Mabel Winter
Ik kijk op als ik mijn naam nogmaals hoor, Mevrouw Sharp noemt de tweede groep, en ik zit er in. Ella, het meisje bij Rafael, zit er ook bij. Ik sta op, pak mijn koffer en gooi mijn rugzak over mijn rug waarna ik met de vrouw mee naar de lift loop. Ik zie dat Mevrouw Sharp stil gaat staan en als ik langs haar loop geeft ze me een plastic zakje "Hier" zegt ze "Alles komt goed, kind. Als je iets nodig hebt, vraag maar aan iemand" zegt ze. Dankbaar kijk ik haar aan waarna ik de lift in stap na dat ik mijn ticket heb laten zien. Een maal in de lift ga ik op de grond zitten tegen de want van de lift en kijk ik naar beneden met gesloten ogen, zolang niemand me omhoog trekt en me vertelt dat ik moet kijken omdat het zo'n mooi uitzicht is ben ik veilig.. Maar anders krijg ik weer een aanval.
"Oh ja, Sam, jij hebt de leiding" zegt ze nog.
Even later voel ik de lift tot stilstand komen, oh dank u! Snel sta ik op, de achtergrond negerend. Ik probeer zo hard mijn best om niet in de enorme diepte achter me te kijken..
"Oké dan, mensen, ik heb geen zin in corfee" murmel ik als we op pad gaan. Gelukkig heb ik een goed richtingsgevoel.. Ik loop naar voren, naar Sam.
"Wat zit er allemaal in die tas?" vraag ik hem, tja ik ben nu eenmaal nieuwsgierig. Ik vraag me gewoon af wat voor dingen we allemaal nodig zullen hebben voor deze zoektocht. Als we maar zo snel als mogelijk bij dat huis aankomen vind ik het best. Ik hou dan wel van de kou, maar dit is me een beetje té..
"Oké, we zijn klaar hier. Weg bij die diepte!" zeg ik snel als iedereen klaar lijkt te zijn, nog steeds de omgeving achter mij enorm negerend. Hoe mooi het ook kan zijn, ik wil het niet zien.
Pete Johnson
Ik hoor Sam's naam in de volgende groep en teleurgesteld kijk ik hem aan "Laat mij maar weer alleen achter" zeg ik grinnikend.
''Dus, Pete. Ik denk dat ik je boven terugzie. Succes nog.'' zegt hij waarna hij opstaat, zijn spullen pakt en naar de lift loopt.
Ik zucht diep en kijk om me heen, niet zoveel mensen meer over zie ik.. Nou, oké, er zijn nog ongeveer tien mensen over. Maar vergeleken met hoeveel we waren is het toch wel veel minder..
[Dit is pas kort x'D
Dat van Pete dan hea x'D
Maar Rafael negeert Mabel alweer :c
Hij zegt gedag tegen Ella, maar niet tegen Mabes :c
*SadFace* x'D]
Little do you know