Matt Johnson
"Ik ben hier voor mijn broertje" antwoord ik op Audrey. Ik wijs even naar Pete die met Sam staat te praten "En mijn moeder vond het wel goed voor me als ik wat aan mijn, voor haar te grote, ego ga werken" mopper ik.
Opeens komt er een jongen onze kant op, echt warm gekleed is hij niet.
"Hey" zegt hij als hij bij ons staat.
"Hey, man, jij moet het warm hebben?" vraag ik hem lachend "Ik ben Matt, en deze twee dames zijn Juliet" Ik wijs naar Juliet "En Audrey" ik wijs naar Audrey.
"En jij bent?" ik kijk de jongen vragend aan.
Dan komt James, de jongen die me zojuist best geïrriteerd heeft, er ook bij staan "Hallo, ik ben James. En jullie zijn?" zegt hij dan.
Ik wijs opnieuw van Juliet naar Audrey "Juliet, en Audrey" zeg ik met een scheve grijns tegen James.
Ik kijk even achter me en zie dat die irritante knul, waar Ella heen is gegaan, een sneeuwbal naar Ella gooide. Ze lijkt er niet bepaald tevreden mee, wat de grijns op mijn gezicht alleen maar groter maakt. Als de stakker dan de macarena gaat doen kijk ik er met opgetrokken wenkbrauwen naar. Volgens mij heb ik zijn naam horen vallen toen ik erlangs liep, raf.. Rafael! Ja, dat was de naam van die arme stakker die het meisje loopt te versieren waar ik mijn zinnen al op gezet heb.. Chagrijnig kan ik niet zijn, want ze lijkt zicht niet te amuseren daar.. Maar als ze dat wel doet, en die gozer blijft flirten dan ben ik bang dat ik mijn handen niet thuis kan houden. Ik hou er niet van als mensen afpakken waar ik mijn zinnen al op gezet heb, en ja ik ben een jaloers type. Al heb ik thuis Melanie nog zitten, maar zij verveelt me toch altijd.. Ze is zo preuts als mogelijk.
Na een tijdje naar de twee gestaart te hebben draai ik me weer naar de mensen voor mij.
Mabel Winter
De jongen lijkt ergens over na te denken en ik zie zijn wangen een beetje een rode gloed krijgen, iets wat ik best schattig vind..
"Hai, ik ben Bae Wen" begint hij voorzichtig "Maar zeg maar Beau, dat doet iedereen" vervolgt hij dan.
"Mooie naam" zeg ik met een glimlachje. Ik kijk weer even om me heen, om te kijken of er nog meer nieuwe personen bijgekomen zijn. Maar mijn oog valt al snel op Rafael die de macarena aan het dansen is, iets wat ik er best amuserend uit vind zien..
"Oké, we wachten nu op nog drie mensen" mompel ik als ik zie dat er nog een jongen is die ik eerder niet gezien heb.
[Yep, mensen, Matt is het type dat snel vecht :')]
Little do you know