• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Matt Johnson
    "Ik ben hier voor mijn broertje" antwoord ik op Audrey. Ik wijs even naar Pete die met Sam staat te praten "En mijn moeder vond het wel goed voor me als ik wat aan mijn, voor haar te grote, ego ga werken" mopper ik.
    Opeens komt er een jongen onze kant op, echt warm gekleed is hij niet.
    "Hey" zegt hij als hij bij ons staat.
    "Hey, man, jij moet het warm hebben?" vraag ik hem lachend "Ik ben Matt, en deze twee dames zijn Juliet" Ik wijs naar Juliet "En Audrey" ik wijs naar Audrey.
    "En jij bent?" ik kijk de jongen vragend aan.
    Dan komt James, de jongen die me zojuist best geïrriteerd heeft, er ook bij staan "Hallo, ik ben James. En jullie zijn?" zegt hij dan.
    Ik wijs opnieuw van Juliet naar Audrey "Juliet, en Audrey" zeg ik met een scheve grijns tegen James.
    Ik kijk even achter me en zie dat die irritante knul, waar Ella heen is gegaan, een sneeuwbal naar Ella gooide. Ze lijkt er niet bepaald tevreden mee, wat de grijns op mijn gezicht alleen maar groter maakt. Als de stakker dan de macarena gaat doen kijk ik er met opgetrokken wenkbrauwen naar. Volgens mij heb ik zijn naam horen vallen toen ik erlangs liep, raf.. Rafael! Ja, dat was de naam van die arme stakker die het meisje loopt te versieren waar ik mijn zinnen al op gezet heb.. Chagrijnig kan ik niet zijn, want ze lijkt zicht niet te amuseren daar.. Maar als ze dat wel doet, en die gozer blijft flirten dan ben ik bang dat ik mijn handen niet thuis kan houden. Ik hou er niet van als mensen afpakken waar ik mijn zinnen al op gezet heb, en ja ik ben een jaloers type. Al heb ik thuis Melanie nog zitten, maar zij verveelt me toch altijd.. Ze is zo preuts als mogelijk.
    Na een tijdje naar de twee gestaart te hebben draai ik me weer naar de mensen voor mij.

    Mabel Winter
    De jongen lijkt ergens over na te denken en ik zie zijn wangen een beetje een rode gloed krijgen, iets wat ik best schattig vind..
    "Hai, ik ben Bae Wen" begint hij voorzichtig "Maar zeg maar Beau, dat doet iedereen" vervolgt hij dan.
    "Mooie naam" zeg ik met een glimlachje. Ik kijk weer even om me heen, om te kijken of er nog meer nieuwe personen bijgekomen zijn. Maar mijn oog valt al snel op Rafael die de macarena aan het dansen is, iets wat ik er best amuserend uit vind zien..
    "Oké, we wachten nu op nog drie mensen" mompel ik als ik zie dat er nog een jongen is die ik eerder niet gezien heb.


    [Yep, mensen, Matt is het type dat snel vecht :')]


    Little do you know

    [Eh, Audrey stond met mijn personage te praten ;x]


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    [Eh, Audrey stond met mijn personage te praten ;x]


    Nee, das toch Abigail? x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Nee, das toch Abigail? x'D


    [Oh ja, sorry, ik raak in de war met al die namen o.o]


    26 - 02 - '16

    Hahaha x'D
    Lol :')


    Little do you know

    [ Matt moet niet Jaloers worden XD Rafael is alleen maar aan het klieren. En ben ik de enige die het opvalt of ben ik de enige die het opvalt dat ik als een van de weinige in tegenwoordige tijd schrijf :') ]

    Juliet Cile

    Zuchtend en hoofdschuddend kijk ik Matt aan. Als ie achter om kijkt.
    '' Hij heeft een vriendin Matt dus je hoeft niet jaloers te doen. En dat is gewoon een goede vorm van acteren. Van jou meisjes kant '' Zeg ik zuchtend. Ik kan merken dat hij zijn zinnen op dat meisje heb gezet en dat hij ook een flirt is. Dat gaat daar tochwat worden. Ondanks dat ik niet zo goed mensen ken wee t ik wel wat er i die mensen omgaat. Dank je voor de ontnodige les
    '' Owja Audrey, '' Zeg ik dan hellemaal vergeten om op haar vraag andwoord te geven. '' Even om op je vraag terug te komen. Me ouders vonden het een goed idee om me hier naar toe te sturen zodat ik wat mensen zou leren kennen. Thuis les is ook niet alles vinden ze'' Gelijk sla ik mijn hand voor mijn mond en kijk de groep betrapt aan. Goed bezig ben ik. '' Euhm laat maar. ''

    Rafael Montrose

    Na en paar minuten loop ik op Ella af en val vlak voor haar op me knieën. De pretlichtjes in mijn ogen zijn duidelijk te merken.
    '' Lieve, lieve, lieve , lieve Ella. Het spijt me heeeeeeel erg. Vergeef je het me ? Voor straf zal ik wel anders pak ezel spelen. '' Zeg ik terwijl ik haar pruillippend aan kijk. Mijn handen staan zo als iemand bid en ik kijk haar vragend aan. Ik weet dat die blonde gast daarnet vermakkelijk heeft zitten kijken naar ons en dat maakt me niks uit. Ja joh als ik nou dat ga doen! Dat wordt geweldig! En uiteindelijk zal iedereen blij zijn! Ik grinnik even in houdend en kijk dan Ella weer aan. Met nu een heel goed plan in mijn hoofd.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Audrey Felicia Locksley
    Matt zei dat hij hier was voor zijn broer, een jongen met zwart haar die op het eerste zicht niet zo hard op hem leek, en zijn ego. Bij dat laatste moest ik een grinnik onderdrukken. Er kwam nog een jongen bijstaan. Hij was niet al te warm aangekleed en ik vermoedde dat hij ook wat Scandinavisch bloed had. "Hey", zei hij stal, waarna Matt ons alle drie aan hem voorstelde en hem vroeg wie hij was. Daarna kwam er nog een jongen bijstaan, die zich voorstelde als James, en opnieuw stelde Matt mij en Juliet aan hem voor. Daaruit kon ik opmaken dat hij James al kende. Ik glimlachte nog even nar beide jongens en wachtte toen tot de eerste jongen, die erg lang was, maar ook erg dun en bleek, zich voorstelde. Matt keek even achterom en Juliet zei iets tegen hem, maar ik lette er niet op, dus wist ik ook niet wat. Daarna antwoordde Juliet op de vraag die ik eerder had gesteld en zei ze waarom ze hier was. Ondertussen had Matt zich opnieuw naar ons omgedraaid en ik keek even snel achterom waar hij naar keek, maar ik kon het er niet meteen uit opmaken.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 12:35 ]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Matt Johnson
    "Hij heeft een vriendin Matt dus je hoeft niet jaloers te doen. En dat is gewoon een goede vorm van acteren. Van jou meisjes kant" zegt Juliet plotsling.
    Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauw aan "Hij moet gewoon met zijn poten van der afblijven" mompel ik zacht, alsof Ella en ik al een stel zijn. Maar zo ben ik, als ik eenmaal iemand wil dan ga ik er alles aan doen om diegene te krijgen, en als iemand anders diegene krijgt dan ga ik vaak vechten. Maar ja, ik ben niet anders gewend dan vechten. Al vanaf kleins af aan heb ik voor Pete moeten vechten omdat hij gepest werd, en Pete kan echt niet voor zichzelf opkomen. Dus op een gegeven moment deed ik of ik Pete was en toen sloeg ik ze allemaal zó hard dat ze bang voor Pete werden. Maar ja, dat kan nu niet meer. Nu moet ik gewoon voor mijn broertje opkomen. En ook al sinds de eerste klas op de middelbare school heb ik vaak gevochten voor waar ik voor stond. Vele jongens probeerden meiden van me af te pakken, en dan kregen ze een pak rammel. Dat is dan ook de reden dat ik nu bovenaan de populairiteits ladder sta. Populairiteit gaat niet om uiterlijk, dat gaat gewoon om wie de sterkste is. En enkel de sterkste zullen overleven..
    Eigenlijk let ik al lang niet meer op het gesprek, ik ben alleen maar bezig met mijn eigen gedachtes..
    Het feit dat Rafael een vriendin heeft maakt hem niet minder een bedreiging voor me. Dat ie een vriendin heeft betekent niet dat hij hier ook wel een vriendin kan krijgen..


    [Ik schrijf ook tegenwoordige tijd hoor D:
    Oké, soms verledentijd.. maar dat komt omdat ik daar niet echt goed op let x'D]


    Little do you know

    [Indien ze alle drie niet reageren, zoek ik nog twee rollen, wie wil deze invullen?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    FYI; ja, ik heb toestemming van MissAlice om Gregor te mogen besturen.
    Anna Sharp

    Gregor en ik hadden weinig tegen elkaar gezegd in de driekwartier die we gewacht hadden. Ik was vrij nerveus en zo als ik Gregor kende was hij waarschijnlijk ook wel nerveus. Ik zag aan Gregor dat hij het al koud begon te krijgen. 'Zullen we naar onderen gaan om te kijken hoe het zit?' vroeg ik hem uiteindelijk en hij knikte even. Ik parkeerde de pick-up en en stapte uit. Met mijn skiliftabonnement checkte ik in en stapte samen met Gregor in een skilift. Ik keek op de berghelling uit. Het was voor mij een bijna wekelijkse afdaling, maar het raakte nooit saai. Iedere keer zag je weer wat anders. Een eenzame skiër, een steenbok of juist helemaal niets. In de winter sneeuw, in de lente riviertjes door het smeltend water, in de zomer bloeiend groen en in de herfst kaalheid. En dit ieder jaar weer opnieuw.
    Het was één groot zooitje toen ik onder kwam. Iedereen stond met elkaar te praten en hier en daar stond er iemand alleen. 'Hallo allemaal!' riep ik we temidden van de groep stonden. 'Dit is meneer McEwan en ik ben mevrouw Sharp. Verder voorstellen doen we straks wel. Kunnen nu Mabel Winter en Juliet Cile naar ons toekomen.'

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 13:48 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    [Indien ze alle drie niet reageren, zoek ik nog twee rollen, wie wil deze invullen?]


    [Ik wel]


    26 - 02 - '16

    Mabel Winter
    ''Hallo allemaal!'' hoor ik plots een vrouwenstem klinken, snel kijk ik om naar waar het geluid vandaan komt.
    ''Dit is meneer McEwan en ik ben mevrouw Sharp. Verder voorstellen doen we straks wel. Kunnen nu Mabel Winter en Juliet Cile naar ons toekomen.'' roept ze dan over de groep heen. Ik kijk Beau spijtig aan en haal dan mijn schouders op waarna ik met mijn rugzak op naar Mevrouw Sharp toe loop.
    "Mabel hier" zeg ik met een glimlachje als ik voor het tweetal sta. Heel veel ouder dan wij zijn ze niet, dat is eigenlijk wel fijn.. Mensen die heel wat ouder zijn begrijpen ons jongeren toch vaak wat minder dan mensen die net geen tien jaar ouder zijn dan wij..
    "Nog niet iedereen is er" vertel ik dan "Er zijn nog drie mensen niet" ga ik verder.


    [Ik ben een pretverpester x'D
    Iedereen weet nu wat Mella is x'D]


    Little do you know

    Juliet Cile

    Ik schrik op bij het horen van een stem.
    'Hallo allemaal!' Roept een vrouw. 'Dit is meneer McEwan en ik ben mevrouw Sharp. Verder voorstellen doen we straks wel. Kunnen nu Mabel Winter en Juliet Cile naar ons toekomen.' Ik knikte even terwijl ik mijn gitaar en koffer pak. Ze zouden toch op ons wachten als we toch uit de skilift kwamen? Ik loop naar hun toe en ga voor hun staan. Even bekijk ik ze van top tot teen. Ze zien er beide jong uit. Ik laat mijn koffer zakken en kijk ze vragend aan. Wat hebben we fout gedaan want nog niet iedereen is er.
    '' Mabel hier. '' Zegt Mabel als die naast me staat. "Nog niet iedereen is er" vertelt ze verder. "Er zijn nog drie mensen niet" Ik knik intstemmend.
    '' Wat gaan we nu doen? Aangezien de andere 3 te laat zijn? '' Vraag ik maar.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Anna Sharp

    'Mabel hier,' zegt een meisje. 'Niet iedereen is er. Er zijn nog drie mensen niet.' 'Wat gaan we nu doen? Aangezien de andere drie te laat zijn?' vraagt een ander meisje. 'Juliet Cile?' vraag ik voor de zekerheid, maar het is een onnodige vraag. 'Oké, dat is onhandig.' Ik denk even na en ik kijk op mijn horloge. 'Oké, loop even met mij na wie er allemaal al zijn,' zeg ik tegen hen, terwijl ik een lijst en pen uit mijn jaszak pakte. Ik zet een vinkje voor Mabel Winter en Juliet Cile. 'Lopen jullie deze maar even na, dan overleggen meneer McEwan en ik even wat we moeten doen.' Ik geef Juliet de lijst en wend me tot Gregor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Juliet Cile

    '' Juliet Cile? '' Vraagt Mevrouw Sharp aan mij. Ik knik. '' Oké dat is onhandig. '' Vervolgt ze. Ze kijkt even op haar horloge. '' Oké, loop even met mij mee wie er allemaal al zijn. '' Zegt ze tegen ons. Ze pakt uit haar jas zak een pen en een lijst. '' Lopen jullie deze maar even na, dan overleggem Meneer McEwan en ik even wat we moeten doen. '' Ze geeft mij de lijst en wend zicht tot Meneer McEwan. Ik kijk Mabel vragend aan en kijk rond.
    '' Zullen we dan maar beginnen? ''' vraag ik maar. Terwijl mijn ogen over de lijst rollen. De moet zakt in mijn Yoshi sokken en ik bijt op mijn lip. Dit is niet echt handig. Ik ken nog nauwlijks mensen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial