• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Er waren mensen als dit gecosplayed. En ik ben ook best nieuwsgierig. Ik ga mezelf vanavond op een aflevering trakteren hurrr.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Er waren mensen als dit gecosplayed. En ik ben ook best nieuwsgierig. Ik ga mezelf vanavond op een aflevering trakteren hurrr.

    Zo'n volledige cosplay kost 140-200 dollar/euro. ;A;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:



    Aah wtf die is goed o__o


    i put the fun in funeral

    ;o Awesome!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Licet schreef:



    Dat is gewoon... eng. O.o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Licet schreef:


    Shit dat is awesome. Helaas kun je je niet echt daarvoor verkleden, behalve voor een 8-pack trainen en een huidskleurig broekje aan. :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Shit dat is awesome. Helaas kun je je niet echt daarvoor verkleden, behalve voor een 8-pack trainen en een huidskleurig broekje aan. :Y)


    Vergeet het geslachtloosheid niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ^ en even vijftien meter groeien.


    i put the fun in funeral

    ^ als het niet meer is, je hebt verschillende hea


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Vergeet het geslachtloosheid niet.

    Daarvoor het broekje.

    Shion schreef:
    ^ als het niet meer is, je hebt verschillende hea

    Eren is een 15 meter class.

    - Sorry niet heel ontopic

    BUT LOOK


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    - Sorry niet heel ontopic

    BUT LOOK


    Ontdek alle series. c:
    -Spongebob
    -Avatar
    -Fullmetal Alchemist
    - Yu-Gi-OH
    - Pokémon
    - Bleach
    - Death Note
    - Naruto
    - Ben 10
    - Another? (de ogen)
    - Monster High?
    - Mirai Nikki? (dart tasje aan heup)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 20:16 ]

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ontdek alle series. c:
    -Spongebob
    -Avatar
    -Fullmetal Alchemist
    - Yu-Gi-OH
    - Pokémon
    - Bleach
    - Death Note
    - Naruto
    - Ben 10
    - Another? (de ogen)
    - Monster High?
    - Mirai Nikki? (dart tasje aan heup)


    Lol, en ik zag alleen maar Bleach op het begin XD.
    Tsubasa Chronicle niet ook, vanwege de veer? Of ik denk nu te ver door, dat kan ook.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Lol, en ik zag alleen maar Bleach op het begin XD.
    Tsubasa Chronicle niet ook, vanwege de veer? Of ik denk nu te ver door, dat kan ook.

    Ken ik niet :"D