• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hahaha, ik kijk al teveel tegelijkertijd. Nu ga ik echt die eerst afkijken, want anders snap ik er geen fuck meer van als ik deze er ook nog bij neem. But don't worry, I'm almost done. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is echt lastig om de verleiding te weerstaan en de manga niet eerst te gaan lezen...maar ik zal mezelf bedwingen!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 9:22 ]


    me: 5% reality, 95% dreams

    Lolicia schreef:
    Hahaha, ik kijk al teveel tegelijkertijd. Nu ga ik echt die eerst afkijken, want anders snap ik er geen fuck meer van als ik deze er ook nog bij neem. But don't worry, I'm almost done. (':

    Ik kijk er altijd zo'n 5 tegelijk. :"D Dus twee is niks voor mij.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik kijk er altijd zo'n 5 tegelijk. :"D Dus twee is niks voor mij.


    Ik kijk er op dit moment 10 ;D
    Op zich wil dat net ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    OMG, NEE. IK WIL EEN NIEUWE EPISODE.
    Nou ja, ik wil dat 9 uitkomt en subtitles heeft

    Ik wist gewoon vanaf het begin dat die abnormale titan, Eren was. Dat was zoooooo obvious!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:46 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hetgeen dat ik fijn vind aan een anime vanaf het begin volgen is dat als ik gewoon de manga vermijd er veel minder spoilers zijn :D

    En het intro gaat echt met alles samen


    yeehh

    Waarom zijn al die soldaatjes zo raar XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het einde van episode 9 was vreeemd o.o
    Weer een week wachten T-T


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    Het einde van episode 9 was vreeemd o.o
    Weer een week wachten T-T

    Ik wist toch al wat er ging en gaat gebeuren. Manga. c:
    De episode leek veel korter dan normaal. ;n;

    Vinter schreef:
    Het einde van episode 9 was vreeemd o.o
    Weer een week wachten T-T


    Best wel. Hij zag er raar uit... O.o
    Die week wachten is stom ;_;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zijn eerste woorden ook als hij bijkomt XD

    I'll kill you

    Yeah.. Niet je beste actie Eren..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Zijn eerste woorden ook als hij bijkomt XD
    I'll kill you

    Yeah.. Niet je beste actie Eren..

    Hij bedoelde natuurlijk de Titans, maar hij legt het dan ook niet meteen uit. Smart thinkin', kid. :')

    Die gast in het begin hè. dat is toch Rivaille? Ik lees de manga niet, dus voor mij is ie nieuw, maar heel zerochan en alles staat vol over hem, dus I suppose dat het wel een awesome personage is :'D.


    i put the fun in funeral

    Dragneel schreef:
    (...)
    Hij bedoelde natuurlijk de Titans, maar hij legt het dan ook niet meteen uit. Smart thinkin', kid. :')


    Haha I know ;d

    En the fck die einde o-o
    Scaredy as fck o-o

    Was dat serieus alleen een bovenlichaam? o-o Waar is de rest D: waar is Eren D: Er is geen plek waar Eren Kiekeboe uit kan spelen ..
    Oh maar het zag er wel awesome uit hoe hij veranderde.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 21:22 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Haha I know ;d

    En the fck die einde o-o
    Scaredy as fck o-o

    Was dat serieus alleen een bovenlichaam? o-o Waar is de rest D: waar is Eren D: Er is geen plek waar Eren Kiekeboe uit kan spelen ..
    Oh maar het zag er wel awesome uit hoe hij veranderde.

    Imma just spoil for next week, so be careful if you don't wanna spoil it for yourself.
    Volgens mij zit Eren er niet zelf in maar er ook onder. Not sure though. Maar omdat hij al niet genoeg kracht had om te staan, had hij dus duidelijk de kracht niet om een hele titan met vlees en bloed en shit op te roepen.