• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dragneel schreef:
    (...)
    Het was eigenlijk wel te verwachten, no?
    I mean, de anime gaat over Eren, eigenlijk. Dus het zou nogal onpractisch zijn als hij na 6 episodes al dood ging. :\


    Uhu
    Stiekem had ik het al gelezen op myanimelist bij zijn character omschrijving dat hij het was.
    Je wil niet weten hoe vaak ik mij daarmee gespoiled heb xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Uhu
    Stiekem had ik het al gelezen op myanimelist bij zijn character omschrijving dat hij het was.
    Je wil niet weten hoe vaak ik mij daarmee gespoiled heb xd

    De manga is toch al ver vooruit. :Y)
    Ik ga binnenkort bijlezen.

    Hmm ik niet... denk ik... Vind het wel interessant als anime, maar nog niet als manga ;d I dunno... gewoon geen zin denk ik XD Karneval zou ik ook al gaan lezen, mja.. nog niets van gekomen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Hmm ik niet... denk ik... Vind het wel interessant als anime, maar nog niet als manga ;d I dunno... gewoon geen zin denk ik XD Karneval zou ik ook al gaan lezen, mja.. nog niets van gekomen..


    MAAR JE MOET KARNEVAL LEZEN
    Karneval is zo awesome. *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    MAAR JE MOET KARNEVAL LEZEN
    Karneval is zo awesome. *O*


    Haha ja ja ;d Eerst iets anders aflezen.. Ben net op de helft of zo ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Haha ja ja ;d Eerst iets anders aflezen.. Ben net op de helft of zo ;D


    Ghehe, okay. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    heb net de eerste drie episodes gekeken...hij is echt heel AWESOME!
    werd er echt meteen helemaal ingezogen, ben echt benieuwd hoe het verder gaat


    me: 5% reality, 95% dreams

    i knew he was not dead...i just knew it!


    me: 5% reality, 95% dreams

    Klinkt interessant...


    Tijd voor koffie.

    jellzzz schreef:
    heb net de eerste drie episodes gekeken...hij is echt heel AWESOME!
    werd er echt meteen helemaal ingezogen, ben echt benieuwd hoe het verder gaat


    Meheheheehehe :'D Had ik ook, terwijl het verhaal me eigenlijk helemaal niet aansprak..
    Ik ga trouwens stoppen met de manga lezen, anders weet ik allemaal al precies wat er in de anime gebeurd! Eeeeeen dat niet leuk.. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ben nu bij episode zeven, maar wil niet verder kijken, omdat ik bang ben dat ik zometeen alles bekeken heb en steeds een week moet wachten voor een nieuwe episode :[. Het viel me overigens op dat de achternaam van Eren best mooi gevonden is (Jaeger, hunter...).


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    Ben nu bij episode zeven, maar wil niet verder kijken, omdat ik bang ben dat ik zometeen alles bekeken heb en steeds een week moet wachten voor een nieuwe episode :[. Het viel me overigens op dat de achternaam van Eren best mooi gevonden is (Jaeger, hunter...).

    Er is altijd nog de manga, die lees ik ook omdat ik gewoon geen geduld heb en ik het altijd toch wel mooi vind het geanimeerd te zien.

    Vinter schreef:
    Ben nu bij episode zeven, maar wil niet verder kijken, omdat ik bang ben dat ik zometeen alles bekeken heb en steeds een week moet wachten voor een nieuwe episode :[. Het viel me overigens op dat de achternaam van Eren best mooi gevonden is (Jaeger, hunter...).


    Bijna alle namen zijn Duits en ook de eerste zin van de opening wordt gezongen in het Duits:
    "Sie sind das Essen und wir sind die Jäger!" (Zij zijn het eten en wij zijn de jager)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Bijna alle namen zijn Duits en ook de eerste zin van de opening wordt gezongen in het Duits:
    "Sie sind das Essen und wir sind die Jäger!" (Zij zijn het eten en wij zijn de jager)

    Ik dacht al dat het niet Japans klonk!

    Hier zijn trouwens de voice actors die de opening zingen, just for fun and a bet:
    Click.
    De voice actors van Mikasa, Eren en Connie.
    Also, dat Eren of Connie aan het eind die sponsor na doet vind ik het beste van de hele video. :"D

    Ichiya schreef:
    (...)

    Bijna alle namen zijn Duits en ook de eerste zin van de opening wordt gezongen in het Duits:
    "Sie sind das Essen und wir sind die Jäger!" (Zij zijn het eten en wij zijn de jager)


    Oh.

    Awesome :].


    i put the fun in funeral