• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oh ja nee!! Stop op dat stuk..
    Fck einde -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Oh ja nee!! Stop op dat stuk..
    Fck einde -.-


    Best wel. Ik wil de volgende aflevering ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vond het einde best wel meh. :\

    Ik vond de episode in zn geheel niet veel aan


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Ik vond de episode in zn geheel niet veel aan


    In zijn geheel was ie ook niet geheel spectaculair, maar het einde was wel een stukje, vond ik, wat weer eens verlangen naar de volgende epi oproept...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    De volgende episode heeft waarschijnlijk een nieuwe opening, ik hoop dat ie net zo goed word als de eerste!


    me: 5% reality, 95% dreams

    jellzzz schreef:
    De volgende episode heeft waarschijnlijk een nieuwe opening, ik hoop dat ie net zo goed word als de eerste!


    Dat zou best eens kunnen...of die erna...we zitten namelijk ongeveer op de helft nu...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Milaya schreef:
    (...)

    Dat zou best eens kunnen...of die erna...we zitten namelijk ongeveer op de helft nu...

    Serieus? Ik dacht dat de manga ongoing was, omdat er laatst nog een nieuw chapter uitkwam.
    En ik vind deze op leuk ;n;

    Dragneel schreef:
    (...)
    Serieus? Ik dacht dat de manga ongoing was, omdat er laatst nog een nieuw chapter uitkwam.
    En ik vind deze op leuk ;n;


    Ja maar de anime heeft 25 episodes XD dat bedoeld ze met op de helft.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ga dit een keer kijken. Eerst het aantal episodes maar laten oplopen :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shion schreef:
    (...)

    Ja maar de anime heeft 25 episodes XD dat bedoeld ze met op de helft.

    Oh dus het wordt weer een anime die van de manga afwijkt. :\

    Dragneel schreef:
    (...)
    Serieus? Ik dacht dat de manga ongoing was, omdat er laatst nog een nieuw chapter uitkwam.
    En ik vind deze op leuk ;n;


    Op de helft van de anime XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Oh dus het wordt weer een anime die van de manga afwijkt. :\


    Ach dat zijn er zo veel ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dragneel schreef:
    (...)
    Oh dus het wordt weer een anime die van de manga afwijkt. :\


    Zolang het niet afgeraffeld wordt is het go.ed. Eeeeeen als er een seizoen 2 komt is het helemaal nice (vanwege de populariteit denk ik dat er wel een seizoen 2 komt)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Milaya schreef:
    (...)

    Op de helft van de anime XD

    Ja. Er zijn zat anime ongoing met een ongoing manga. (cat)
    Fairy Tail, for example, had een ongoing manga en anime. One Piece is ook nog ongoing.