• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik dacht al dat het niet Japans klonk!

    Hier zijn trouwens de voice actors die de opening zingen, just for fun and a bet:
    Click.
    De voice actors van Mikasa, Eren en Connie.
    Also, dat Eren of Connie aan het eind die sponsor na doet vind ik het beste van de hele video. :"D


    Maar het klinkt ook niet Duits x') Het duurde even voordat ik er achterkwam. ^.^
    &'nd I love het radio iets :'D

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 20:57 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    MAAAAAAAAAAAN wat was die laatste episode absurd goed!

    Ik stierf echt van de spanning bij die lift scène, dat was doooooodeng. En toen Eren terugkwam T.T Oh, the feels. Nee serieus, ik heb dit nog nooit zo erg gehad bij een anime. Ze geven emoties zó absurd goed weer bij Shingeki...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    MAAAAAAAAAAAN wat was die laatste episode absurd goed!
    Ik stierf echt van de spanning bij die lift scène, dat was doooooodeng. En toen Eren terugkwam T.T Oh, the feels. Nee serieus, ik heb dit nog nooit zo erg gehad bij een anime. Ze geven emoties zó absurd goed weer bij Shingeki...


    I know right? Kan niet wachten op de volgende episode.


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    (...)

    I know right? Kan niet wachten op de volgende episode.


    Ik ook niet! Het vreemde is, dat ik echt niet had gedacht dat deze anime zo goed zou zijn. Ik ben er ook alleen maar mee begonnen omdat ik hem wel een kansje wilde geven. ;p Maar na die eerste episode vond ik het meteen geweldig.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    MAAAAAAAAAAAN wat was die laatste episode absurd goed!
    Ik stierf echt van de spanning bij die lift scène, dat was doooooodeng. En toen Eren terugkwam T.T Oh, the feels. Nee serieus, ik heb dit nog nooit zo erg gehad bij een anime. Ze geven emoties zó absurd goed weer bij Shingeki...


    jaaa, echt ik verdween zowat in mijn computerscherm . eigenlijk zag ik het al wel aan komen dat het eren was, maar op de een of andere manier bleef het gewoon echt een enorme spannende en heftige aflevering. ik weet niet waarom, maar deze anime slurpt je gewoon op xD.


    me: 5% reality, 95% dreams

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik ook niet! Het vreemde is, dat ik echt niet had gedacht dat deze anime zo goed zou zijn. Ik ben er ook alleen maar mee begonnen omdat ik hem wel een kansje wilde geven. ;p Maar na die eerste episode vond ik het meteen geweldig.

    Ik heb het gekeken omdat ik gedwongen werd door vrienden. :"D

    Parachutes schreef:
    MAAAAAAAAAAAN wat was die laatste episode absurd goed!
    Ik stierf echt van de spanning bij die lift scène, dat was doooooodeng. En toen Eren terugkwam T.T Oh, the feels. Nee serieus, ik heb dit nog nooit zo erg gehad bij een anime. Ze geven emoties zó absurd goed weer bij Shingeki...


    En daarom ga ik nu stoppen met de manga lezen. Ik wist al wat er ging gebeuren, dus de spanning was er een beetje af voor mij... ):


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    En daarom ga ik nu stoppen met de manga lezen. Ik wist al wat er ging gebeuren, dus de spanning was er een beetje af voor mij... ):


    Ja, dat is voor mij eigenlijk ook de reden dat ik de manga niet ga lezen. Of, ik ga hem waarschijnlijk wel lezen, maar pas nadat de anime klaar is.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, dat is voor mij eigenlijk ook de reden dat ik de manga niet ga lezen. Of, ik ga hem waarschijnlijk wel lezen, maar pas nadat de anime klaar is.


    Ja inderdaad, dat dus. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ga Hellsing afkijken en daarna beginnen aan deze! Effe kijken of het wat is. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ik ga Hellsing afkijken en daarna beginnen aan deze! Effe kijken of het wat is. :Y)

    Fuck yes it is.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Fuck yes it is.

    Hahahha. Zo enthousiast. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hahahha. Zo enthousiast. :')


    Echt. Je moet Shingeki zien! You'll fall in love. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Echt. Je moet Shingeki zien! You'll fall in love. :'D

    Ehh, okay, haha. Nu heb ik zin om er nu meteen aan te beginnen door jullie! :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hahahha. Zo enthousiast. :')

    Kijk twee anime tegelijk voor mijn part! Als je 'm maar gaat kijken!