• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Bevat het ook romantiek? ;3 En ik zal zeker een kijkje nemen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    IK! ;D
    En nooit gedacht dat hier iemand zou zijn die hem ook kijkt! Ik vind het fantastisch, de serie zit zo goed in elkaar, de emoties worden zo goed weergegeven en de personages hebben diepgang. Ik vind dit echt een hele goede anime. Eigenlijk vind ik hem ook gruwelijk eng, gewoon omdat het op de één of andere manier zo dichtbij je komt, terwijl het over reuzen gaat die echt no way in het echt bestaan.

    Denk jij dat Eren dood is of nog terugkomt? ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De animatie zit er wel schitterend aan maar het verhaal klinkt een beetje.. uhm, afgezaaid.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    De animatie zit er wel schitterend aan maar het verhaal klinkt een beetje.. uhm, afgezaaid.


    Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar je zou de eerste episode eens moeten bekijken. Je bent meteen om.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh, dit is super! Ik ken het. Ik was aan het browsen op myanimelist en kwam dit tegen! Dit ga ik echt na mijn andere zo snel mogelijk kijken. :Y).


    Was het niet 2000 eerder? XD
    Maar ik vind het geweldig ;d

    Parachutes schreef:
    IK! ;D
    En nooit gedacht dat hier iemand zou zijn die hem ook kijkt! Ik vind het fantastisch, de serie zit zo goed in elkaar, de emoties worden zo goed weergegeven en de personages hebben diepgang. Ik vind dit echt een hele goede anime. Eigenlijk vind ik hem ook gruwelijk eng, gewoon omdat het op de één of andere manier zo dichtbij je komt, terwijl het over reuzen gaat die echt no way in het echt bestaan.
    Denk jij dat Eren dood is of nog terugkomt? ;o


    Hij komt terug


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Was het niet 2000 eerder? XD
    Maar ik vind het geweldig ;d

    (...)

    Hij komt terug


    I thought so. Maar hoe? I mean, he was eaten. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben dus niet de enige die het kijkt! Ik begon met kijken omdat er nog maar zo weinig afleveringen zijn. Dan blijf ik elke keer in spanning wachten op de volgende aflevering, in plaats van dat ik alles in één keer kijk. Het verhaal sprak me ook niet echt aan op het begin, maar het is echt awesome ;3

    Ooohh die ga ik onthouden ;D Bedankt voor de tip!


    Caution first, always.

    Parachutes schreef:
    (...)

    I thought so. Maar hoe? I mean, he was eaten. (':
    Wil je het echt weten? Zo ja dan wil ik het wel vertellen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Wil je het echt weten? Zo ja dan wil ik het wel vertellen


    Hmmmmm. Nee, doe maar niet. Het is leuker om het in de anime zelf te weten te komen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hmmmmm. Nee, doe maar niet. Het is leuker om het in de anime zelf te weten te komen. (':


    Je kan ook de manga lezen. Als je de episodes hebt gekeken die tot nu toe uit zijn, kun je beginnen bij chapter 7. Chapter 15 t/m 17 kun je overslaan, volgens mij (die chapters gaan over het verleden, wat je in episode 1 en 2 al te zien kreeg).


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Je kan ook de manga lezen. Als je de episodes hebt gekeken die tot nu toe uit zijn, kun je beginnen bij chapter 7. Chapter 15 t/m 17 kun je overslaan, volgens mij (die chapters gaan over het verleden, wat je in episode 1 en 2 al te zien kreeg).


    Is de manga ook zo goed als de anime? Anders wacht ik echt liever op de anime.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb weer een nieuwe nodig om te gaan kijken en heb van andere mensen gehoord dat hij heel goed is. Dus ik ga later maar eens een kijkje nemen :'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Parachutes schreef:
    (...)

    Is de manga ook zo goed als de anime? Anders wacht ik echt liever op de anime.


    Jupp, de manga is heel erg goed. :'D

    Als je de anime nog niet gekeken hebt, maar wel nieuwsgierig bent; hier is een AMV. Het bevat geen spoilers, voor zover ik weet.
    Toen ik het stuk zag dat ze in 0.00 tot 1.13 lieten zien, spacede ik hem. In de anime vond ik dat zo eng.


    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 22:15 ]


    | Reality is for people that lack imagination |