• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ontdek alle series. c:
    -Spongebob
    -Avatar
    -Fullmetal Alchemist
    - Yu-Gi-OH
    - Pokémon
    - Bleach
    - Death Note
    - Naruto
    - Ben 10
    - Another? (de ogen)
    - Monster High?
    - Mirai Nikki? (dart tasje aan heup)


    Ik dacht dat de ogen van Cowboy Bebop waren, maar waarschijnlijk heb je gelijk. :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik dacht dat de ogen van Cowboy Bebop waren, maar waarschijnlijk heb je gelijk. :Y)

    Ik twijfel omdat de stijl van de ogen van Another heel anders is.
    Exhibit A.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Imma just spoil for next week, so be careful if you don't wanna spoil it for yourself.
    Volgens mij zit Eren er niet zelf in maar er ook onder. Not sure though. Maar omdat hij al niet genoeg kracht had om te staan, had hij dus duidelijk de kracht niet om een hele titan met vlees en bloed en shit op te roepen.

    Hij zat er niet onder, hij zat in de nek -net zoals daarvoor- Hij schrok zich wel kapot toen hij wakker werd haha



    Voor het eerst dat ik oude kereltjes mag.. Dankzij hem leven ze nog ;D Wooh!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mah, balen dat er geen actie in ep 10 zat :[. Weer een hele week wachten!


    i put the fun in funeral

    Shion schreef:
    (...)
    Hij zat er niet onder, hij zat in de nek -net zoals daarvoor- Hij schrok zich wel kapot toen hij wakker werd haha



    Voor het eerst dat ik oude kereltjes mag.. Dankzij hem leven ze nog ;D Wooh!

    Ja, Pixis is wel een badass.
    Hij zegt zelfs een koning of zo om op te rotten in de manga :"D


    En, even voor de manga-lezers, als die hier al zijn:
    Rond chapter 21, dat gevecht met die vrouwelijke titan was echt gaaf!

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ja, Pixis is wel een badass.
    Hij zegt zelfs een koning of zo om op te rotten in de manga :"D


    En, even voor de manga-lezers, als die hier al zijn:
    Rond chapter 21, dat gevecht met die vrouwelijke titan was echt gaaf!

    Ochjaa dat deed hij ook ;o Hij is awesome..

    en ik lees niet -Nja lees wel maar niet die-xd... Dus ik weet niks van een vrouwelijke Titan af xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat een stomme aflevering D:
    Oh is het einde van de episode? Laten we de actie nu laten komen & iets laten gebeuren wat niet hoort.. en oh! laten we in de vooruitblik dit keer iets interessants zien waardoor je nog meer naar volgende week wilt dan dat je al wilde!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Wat een stomme aflevering D:
    Oh is het einde van de episode? Laten we de actie nu laten komen & iets laten gebeuren wat niet hoort.. en oh! laten we in de vooruitblik dit keer iets interessants zien waardoor je nog meer naar volgende week wilt dan dat je al wilde!

    Echt hè, ik haat cliffhangers. ><

    Shion schreef:
    Wat een stomme aflevering D:
    Oh is het einde van de episode? Laten we de actie nu laten komen & iets laten gebeuren wat niet hoort.. en oh! laten we in de vooruitblik dit keer iets interessants zien waardoor je nog meer naar volgende week wilt dan dat je al wilde!


    Precies!


    i put the fun in funeral

    Dit zijn momenten waar ik blij ben dat ik de manga lees en weet wat er gaat gebeuren. :"D
    Mensen zeggen dat het de spanning weghaalt, maar het is toch elke week leuk om het te zien. c:

    Also; de intro is verslavend. Heb het liedje op mijn mobiel en ik luister 'm elke dag wel een paar keer. :Y)

    Kan iemand een link geven naar episode 1 because I'm curious :Y)

    Limits schreef:
    Kan iemand een link geven naar episode 1 because I'm curious :Y)

    Enjoy. c:

    Dragneel schreef:
    (...)
    Enjoy. c:


    Epic, ik ga 'm morgen afkijken!

    Dragneel schreef:
    Dit zijn momenten waar ik blij ben dat ik de manga lees en weet wat er gaat gebeuren. :"D
    Mensen zeggen dat het de spanning weghaalt, maar het is toch elke week leuk om het te zien. c:


    Ik ben gestopt met de manga, omdat het voor mij dus wel de spanning weghaalde. );


    | Reality is for people that lack imagination |