• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Shion schreef:
    Wat een stomme aflevering D:
    Oh is het einde van de episode? Laten we de actie nu laten komen & iets laten gebeuren wat niet hoort.. en oh! laten we in de vooruitblik dit keer iets interessants zien waardoor je nog meer naar volgende week wilt dan dat je al wilde!


    Echt zo een WTF moment yes..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik en mijn vriend hebben er een tijdje over gediscussieerd, en zijn met deze theorie gekomen over het geheim van de titans.

    [q][/q]

    Wij denken dat titans worden bestuurd door mensen. Je dood ze namenlijk in hun nek, precies de plek waar erens lichaam in de titan zit als hij in titanvorm is.
    Maar titans zijn niet intiligend, dus we denken dat mensen intiligentie als titans langzaam kwijtraken, ze worden overgenomen door hun titan instinct.
    Dit alles komt door een geheim project, dat een tijd geleden door een groep wetenschappers is gedaan. Ze wilden mensen sterker maken, sterkere soldaten creëren, maar het escaleerde in de titans.
    Een van die wetenschappers zou erens vader zijn. En het geheim van dat project ligt verborgen in de kelder van erens huis.


    me: 5% reality, 95% dreams

    Attack on titan is echt awesome!!! Ik ben zwaar verslaafd, en heb dus met Jellzzz onze theorie bedacht XP (bloos)


    'Sharon was here!'

    Mensen die de manga hebben gelezen, niet verklappen of we gelijk hebben aub :Y)


    me: 5% reality, 95% dreams

    jellzzz schreef:
    Mensen die de manga hebben gelezen, niet verklappen of we gelijk hebben aub :Y)

    Ik doe mijn best. :Y)

    jellzzz schreef:
    Ik en mijn vriend hebben er een tijdje over gediscussieerd, en zijn met deze theorie gekomen over het geheim van de titans.

    [q][/q]
    Wij denken dat titans worden bestuurd door mensen. Je dood ze namenlijk in hun nek, precies de plek waar erens lichaam in de titan zit als hij in titanvorm is.
    Maar titans zijn niet intiligend, dus we denken dat mensen intiligentie als titans langzaam kwijtraken, ze worden overgenomen door hun titan instinct.
    Dit alles komt door een geheim project, dat een tijd geleden door een groep wetenschappers is gedaan. Ze wilden mensen sterker maken, sterkere soldaten creëren, maar het escaleerde in de titans.
    Een van die wetenschappers zou erens vader zijn. En het geheim van dat project ligt verborgen in de kelder van erens huis.


    Dat klinkt best logisch eigenlijk. Ik ben benieuwd of jullie gelijk hebben. (':
    Ik lees de manga niet, dus dat weet ik niet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Trouwens ik had een mini theorie..

    Over Eren die Mikasa aanvalt ;D

    Hij kan zijn krachten gewoon niet bedenken omdat....
    De eerste 2 keer toen hij veranderde was het vanuit bescherming en nu was het gewoon om een fcking steen te verplaatsen ;D


    + ben wel nieuwsgierig of Jellzzz gelijk heeft ;o
    En anders zijn het gewoon mutaties net als in Suisei no Gargantia


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Trouwens ik had een mini theorie..
    Over Eren die Mikasa aanvalt ;D

    Hij kan zijn krachten gewoon niet bedenken omdat....
    De eerste 2 keer toen hij veranderde was het vanuit bescherming en nu was het gewoon om een fcking steen te verplaatsen ;D


    + ben wel nieuwsgierig of Jellzzz gelijk heeft ;o
    En anders zijn het gewoon mutaties net als in Suisei no Gargantia


    Over je Eren en Misaka theorie..
    Ik denk dat hij de controle over zichzelf inderdaad verliest, omdat hij ook nog uitgeput was van z'n laatste transformatie.
    Maaaaaaar... anime zal anime niet zijn als hij waarschijnlijk op het allerlaatste moment zichzelf weer wordt.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Over je Eren en Misaka theorie..
    Ik denk dat hij de controle over zichzelf inderdaad verliest, omdat hij ook nog uitgeput was van z'n laatste transformatie.
    Maaaaaaar... anime zal anime niet zijn als hij waarschijnlijk op het allerlaatste moment zichzelf weer wordt.


    Nou aan het eind van de aflevering krijg je altijd een stukje wat volgende keer komt en daar word hij in zijn nek gestoken... Dus denk niet dat hij gelijk zichzelf word XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Trouwens ik had een mini theorie..
    Over Eren die Mikasa aanvalt ;D

    Hij kan zijn krachten gewoon niet bedenken omdat....
    De eerste 2 keer toen hij veranderde was het vanuit bescherming en nu was het gewoon om een fcking steen te verplaatsen ;D


    + ben wel nieuwsgierig of Jellzzz gelijk heeft ;o
    En anders zijn het gewoon mutaties net als in Suisei no Gargantia

    True, hij verliest controle. Armin snijdt hem uiteindelijk vrij en hij heeft erna geen herinnering meer van wat er zojuist gebeurd is.

    Dragneel schreef:
    (...)
    True, hij verliest controle. Armin snijdt hem uiteindelijk vrij en hij heeft erna geen herinnering meer van wat er zojuist gebeurd is.


    Ahh het was dus toch Armin.



    Damn.... wil dat het zondag is


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dragneel schreef:
    (...)
    True, hij verliest controle. Armin snijdt hem uiteindelijk vrij en hij heeft erna geen herinnering meer van wat er zojuist gebeurd is.


    Fuckk nu heb je me gespoild (omdat ik nieuwsgierig was ^.^). D:
    Maar dan vertrouwt helemaal niemand hem meer, omdat hij zijn eerste kans om zich te bewijzen heeft verspild.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Fuckk nu heb je me gespoild (omdat ik nieuwsgierig was ^.^). D:
    Maar dan vertrouwt helemaal niemand hem meer, omdat hij zijn eerste kans om zich te bewijzen heeft verspild.

    Your own fault, ik heb het niet voor niks in een spoiler gezet. :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Your own fault, ik heb het niet voor niks in een spoiler gezet. :Y)


    I knoooooow! I hate myself right now. D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    I knoooooow! I hate myself right now. D:

    There, there. It'll be over soon.