• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Khazix schreef:
    (...)
    Ja haha, ik heb echt alleen Death Note en Claymore gezien. Maar dat is ook alleen omdat ze beide wel een beetje wat ''donkerder'' zijn.

    Als je donker wil, is dit niet echt wat je zoekt. Hm.. Misschien. Vooral shounen, meer dan horror en suspense.

    (tips: Elfen Lied, Higurashi No Naku Koro Ni, Mirai Nikki, Deadman Wonderland)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Hoe zie je nou dat je een doodlopend steegje inloopt?


    Het is een stad waar je in woont...
    Plus als ik achtervolgd werd ga ik echt niet ergens in lopen wat ik niet ken, al helemaal geen steegje xd. Tenzij ik een geweldige ninja ben en zo kan verdwijnen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Het is een stad waar je in woont...
    Plus als ik achtervolgd werd ga ik echt niet ergens in lopen wat ik niet ken, al helemaal geen steegje xd. Tenzij ik een geweldige ninja ben en zo kan verdwijnen.

    Ik denk dat je daarvoor bij de Akatsuki moet zijn. :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Als je donker wil, is dit niet echt wat je zoekt. Hm.. Misschien. Vooral shounen, meer dan horror en suspense.

    (tips: Elfen Lied, Higurashi No Naku Koro Ni, Mirai Nikki, Deadman Wonderland)


    Ik vind deze anime behoorlijk donker hoor, misschien wel meer dan die jij opnoemt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik vind deze anime behoorlijk donker hoor, misschien wel meer dan die jij opnoemt.

    Ohwell, ik ben ook maar bij episode 3.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ohwell, ik ben ook maar bij episode 3.


    Nou ja, weet je, het is maar wat je onder 'donker' verstaat. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik denk dat je daarvoor bij de Akatsuki moet zijn. :Y)


    Yeah, wacht wie? -zoekt-
    Oh dieee!! Mweh zijn die dingen die ze aanhebben niet onhandig lang..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Yeah, wacht wie? -zoekt-
    Oh dieee!! Mweh zijn die dingen die ze aanhebben niet onhandig lang..

    Oh well, y'know.. It's still anime. Nothing without a flashy outfit.

    Dragneel schreef:
    (...)
    IT'S FRIGGIN' AWESOME.

    Die titans zijn best eng. :"D Ik zou niet weten wat ik zou doen als zo'n lachende mij op wilde eten.


    Ik zou een mes bij me hebben en die in z'n oog gooien. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Ik zou een mes bij me hebben en die in z'n oog gooien. :Y)

    Nice. :Y)

    *-*
    Net de eerste twee episodes gezien. So. Awesome.

    Maar wie geeft er nou de arm van haar gestorven zoon aan een vrouw? x'D


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    *-*
    Net de eerste twee episodes gezien. So. Awesome.
    Maar wie geeft er nou de arm van haar gestorven zoon aan een vrouw? x'D

    Ikr.
    Even een spoilertje voor episode 6
    More limbs shall be lost.

    Vinter schreef:
    *-*
    Net de eerste twee episodes gezien. So. Awesome.
    Maar wie geeft er nou de arm van haar gestorven zoon aan een vrouw? x'D


    Misschien als aandenken XD en anders misschien bewijs.. Of zodat ze iets hebben om te begraven


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yeah, meer Demon titan actie ;d
    en omg. Ze helpen hem ook nog ;d Wooh! -Die mensen de Demon Titan hea, hij werd opgegeten ;o-
    Nja dat wouden ze.. Ze deden het niet en zijn armen lagen eraf..

    HEHE eindelijk!! Eren!! Ik wist het. ha!


    Geweldig o-o en dat te bedenken dat ik in het begin er eerst over nadacht om hem weg te doen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Yeah, meer Demon titan actie ;d
    en omg. Ze helpen hem ook nog ;d Wooh! -Die mensen de Demon Titan hea, hij werd opgegeten ;o-
    Nja dat wouden ze.. Ze deden het niet en zijn armen lagen eraf..

    HEHE eindelijk!! Eren!! Ik wist het. ha!


    Geweldig o-o en dat te bedenken dat ik in het begin er eerst over nadacht om hem weg te doen

    Het was eigenlijk wel te verwachten, no?
    I mean, de anime gaat over Eren, eigenlijk. Dus het zou nogal onpractisch zijn als hij na 6 episodes al dood ging. :\