• Het gaat over een meisje die Hayley Kim Parker heet. Op haar 7 jaar is ze goed bevriend met Louis William Tomlinson maar hij word dan bevriend met een nieuwe jongen in de klas en ziet Hayley niet meer staan. Hayley verhuist door het werk van haar vader waar ze 10 jaar verblijft en dan weer terug verhuist waardoor ze haar beste vriendin Macy en beste vriend Ethan moet achterlaten maar wel blijven ze in contact. In de week voor de school weer begint ontmoet ze Liam Niall en Harry waarmee ze goed bevriend geraakt. Uiteindelijk begint school weer en blijkbaar zijn Niall Liam en Harry bevriend zijn met Louis wat ze dus niet mee kan leven. Steeds krijgt ze flash backs van vroeger en wil Louis voorgoed uit haar leven. Ze ontwijkt hem telkens en probeert niet te veel in zijn beurt te komen. In tegenstelling van Louis die juist wel weer vrienden wil worden hij weet eigenlijk niet wat hij heeft misdaan en begrijpt totaal haar gedrag niet tegenover hem.

    Friends of friends aren't always unknown
    past hurts

    idunno


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Iets wat met het verhaal te maken heeft misschien..
    Wat pakkend is...


    Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden..

    SeaweedBrain schreef:
    Friends of friends aren't always unknown
    past hurts

    idunno


    Die eerste klinkt leuk :3

    Ik heb zelf echt nada inspiratie, sorry. Ik laat het weten wanneer ik iets weet. (:


    We need a bigger boat.

    SeaweedBrain schreef:
    Friends of friends aren't always unknown
    past hurts

    idunno


    wauw, das een best awesome titel hihi


    -

    Wrennah schreef:
    (...)

    wauw, das een best awesome titel hihi
    *buigt* ty ik dacht aan facebook :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Unknown. Verder zou ik niks weten omdat je samenvatting niet echt begrijpend is.


    Some people are art and do art at the same time