• Blijkbaar vonden heel veel mensen ze niet leuk en daar wil ik mijn excuses voor aanbieden. Misschien heb je nu een verkeerd beeld van me, maar ook ik heb gevoelens en dingen in die richting. Ik hoop dat we een nieuwe start kunnen maken en dat jullie me wel weer serieus gaan nemen.

    - Ik zet dit bij het off-topic, omdat ik niet weet bij welk topic dit anders zou moeten staan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Laughter is the music of the soul.

    Deze hoort wel in het stamcafe, want dit is een topic met inhoud en topics in dit subforums worden nauwelijks gelezen omdat het dan niet in actieve topics komt ^^

    Als je nog vragen hebt mag je me een prive bericht sturen

    >>> verplaatst

    heb er niet veel van mee gekregen maar goed dat je je verontschuldigd, je hebt blijkbaar dan wel geleerd van je fouten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik denk niet dat het beter word door dit topic. Ik ervaar het als vervelend en onnodig, maar goed, niet iedereen is zoals mij :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    IrishNialler schreef:
    heb er niet veel van mee gekregen maar goed dat je je verontschuldigd, je hebt blijkbaar dan wel geleerd van je fouten


    The artist is the kid that survived.

    Ik heb de neiging om die topics nu op te zoeken :3


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Oke


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    Ik denk niet dat het beter word door dit topic. Ik ervaar het als vervelend en onnodig, maar goed, niet iedereen is zoals mij :Y)

    Ach, je bent zeker niet de enige. Iedereen die nieuw was op een of ander forum heeft wel eens van die onzinnige topics aangemaakt. :') Als ik mijn topics lees van toen ik hier pas was, sla ik ook tegen mijn voorhoofd.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Ach, je bent zeker niet de enige. Iedereen die nieuw was op een of ander forum heeft wel eens van die onzinnige topics aangemaakt. :') Als ik mijn topics lees van toen ik hier pas was, sla ik ook tegen mijn voorhoofd.


    Rollen topics van hier tot ginder. Check.


    The artist is the kid that survived.

    Het is erg netjes dat je je ervoor verontschuldigt, al betekent dat wel weer een extra topic. :'D Maar zo erg vond ik jou helemaal niet, om eerlijk te zijn. Er zijn/waren voldoende users die veel meer nog veel minder nuttige topics aanmaken/aan hebben gemaakt. Ik zou er niet te veel mee zitten als ik jou was, want over een tijdje zijn de meesten je toch wel weer vergeten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Daarom zwijg ik meestal, je leert wel te schikken wat mensen appreciëren en wat niet...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Don't worry, Q still loves you. -3-


    ars moriendi

    Geen idee over wat je het hebt, maar natuurlijk kan dat. ^^


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb er niets van gemerkt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind dat je helemaal niets verkeerds deed, een paar mensen waren gewoon weer eens ongesteld bezig.....leer er mee leven en negeer ze zou ik zeggen.


    You were born original, don't die as a copy.