• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Just for shits 'n giggles:


    SnK fanart incoming. Hij is niet af though. Just ascreenshot.


    Bigger
    Oh god that 3D Maneuver Gear is such a pain in the ass to make even with vectors

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 22:12 ]

    Dragneel schreef:
    SnK fanart incoming. Hij is niet af though. Just ascreenshot.


    Bigger
    Oh god that 3D Maneuver Gear is such a pain in the ass to make even with vectors


    Heb je die zelf getekend? Oh my, dit is zo goed! ;o


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Heb je die zelf getekend? Oh my, dit is zo goed! ;o

    Ja, eerlijk gezegd ben ik er best trots op. (krul)

    Holy damn, nieuwe episode. Awesomeness overload.

    Dragneel schreef:
    Holy damn, nieuwe episode. Awesomeness overload.


    That was indeed one nice hell of an episode *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dragneel schreef:
    Holy damn, nieuwe episode. Awesomeness overload.




    That was amazing...
    13 is niet zonder reden mijn favo getal XD

    Jellzzz's en mijn theorie lijkt steeds waarschijnlijker te worden ^^


    'Sharon was here!'

    Dragneel schreef:
    Holy damn, nieuwe episode. Awesomeness overload.


    *Gaat gelijk kijken.*


    | Reality is for people that lack imagination |

    DIE EPISODE WAS FREAKING AWESOME!!!! :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ok ik vermijd dus deze topic tot vanavond xd -kijk zondag altijd s'avonds pas XD en ik heb er heel wat om bij te kijken... bijna alles eindigt maar goed -.- -


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De nieuwste episode komt over 5 uur uit. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    De nieuwste episode komt over 5 uur uit. :'D

    'TIS OUT SON.

    no watching it yet though

    Heb zo'n gevoel dat het zo'n terugblik is of zo.. want er allemaal zo'n beetje gebeurd is..
    aangezien in de episode van vorige week in de preview zag je alleen plaatjes..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Heb zo'n gevoel dat het zo'n terugblik is of zo.. want er allemaal zo'n beetje gebeurd is..
    aangezien in de episode van vorige week in de preview zag je alleen plaatjes..

    Ik kijk de preview nooit. :')

    Ik hoop dat female-kyojin (ga geen spoilers noemen over haar) binnenkort komt. ^^

    Mijn denken is dat die colossal titan en die armored titan, dat dat mensen zijn die een titan kunnen vormen, zoals Eren en dat die dus een grudge hebben tegen de mensen, of door mensen bestuurd worden om de mensheid samen te houden, zoals Pixis zei, dat Titans misschien door mensen gemaakt zijn om de mensheid samen te houden...want als je namelijk kijkt, toen die Titan achter Eren verscheen, dat leek verdomde veel op hoe Eren een Titan vormt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.