• Ik heb al tijdje geen story gemaakt en ik ben van plan om dat weer eens te gaan doen. Ik heb alleen nog geen idee waarover. Dus als jullie willen, kunnen jullie jullie ideeën hier posten. (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The sun will rise and we will try again.

    Maak een wandelingetje als het mooi weer is, in het park of in een bos. Gebruik je fantasie en gebruik stukken van je leven die je in je verhaal kan verwerken. Of je maakt een fanfiction.


    Some people are art and do art at the same time

    Van wat ben je fan? Maak daar anders een story over. Maak een story over wat je interesseert.
    En dan met een genre dat je leuk vind.

    Ik denk dat je dan een mooier verhaal maken kunt omdat je het dan ook leuk vind, dan als je een story over iets gaat maken omdat ''men dat wil''. ;)

    Succes met schrijven, wanneer je begint! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Maak een fanfiction waar maar een paar [actieve] verhalen van zijn gemaakt. Heb ik ook gedaan met één van mijn stories.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik raad je aan om fantasy te schrijven, daar kan je je fantasie helemaal in los laten en je kan er erg veel kanten mee op.


    26 - 02 - '16

    Bedankt voor de ideeën (:


    The sun will rise and we will try again.

    Scorpia schreef:
    Maak een wandelingetje als het mooi weer is, in het park of in een bos. Gebruik je fantasie en gebruik stukken van je leven die je in je verhaal kan verwerken. Of je maakt een fanfiction.


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss