• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dragneel schreef:
    (...)
    YES I SHOULD.


    En en en? ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Mijn gedachtens tijdens de episode. Ik zou het echt niet lezen als je het nog niet gezien heb.

    Depri mensje hier, depri mensjes daar.
    Oh ja, pleeg zelfmoord zou ik ook doen.

    Ja ga eerste zielig doen en dan later de anderen zielig noemen -.- ...
    Oeh muziekje

    Go Mikasa, laat ze maar zien hoe het moet ;D en val ... ok.. dat eh.. ja...

    en dood... -nee niet Mikasa-

    Ahww emotionele dingetjes.

    Holy fck goeie Titan ;d Ik weet het al wie het is;D Woe
    Lijkt alleen wel op een demonische Titan met die puntige oren puntige neus veel haar..
    en heeft een veeeeeeel betere buik dan die andere Titans en een punterige tong..

    Haha XD Pardon, vliegend hoofd moet erlangs

    Godsamme, laat dan ook gewoon gelijk zien wie het was -.- Ik hou er namelijk van om gelijk te hebben


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Mijn gedachtens tijdens de episode. Ik zou het echt niet lezen als je het nog niet gezien heb.

    Depri mensje hier, depri mensjes daar.
    Oh ja, pleeg zelfmoord zou ik ook doen.

    Ja ga eerste zielig doen en dan later de anderen zielig noemen -.- ...
    Oeh muziekje

    Go Mikasa, laat ze maar zien hoe het moet ;D en val ... ok.. dat eh.. ja...

    en dood... -nee niet Mikasa-

    Ahww emotionele dingetjes.

    Holy fck goeie Titan ;d Ik weet het al wie het is;D Woe
    Lijkt alleen wel op een demonische Titan met die puntige oren puntige neus veel haar..
    en heeft een veeeeeeel betere buik dan die andere Titans en een punterige tong..

    Haha XD Pardon, vliegend hoofd moet erlangs

    Godsamme, laat dan ook gewoon gelijk zien wie het was -.- Ik hou er namelijk van om gelijk te hebben



    HAHAHAHAHA x')
    Ik ben al een tijdje vooruit op de manga, dus eigenlijk is de anime geen verrassing meer, maar ik vind het leuk om te zien hoe alles "geanimeerd" wordt. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Let me guess...

    Die abnormale titan was Eren? Of heeft in ieder geval iets met Eren te maken?
    Of ik ben gek?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ichiya schreef:
    (...)

    En en en? ^.^

    IT'S FRIGGIN' AWESOME.

    Die titans zijn best eng. :"D Ik zou niet weten wat ik zou doen als zo'n lachende mij op wilde eten.

    Dragneel schreef:
    (...)
    IT'S FRIGGIN' AWESOME.

    Die titans zijn best eng. :"D Ik zou niet weten wat ik zou doen als zo'n lachende mij op wilde eten.


    Wat dacht je van wegrennen XD of hopen dat Demon Titan eraan komt -Jup ik noem hem nu gewoon Demon Titan aangezien hij op een demon lijkt-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dragneel schreef:
    (...)
    IT'S FRIGGIN' AWESOME.

    Die titans zijn best eng. :"D Ik zou niet weten wat ik zou doen als zo'n lachende mij op wilde eten.


    Yeah, they are creepy. (': Ik blijf het gewoon eng vinden als ze in één keer weer aankomen in die anime. Ik krijg er gewoon kippevel van, iedere keer. Haha.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    (...)

    Wat dacht je van wegrennen XD of hopen dat Demon Titan eraan komt -Jup ik noem hem nu gewoon Demon Titan aangezien hij op een demon lijkt-

    Nee, die vrouw in episode 1 of 2, die rende een doodlopend steegje in en toen zag je opeens zo'n lachende creep boven de gebouwen uitstijgen en die pakte haar bij d'r hoofd. CHEESUS CRUST THAT'D BEEN TERRIFYING.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Nee, die vrouw in episode 1 of 2, die rende een doodlopend steegje in en toen zag je opeens zo'n lachende creep boven de gebouwen uitstijgen en die pakte haar bij d'r hoofd. CHEESUS CRUST THAT'D BEEN TERRIFYING.


    Ren dan ook niet een doodlopend steegje in XD Ren nooit een steegje in als je word achtervolgd, dat gaat nooit goed xd.
    Maar inderdaad die dingen zijn tering eng... Geef mij maar die Demon titan, hij heeft een eight-pack in plaats van een six-pack ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ren dan ook niet een doodlopend steegje in XD Ren nooit een steegje in als je word achtervolgd, dat gaat nooit goed xd.
    Maar inderdaad die dingen zijn tering eng... Geef mij maar die Demon titan, hij heeft een eight-pack in plaats van een six-pack ;D

    Hoe zie je nou dat je een doodlopend steegje inloopt?

    English dub beschikbaar voor deze anime?


    I live for the applause, you will die for it.

    Khazix schreef:
    English dub beschikbaar voor deze anime?

    Hier doen ze audities. waarschijnlijk nog niet, dus. Maar het is ook een vrij nieuwe anime, dus het kan nog wel een tijdje duren.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 18:22 ]

    Dragneel schreef:
    (...)
    Hier doen ze audities. waarschijnlijk nog niet, dus. Maar het is ook een vrij nieuwe anime, dus het kan nog wel een tijdje duren.
    Noooo. Ik weet niet, vind het Japans/Chinees (idk) niet zo fijn om aan te horen. Jammer ):


    I live for the applause, you will die for it.

    Khazix schreef:
    (...)Noooo. Ik weet niet, vind het Japans/Chinees (idk) niet zo fijn om aan te horen. Jammer ):

    Ben je nieuw met anime kijken? Want dan is het inderdaad wel wennen, maar wel fijn na een tijdje. Hoef je ook niet zo lang op dubs te wachten en zo.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ben je nieuw met anime kijken? Want dan is het inderdaad wel wennen, maar wel fijn na een tijdje. Hoef je ook niet zo lang op dubs te wachten en zo.

    Ja haha, ik heb echt alleen Death Note en Claymore gezien. Maar dat is ook alleen omdat ze beide wel een beetje wat ''donkerder'' zijn.


    I live for the applause, you will die for it.