• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Shion schreef:
    Opening; Opera volk shitje..
    The fck is dit o-o.. daarna; ohh....
    Clip was wel awesome..

    En de ending is wel beter, vind ik zelf.

    Dragneel schreef:
    (...)
    En de ending is wel beter, vind ik zelf.


    Mwah... ik weet niet.. Heb gevoel dat de stem er niet echt bij past..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Mwah... ik weet niet.. Heb gevoel dat de stem er niet echt bij past..

    Misschien komt het ook omdat ik houd van openings en endings met actie. De eerste ending had alles behalve actie. :Y)

    Ik ben verslaafd en pas op of anders ga ik fangirlen en ik fangirl niet vaak. En het openingslied is zo awesome. :9~


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Dragneel schreef:
    (...)
    Misschien komt het ook omdat ik houd van openings en endings met actie. De eerste ending had alles behalve actie. :Y)


    Oh je hebt het nu over de clip ;O Ja dan vond ik hem wel beter xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Umm Ichiya.. Over de beginpost.

    Het verhaal speelt zich 2000 jaar later af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven.

    Het speelt zich af in 850. Volgens mij zit je er een beetje naast. :')

    Dragneel schreef:
    Umm Ichiya.. Over de beginpost.
    (...)
    Het speelt zich af in 850. Volgens mij zit je er een beetje naast. :')


    Ghehe ik had dat nog niet eens zien staan;o
    Ghehe als het echt 2000 jaar later was, dan waren ze wel erg achteruit gegaan met de techno zooi XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Found something on facebook


    Bhahaha

    Dragneel schreef:
    Umm Ichiya.. Over de beginpost.
    (...)
    Het speelt zich af in 850. Volgens mij zit je er een beetje naast. :')


    Ah, ik zal het veranderen. :'D Ik had het stukje ook maar van internet gehaald, dussss. (;
    Trouwens, ik vind die nieuwe opening echt bagger. Echt weer zo'n standaard anime opening..


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dragneel schreef:
    Found something on facebook


    Bhahaha


    This made my day. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Ah, ik zal het veranderen. :'D Ik had het stukje ook maar van internet gehaald, dussss. (;
    Trouwens, ik vind die nieuwe opening echt bagger. Echt weer zo'n standaard anime opening..

    Ja, die eerste was echt uniek met de muziek en al. Nu is het gewoon net als de meeste shounen anime openings.

    Soms is de fanbase wel een beetje vreemd. Dem crocs

    Jesus Christ. Ik probeer dat spel, ik zit de controls met die Chinese tekens uit te vogelen, komt er opeens een Titan van de zijkant en slaat op de grond. Ik schrik me kapot van dat geluid, aangezien de game helemaal stil is. :"D

    Haha wist niet dat er een spel van was, maar om jou zo te horen lijkt hij mij nu al grappig xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Haha wist niet dat er een spel van was, maar om jou zo te horen lijkt hij mij nu al grappig xd

    Deze gast doet het leuk:

    Hier kun je het spel spelen: Flash game

    De layout is niet geweldig, maar het is blijkbaar heel moeilijk. I noped the fuck outta there immideately. Die web player kun je trouwens heel snel downloaden.