• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oh, and look what I bought in Den Bosch yesterday! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jaeger schreef:
    (...)
    In de manga, chapter 42 of zo, blijkt het dat Annie uit hetzelfde gebied komt als Reiner en Berthold, die de Armored en Collosal Titan zijn.

    I know why, but there are also major other spoilers. Sorry ;c


    Ok, ik wist alleen van Annie xd. Dank je XD


    Parachutes schreef:
    (...)

    Really? D: Dus het is iemand die we al kennen? - Niet zeggen wie het is, though, ik wil niet gespoild worden x]

    Jup


    Als ik jou was zal ik de spoiler van Jaeger NIET lezen, want anders weet je het alsnog..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    Oh, and look what I bought in Den Bosch yesterday! *O*


    Die cover is badass as hell.

    Op de achterkant staat altijd de top tien. FUCK WHY MAN
    Bij volume 2 die ik heb is Eren transparant omdat hij dood zou zijn en bij 5 is Marco weg ;n;

    Jaeger schreef:
    (...)
    Die cover is badass as hell.

    Op de achterkant staat altijd de top tien. FUCK WHY MAN
    Bij volume 2 die ik heb is Eren transparant omdat hij dood zou zijn en bij 5 is Marco weg ;n;


    Heh, het valt me nu pas op, nu jij het zegt. Maar dat is wel echt awesome.

    Shippen jullie nog mensen, trouwens? ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Heh, het valt me nu pas op, nu jij het zegt. Maar dat is wel echt awesome.

    Shippen jullie nog mensen, trouwens? ^^

    Lichtelijk Mikasa en Eren, en ik en diezelfde vriendin van net zijn erover eens geworden dat wij Eren gaan accepteren en embracen. that's not even a word goddammit jaeger

    Jaeger schreef:
    (...)
    Lichtelijk Mikasa en Eren, en ik en diezelfde vriendin van net zijn erover eens geworden dat wij Eren gaan accepteren en embracen. that's not even a word goddammit jaeger


    Ik ship hen ook. :Y) Embracen, goed zo. (':
    Eigenlijk heb ik niet echt een personage in Shingeki waar ik een hekel aan heb... Is ook weer eens wat nieuws.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sommige Ereri is... eh. Apart, though. .__.



    I don't even

    Sorry, had to share this.

    No spoiler, just hiding the strangeness.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jaeger schreef:
    Sommige Ereri is... eh. Apart, though. .__.



    I don't even


    Tja. Wat moet ik zeggen? XD
    Volgens mij is die shipping wel behoorlijk populair, maar ik doe er niet aan mee. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 20:36 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Tja. Wat moet ik zeggen? XD
    Volgens mij is die shipping wel behoorlijk populair, maar ik doe er niet aan mee. :Y)

    Ik ook niet, ik vind sommige fanart wel cute.



    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 20:38 ]

    Ok vertel mij, wat is er zo leuk aan Levi xd. Ik de meeste gevallen vind ik hem echt een dick.. en zijn pokerface.. Like come one!! Smile!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Ok vertel mij, wat is er zo leuk aan Levi xd. Ik de meeste gevallen vind ik hem echt een dick.. en zijn pokerface.. Like come one!! Smile!

    Daarom. Hij is badass. En mensen steken mij vaak aan met hun fandoms. Ik was eerst ook van "meh" maar toen kwamen er vrienden van "AMG LOOK" and toen ben ik steeds grotere fan geworden.
    Vooral na alle parodies op de "window-scene" in episode 15. c:



    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 20:44 ]

    Ik vind die dickheid helemaal niet leuk.. Zeker niet in die rechtzaak D:..
    Ook al was die window-scene wel geniaal ik zat hier van; Wat... Nice eh.. haar dingetje Levi..
    Maar deze die je net plaatste is wel leuk

    Nee, maar mij haal je niet over na die fandom.. Ben al overgehaald op Shizuo en Izaya.. Stomme tumblr..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb vanmiddag de eerste twee episodes gezien. I love it!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Jaeger schreef:
    (...)
    Daarom. Hij is badass. En mensen steken mij vaak aan met hun fandoms. Ik was eerst ook van "meh" maar toen kwamen er vrienden van "AMG LOOK" and toen ben ik steeds grotere fan geworden.
    Vooral na alle parodies op de "window-scene" in episode 15. c:





    Hahahaha whatthefuuuuck.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)