• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben trouwens Attack on Chibi's aan het maken. Met bloemkransjes, haha.
    Ik heb tot nu toe Eren en Levi, en ik ben bezig met Mikasa nu.



    Oh man I'm not at all familiar with drawing chibi's.

    I DO SHIP THEMMM





    Ik weet niet waarom, maar ik vind Levi gewoon awesome x'D. Die spoiler van Jaeger wilde ik zo NIET weten ;-;. Die spoilerknoppen verliezen een beetje hun functie als je ervan uitgaat dat je alles van de anime toch wel weet. Al wist ik wel al wie de female titan is, door een stomme spoiler ergens anders.


    i put the fun in funeral

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik net als Eren ondersteboven hangend aan m'n touw terecht kom.


    Maar Erens zijn ding was kapot hea.. Vond wel pro actie voordat je dat wist dat dat ding kapot was.. Hij was echt van; Ik maak ze kapot ;D Let's do this shit.. en BAM Hij viel.. xd.

    en Mikasa in dat ding was van. Mweh.. Ik hang hier wel lekker, of zo..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jaeger schreef:
    (...)
    I know.
    Ik zie ook redelijk wat ArminxAnnie.
    En iedereen op Tumblr zegt dat ChristaxYmir haast canon is dankzij laatste chapter. :')


    ArminxAnnie? Dat snap ik nog minder dan AnniexMikasa XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    (...)

    Maar Erens zijn ding was kapot hea.. Vond wel pro actie voordat je dat wist dat dat ding kapot was.. Hij was echt van; Ik maak ze kapot ;D Let's do this shit.. en BAM Hij viel.. xd.

    en Mikasa in dat ding was van. Mweh.. Ik hang hier wel lekker, of zo..

    Mikasa's blik. Goddamn man. "You bunch of noobs what the hell is so difficult about this"

    Ik weet ook wel bij bijna alle plaatjes met Levi een tekst te verzinnen. My. Fucking. Fantasy. Too much.

    Shion schreef:
    (...)

    Maar Erens zijn ding was kapot hea.. Vond wel pro actie voordat je dat wist dat dat ding kapot was.. Hij was echt van; Ik maak ze kapot ;D Let's do this shit.. en BAM Hij viel.. xd.

    en Mikasa in dat ding was van. Mweh.. Ik hang hier wel lekker, of zo..


    Oh ja, ja. Nou ik zou zo eindigen zelfs als mijn ding niet kapot was denk ik XD.
    Ik vind Levi eigenlijk alleen awesome omdat hij dezelfde stem heeft als Gareki van Karneval, hehe. x] Nee grapje, eigenlijk ben ik ook niet echt weg van Levi. Hij is zo... bluh. En iedereen vindt hem zo fantastisch.
    Ik ben vooral Mikasa fan. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    ArminxAnnie? Dat snap ik nog minder dan AnniexMikasa XD

    Misschien omdat ze beide klein zijn. I don't even know.
    Ik vind alles met Armin being a shota wel awesome. Because he is a shota. A damn good one on top of that.

    Jaeger schreef:
    Ik ben trouwens Attack on Chibi's aan het maken. Met bloemkransjes, haha.
    Ik heb tot nu toe Eren en Levi, en ik ben bezig met Mikasa nu.



    Oh man I'm not at all familiar with drawing chibi's.


    Vooral Eren vind ik echt cuuuuute. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jaeger schreef:
    (...)
    Misschien omdat ze beide klein zijn. I don't even know.
    Ik vind alles met Armin being a shota wel awesome. Because he is a shota. A damn good one on top of that.


    Ik vind Armin echt awesome, echt waar. Misschien omdat ik zijn karakter één van de meest geloofwaardige vind, ofzo.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Vooral Eren vind ik echt cuuuuute. ;D

    Even een WIP van Mikasa

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oh ja, ja. Nou ik zou zo eindigen zelfs als mijn ding niet kapot was denk ik XD.
    Ik vind Levi eigenlijk alleen awesome omdat hij dezelfde stem heeft als Gareki van Karneval, hehe. x] Nee grapje, eigenlijk ben ik ook niet echt weg van Levi. Hij is zo... bluh. En iedereen vindt hem zo fantastisch.
    Ik ben vooral Mikasa fan. :Y)


    Oh ja, dat is ook zo.. Zelfde stem als Gareki.. Volgende keer ga ik echt opletten of ik dat kan horen...
    Mikasa heeft een brother-complex (Ook al is het niet haar echte broer maar goed). Beetje over beschermt en alles, telkens bij Eren willen blijven.. Mens als je hem leuk vind, zeg het!
    Ik vind Potato meisje leuk ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik vind Armin echt awesome, echt waar. Misschien omdat ik zijn karakter één van de meest geloofwaardige vind, ofzo.

    Misschien. Ik vond hem eerst een little bitch. Maar dat is waarschijnlijk omdat iedereen om hem heen zo dapper is en dat hij erg zwak is in contrast met hen.
    But still, he can control the 3DMG. En omdat dat een hele hoop spierkracht vereist, he can't be all that bad. I'm surprised I haven't seen any fanart of him with hardcore abs yet. :')

    Shion schreef:
    (...)

    Oh ja, dat is ook zo.. Zelfde stem als Gareki.. Volgende keer ga ik echt opletten of ik dat kan horen...
    Mikasa heeft een brother-complex (Ook al is het niet haar echte broer maar goed). Beetje over beschermt en alles, telkens bij Eren willen blijven.. Mens als je hem leuk vind, zeg het!
    Ik vind Potato meisje leuk ;D.


    Ik denk niet dat - dat gaat gebeuren in een anime als deze x]
    Sasha is ook leuk, ja ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat - dat gaat gebeuren in een anime als deze x]
    Sasha is ook leuk, ja ;D

    In de Shingeki no Chibi is het wel duidelijk though.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat - dat gaat gebeuren in een anime als deze x]
    Sasha is ook leuk, ja ;D


    Mweh denk het ook niet -.- .. Of juist helemaal aan het eind..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you