• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Ah, ik zal het veranderen. :'D Ik had het stukje ook maar van internet gehaald, dussss. (;
    Trouwens, ik vind die nieuwe opening echt bagger. Echt weer zo'n standaard anime opening..


    Agreed! Ik had veel liever de eerste opening de hele anime gehouden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Agreed! Ik had veel liever de eerste opening de hele anime gehouden.

    Ik ben toch een beetje gehecht geraakt aan de tweede, Hij is toch best awesome.
    En de full version heeft een stukje Guren no Yumiya erin!


    Awesome piano version:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 22:39 ]

    Oh God. This fandom though. Ik weet niet of ik me ervoor moet schamen of ervan moet houden. Beetje van beide, denk ik.


    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 23:13 ]

    Oh God, I love this anime so much. It's so gooooooood.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Bij welke episode was kwam voor het eerste de tweede opening?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Bij welke episode was kwam voor het eerste de tweede opening?


    Uit m'n hoofd... veertien? Ik kan er wel naast zitten.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Uit m'n hoofd... veertien? Ik kan er wel naast zitten.


    Ah thanksss! Ik was namelijk vergeten waar ik was gebleven (dat heb je als je op vakantie bent, enzooo..).


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Ah thanksss! Ik was namelijk vergeten waar ik was gebleven (dat heb je als je op vakantie bent, enzooo..).


    I'm not 100 % sure, though.
    Gebruik je geen MAL? Daardoor onthoud ik altijd waar ik ben. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Al these parodies and abridges. They're gonna be the death of me.

    Ik ga morgen even alle achterstand wegwerken. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oh dat zal snel gaan. :Y)
    I GOTS TWO SNK MANGA'S i'm so happy now

    oh also

    EN NU BEN IK HET ZAT. Ik wil dat het zondag is. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Precies! Al weet ik niet meer waarom.

    Plus ik wil weten hoe het zit met de vrouwelijke Titan! Ik weet wie het is-Thank you MyAnimeList- maar niet hoe dat zit xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Precies! Al weet ik niet meer waarom.
    Plus ik wil weten hoe het zit met de vrouwelijke Titan! Ik weet wie het is-Thank you MyAnimeList- maar niet hoe dat zit xd.

    In de manga, chapter 42 of zo, blijkt het dat Annie uit hetzelfde gebied komt als Reiner en Berthold, die de Armored en Collosal Titan zijn.

    I know why, but there are also major other spoilers. Sorry ;c

    Shion schreef:
    Precies! Al weet ik niet meer waarom.
    Plus ik wil weten hoe het zit met de vrouwelijke Titan! Ik weet wie het is-Thank you MyAnimeList- maar niet hoe dat zit xd.


    Really? D: Dus het is iemand die we al kennen? - Niet zeggen wie het is, though, ik wil niet gespoild worden x]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)