• Wie kent deze anime? :Y)
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)




    Dus... wie is er nog meer verslaafd?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Shion schreef:
    Heb zo'n gevoel dat het zo'n terugblik is of zo.. want er allemaal zo'n beetje gebeurd is..
    aangezien in de episode van vorige week in de preview zag je alleen plaatjes..


    Het is één grote terugblik, maar toch raad ik het je aan om te kijken. Kan aan mij liggen, maar ik vind de verbanden wel wat duidelijker worden.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Crypte schreef:
    (...)

    Het is één grote terugblik, maar toch raad ik het je aan om te kijken. Kan aan mij liggen, maar ik vind de verbanden wel wat duidelijker worden.


    Ha! ik wist het ;D Nja ik kijk vanavond wel even ;d Ligt eraan hoe ze de terugblik doen... Hoe ze het bij Chihayafuru gedaan hebben vond ik het nog niet zo erg ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Had ik nou echt op deze episode een hele week gewacht? Ik vond het zwaar tegenvallen... de anime is nog niet ver genoeg om een hele episode aan een terugblik te wijden.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Had ik nou echt op deze episode een hele week gewacht? Ik vond het zwaar tegenvallen... de anime is nog niet ver genoeg om een hele episode aan een terugblik te wijden.


    Yes, daar hebben we een week op gewacht. Ik wil nog een nieuwe ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Lolwutt ik heb nog niet eens gekeken.
    Ga ik zo doen. c:

    Ik heb eindelijk de tijd gehad om naar Shingeki no Kyojin te kijken. Een klasgenoot had al gezegd dat het een goede anime was, maar het was zelfs nog beter dan ik had verwacht.
    Volgens mij was de laatste aflevering een terugblik omdat de anime ongeveer halverwege is. Voor mij was dat nogal overbodig omdat ik alle afleveringen vlak achter elkaar heb gezien, maar als je de anime al vanaf het begin volgt, denk ik dat het wel handig is om alles nog eens samengevat te zien.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    Ik heb eindelijk de tijd gehad om naar Shingeki no Kyojin te kijken. Een klasgenoot had al gezegd dat het een goede anime was, maar het was zelfs nog beter dan ik had verwacht.
    Volgens mij was de laatste aflevering een terugblik omdat de anime ongeveer halverwege is. Voor mij was dat nogal overbodig omdat ik alle afleveringen vlak achter elkaar heb gezien, maar als je de anime al vanaf het begin volgt, denk ik dat het wel handig is om alles nog eens samengevat te zien.


    Voor mij was het ook niet nodig.. -heb hem nog niet gekeken maar goed-
    de belangrijke delen zie je meestal toch weer terug als een flashback o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Airashii schreef:
    Ik heb eindelijk de tijd gehad om naar Shingeki no Kyojin te kijken. Een klasgenoot had al gezegd dat het een goede anime was, maar het was zelfs nog beter dan ik had verwacht.
    Volgens mij was de laatste aflevering een terugblik omdat de anime ongeveer halverwege is. Voor mij was dat nogal overbodig omdat ik alle afleveringen vlak achter elkaar heb gezien, maar als je de anime al vanaf het begin volgt, denk ik dat het wel handig is om alles nog eens samengevat te zien.

    Ik vond het wel leuk, maar ook wel onnodig. :\ Een terugblik doe je na een week of 20/30, als mensen vergeten wat er gebeurd is, niet na 13 weken.

    jammer dat het slechts een terugblik, hopelijk word de volgende episode een beetje interessant.


    me: 5% reality, 95% dreams

    Ik vond de oude opening leuker...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Crypte schreef:
    Ik vond de oude opening leuker...


    Ik heb hem nog niet gehoord, ben op vakantie en internet is sloom. Ik ben echt nieuwsgierig naar de opening!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ga 'm straks kijken ^^

    Deze opening is vet, eerste was wel veel beter though.

    Deze gast in de preview (ik heb een screenshot gemaakt, vandaag pijltje en play)

    doet me denken aan deze gast van FMA.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 23:31 ]

    Opening; Opera volk shitje..
    The fck is dit o-o.. daarna; ohh....
    Clip was wel awesome..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you