Damion - Fighting Gym Leader - Monferno, Riolu, Heracross, Machamp.
Lang heb ik starend op het veld gestaan, Monferno naast me die ook een beetje om zich heen staat te kijken. Ik heb best lang in mijn gedachte gezeten, want inmiddels hadden sommige kinderen zich al verplaatst, en ik zie dat er wat meer gymleaders zijn gearriveerd. Onder andere Lucy Smith, wiens Loudred al weer lekker bezig was, en Blaine heb ik zien rondlopen. Hayden is nergens meer te bekennen, die is denk ik de bossen in gelopen. Doet er verder niet toe, Hayden red zich wel. Een stukje verderop zie ik een jongen naar me kijken, iets wat schuw. Ik kijk terug, en op dat moment laat hij zijn hoofd zakken. Naast hem zit een Cyndaquil, die lijkt nog een beetje verzwakt te zijn. Op het moment dat ik mijn ogen weer terug naar de jongen verplaats zie ik dat hij mij weer aan zat te kijken. Hij kijkt even naar mijn Monferno en dan gelijk weer terug naar mij, en glimlacht. Ik glimlach terug. Hij lijkt me aardig, maar ook te schuw. Geen handige combo als je het mij vraagt, want dan komt je aardige gedrag niet goed naar voren. Ik zou hem kunnen helpen. Niet alleen met zijn gedrag, maar ook als trainer. Ik kan hem helpen om nieuwe pokémon te vangen die passen in zijn team en die passen bij hem. Ik kan hem helpen om die pokémon zo te trainen dat ze tactisch en sterk worden. Streven naar evolutie, dat is mijn motto. Geëvolueerde pokémon hebben gelijk een voorsprong, en als je ze dan ook nog tactisch getraind hebt kan het haast niet beter. De Cyndaquil die hij heeft zou een enorm sterke Typhlosion kunnen worden. Ik zou hem kunnen helpen, en misschien ziet hij het ook wel zitten. Want hij zit me nog steeds aan te staren.
[ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:58 ]
It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.