Fleeko schreef:
Darren Nathan Brooks - Dark Type Gym- Sableye-Absol
Ze draaide zich om zodat ze me niet meer kon zien of wilde zien. Ik was ook erg pissig toen ik hier voor het eerst aankwam.
Koppig ,eigenwijs en ik dacht dat alles wel ging lukken zonder hen,maar daar is dus niets van waar.
Haar Chikorita ,leek even koppig te zijn als haar ,maar na een tijdje snuffelt hij toch aan het koekje en neemt hij het toch aan.
'Waarom ben je hier gebleven?' vroeg ze me en ik kijk op .'Of wil je daar ook geen antwoord op geven?' vroeg ze dan en ik glimlach lichtjes.
"Ik ben hier gebleven mdat dit mijn thuis is. Er was iemand nodig om voor de stad te zorgen en ,mijn pokémon hielden ervan om daar te zijn ,dus ging ik de uitdaging aan."leg ik dan uit. Ik wist niet wat ik moest doen ,nadat ik e laatste gym verslagen had,wat totaal geen makkelijke was. Ik vond het altijd wel facineerend om tegen verschillende mensen de battelen en nieuwe technieken te ontdekken,het heeft wat weer van de persoon die je zelf bent.
"En waarom wil jij dan zo graag naar huis?"vroeg ik haar dan. Ik kijk naar Absol en begin hem dan te aaien. Hij hield ervan om geaaid te worden.
(Sorry voor de late reactie!)
Phoebe Lurlene Darnell || Chikorita
De gymleader glimlachte lichtjes, waardoor ik het idee kreeg dat hij hier gelukkig wél antwoord op wilde geven. Zijn verhaal kwam dan ook bijna gelijk. 'Ik ben hier gebleven omdat dit mijn thuis is. Er was iemand nodig om voor de stad te zorgen en ,mijn pokémon hielden ervan om daar te zijn ,dus ging ik de uitdaging aan.' Ik dacht er even over na, maar besloot dat ik alsnog zo snel mogelijk weer weg wilde van dit eiland, de zogenaamde Peortaw regio. Ondanks dat hij een reden had gehad om te blijven. Ik was immers een ander persoon en had een hele goede reden om terug te willen.
'En waarom wil jij dan zo graag naar huis?' Ik beet even op mijn lip en keek naar Chikorita, terwijl die een beetje rondkeek naar andere pokémon. Zou ik het Darren vertellen? Ik kende hem pas en het was niet informatie die ik aan de eerste de beste persoon zou toevertrouwen. Maar hij was tot nu toe wel redelijk aardig geweest en dus besloot ik het halve verhaal te vertellen.
'Er lopen mensen vrij rond die mij iets dierbaars afgenomen hebben en ik ben van mening dat ze daar niet ongestraft mee weg mogen komen. Ik weet dat als ik hier niet voor zorg, niemand dat zal doen, dus wil ik terug,' legde ik uit en staarde verdrietig in de verte, denkend aan mijn vader. Ik zou er achter komen wie het gedaan hadden en als ik het wist, dan zouden ze boeten voor hun daden.
[ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:23 ]
Happy Birthday my Potter!