Arthur Maxwell Mc.Down || Mudkip
"Arcanine. Ten minste hij was een Growlithe toen ik hem kreeg. Mijn moeder had hem net gevangen. Twee dagen later liet ze al haar pokemon achter bij ons thuis en verdween ze. Mijn broer heeft haar andere twee pokemon, ik wilde alleen Arcanine." vertelde ze met een glimlach op haar gezicht en ik knikte even.
Haar moeder,had haar ook verlaten,net zoals mijn ouders bij mij gedaan hadden.
"Ik kon hem toen natuurlijk nog niet trainen, want ik was nog te klein, maar me vader heeft me goed geholpen. Mijn moeder is waarschijnlijk gewoon terug gegaan naar waar ze vandaan kwam." vervolgde ze verder. Ik begreep niet echt ,wat ze daarmee bedoelde ,maar ergens misschien toch wel.
"Wat weet je al van pokemon? En van trainen?" vroeg ze na een korte stilte en keek me schuin aan.
"Ik weet wat de meeste zwakheden zijn van pokémon en ik weet veel over berry's en pokémon eggs. Over trainen ,weet ik niet o veel. Ik verlies altijd."het laatste zeg ik mompelend. Ik had maar 1 keer gewonnen ,maar dat was tegen een magikarp,dus dat telt niet echt aloewel ik twijfelde of ik de pokémon zou vangen of niet. De meeste mensen vonden die pokémon nutteloos en wilden hem nooit,maar als je een magikarp goed traint ,krijg je wel een Gyarados.
"Ik weet ook veel over de evaluaties van pokémon en de soorten pokémon ken ik ook."vervolgde ik en dacht nog eens na. Ik wist echt niets over trainen alleen de 3 moves van mudkip.
Darren Nathan Brooks - Dark Type Gym- Sableye-Absol
Ze draaide zich om zodat ze me niet meer kon zien of wilde zien. Ik was ook erg pissig toen ik hier voor het eerst aankwam.
Koppig ,eigenwijs en ik dacht dat alles wel ging lukken zonder hen,maar daar is dus niets van waar.
Haar Chikorita ,leek even koppig te zijn als haar ,maar na een tijdje snuffelt hij toch aan het koekje en neemt hij het toch aan.
'Waarom ben je hier gebleven?' vroeg ze me en ik kijk op .'Of wil je daar ook geen antwoord op geven?' vroeg ze dan en ik glimlach lichtjes.
"Ik ben hier gebleven mdat dit mijn thuis is. Er was iemand nodig om voor de stad te zorgen en ,mijn pokémon hielden ervan om daar te zijn ,dus ging ik de uitdaging aan."leg ik dan uit. Ik wist niet wat ik moest doen ,nadat ik e laatste gym verslagen had,wat totaal geen makkelijke was. Ik vond het altijd wel facineerend om tegen verschillende mensen de battelen en nieuwe technieken te ontdekken,het heeft wat weer van de persoon die je zelf bent.
"En waarom wil jij dan zo graag naar huis?"vroeg ik haar dan. Ik kijk naar Absol en begin hem dan te aaien. Hij hield ervan om geaaid te worden.
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH