• Pokémon, your turn!




    Nadat Ash alle gymleaders heeft verslagen, is het nu jouw beurt in Peortaw, een onbekende regio voor vele. Peortaw, een regio waar alleen kinderen leven die iemand zijn verloren die veel voor hun betekende, ze werden hier heen gebracht met een Scyther. De Scyther is de stichter van de Peortaw regio. Er zijn maar enkele volwassen in Peortaw en dat zijn de Nurse Joy-sisters en de gymleaders. Word jij de beste trainer van Peortaw en behaal jij alle badges?

    Verhaal.

    *Er was eens een jonge scyther die zijn ouders verloor, hij vloog weg, ver van de Sinnoh regio. Hij ontmoette 2 meisjes die ook mensen van wie ze hielden hebben verloren. Ze sprongen achter op de rug van Scyther en vlogen weg naar een eiland. De kinderen bedachten een naam, ze bedachten de naam Peortaw. En zo ontstond het eiland met een traditioneel verhaal die door word verteld*


    Regels.

    -Vijf regels per character als je een bericht plaatst.
    -Niet te snel achter elkaar posten want dan is het verhaal zo klaar/dood.
    -Twee personages per persoon, jongen & meisje.
    -Alle OOC praatjes in het OOC topic.
    -Alle characters samen gaan een soort van samen op expeditie, ruzies en gevechten mogen komen maar niet zonder reden.
    -Geen mary sue's.
    -Wacht drie posts voordat jij weer post.
    -Meld je niet aan als je geen tijd hebt.


    CHARACTERS - TRAINERS.

    Meiden.
    MAX 4.
    -Delilah Crayon - Totodile - Hiljemark
    -Phoebe Lurlene Darnell - Chikorita - Rider
    -Alicia 'Ally' Winter Lock - Charmander - Kwijt
    -Chatta Claires - Treecko - LyraPhoenix

    Jongens..
    MAX 4.
    -Luke Watson - Oshawott - Baelo
    -Arthur Maxwell Mc.Down - Mudkip - Nyan
    -Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil - Unimaginable
    -Hayden Williams - Torchic - Destined

    CHARACTERS - NURSE JOY & GYMLEADER.
    1NURSE JOY & 8GYMLEADERS.
    - Nurse Joy - Chansey - Cyborg
    -Violet Iris Lohan - Dragon type - Dragonair, Altaria, Garchomp & Fraxure - hour
    -Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales. - Unimaginable
    -Lucy Smith - Normal Type - Skitty, Kangaskhan, Whismur, Loudred - Baelo
    -Tara Rivers - Electric Type - Zebstrika, Pikachu, Electrode, Luxray - Kwijt
    -Darren Nathan Brooks - Dark Type - Sableye, Pawniard, Deino, Absol - Nyan
    -Damion - Fight type - Monferno, Heracross, Riolu, Machamp - Owlsome
    -Lexim Flight - Flying Type - Pidgeot, Tailow, Murkrow, Wingull. - LyraPhoenix
    -Blaine McKaren - Psychic Type - Gardevoir, Espeon, Xatu, Alakazam - huoriel


    KAART:



    WAAR BEGINNEN WE?

    De gymleaders [ALLE DUS] gaan een gesprek voeren, en maken de kinderen wakker op een veld, de scyther is een NPC en word bestuurd door iedereen, en hij speelt de leider enzo. De scyther kan communiceren dmv telepathie.

    [Maak allemaal een trainercard via KLIK]

    TRAINERCARDS.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 9:41 ]


    Giovanni

    Hayden Williams || Trainer || Snow (Torchic)
    'Dus, ik ben je coach?' vroeg Violet met een grijns, en leunde daarna achterover.
    'Nah, coach is een beetje een groot woord,' zei ik grijnzend. 'Beschouw het meer als een persoonlijk adviseur, maar als jij het coach wilt noemen, vind ik dat best.'
    Vervolgens bestudeerde ik haar opvallende zithouding. Het deed me denken aan die meditatiehouding waarin die ene jongen Blaine inging zitten. Konden mensen hier niet gewoon normaal zitten? Toch was het een deel van hun persoonlijkheid en hoorde ik dat te respecteren, maar het viel me gewoon op. Ik aaide Snow even over zijn kopje, terwijl hij nog op mijn schoot lag te slapen. Ik merkte dat Violet opvallend kalm bleef en dacht me door middel van rust te kunnen sturen. Alleen ze zou er spoedig achter komen dat er meer nodig was dan geduld om mij in de tang te houden.
    'Kom,'begon ik. 'laten we alvast vertrekken. Ik heb niet veel zin om hier langer te blijven, want het duurt me net iets te lang af.' De mensen in de lucht zullen van zelf doorhebben dat we al verder lopen en diegene wie hier zijn, kunnen als ze willen met ons meereizen.'


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Darren Nathan Brooks - Dark Type Gym- Sableye-Absol

    Er ontstond een grimas op haar gezicht ,wat er voor zorgde dat ik haar fronsend aankeek.
    'Zie je. Jij vertrouwt mij ook niet. Dan heb ik geen reden om jou of al die anderen te vertrouwen. Ik heb zo zelfs geen reden om hier te blijven.' zei ze en ik kijk haar verbaasd aan.Ze kwam langzaam overeind 'Dus, hoe kom ik hier weg?' vroeg ze daarna. "Niet ,je moet eerst door alle steden reizen tot aan de dertiende stad ,daar ga je met een boot terug naar hjuis,maar alleen als je zelfstandig leert te worden en dat kan alleen door met dit avontuur mee te doen."leg ik kalm uit.
    Ik vertrouw niet rap mensen ,ookal hebben ze een lief en ontschuldig snoetje. De verpakking is niet de inhoud.
    "Trouwens als je mijn verhaal wil weten moet je eerst mijn vertrouwen zien te winnen en ik weet dat hetzelfde held voor jou."zeg ik en sta dan ook recht.
    Absol keek me schuin aan alsof hij wat van me vroeg en ik had al zo'n idee wat het kon zijn .
    Ik haalde uit mijn jaszak een zakje ,met pokékoekjes en gaf Absol 1 en Sebleye kwam ook al afgelopen en nam er ook eentje aan.
    Ik na nog eentje en hield het in de richting van Phoebie's chikorita. "Wil je ook eentje?"vroeg ik aan de pokémon.
    Als je iemands vertrouwen wilt winnen,moet je basic beginnen en dat ik wat ik nu probeerde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales.
    Ik ademde langzaam in en uit terwijl ik naar hem luisterde. Pokemon professor, dat was een grote droom om te hebben, leek me ook erg moeilijk. Ik zou al blij zijn met tekenaar, maar ik nam vaak met veel genoeg. Met een kleine glimlach op mijn gezicht keek ik naar de wolken en dacht ik even na. "Arcanine. Ten minste hij was een Growlithe toen ik hem kreeg. Mijn moeder had hem net gevangen. Twee dagen later liet ze al haar pokemon achter bij ons thuis en verdween ze. Mijn broer heeft haar andere twee pokemon, ik wilde alleen Arcanine." Zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Arcanine betekende alles voor me, echt alles. Meer als iemand zich voor kon stellen. "Ik kon hem toen natuurlijk nog niet trainen, want ik was nog te klein, maar me vader heeft me goed geholpen. Mijn moeder is waarschijnlijk gewoon terug gegaan naar waar ze vandaan kwam." De wolken leken de mooiste dingen te vormen en met bewondering keek ik er naar. Ik slikte even moeilijk en keek naar Arcanine. Hij was heel erg gegroeid en zo veel sterker geworden. Ik was zo trots op hem. Soms kon ik het niet geloven, maar dan herinnerde ik me hoe lang ik Arcanine al had. Al ongeveer tien jaar, wat toch al best lang was. "Wat weet je al van pokemon? En van trainen?" Vroeg ik met een schuin hoofd. Dat was wel iets wat ik moest weten als ik hem wilde gaan helpen.



    Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil
    Met een kleine glimlach op mijn gezicht keek ik naar Cyndaquil, die nu vrolijk rond rende. Hij was alweer helemaal zichzelf en helemaal vrolijk. Misschien konden sommige van ons met ons mee, gewoon misschien. Ik was niet van plan om op dit eiland te blijven, ik was geen eiland persoon, ik zou gek worden. Als ik hier klein was ging ik verder reizen. Nou ja, nadat ik mijn moeder had verteld waar ik uithing. Dat leek me een erg goed plan, aangezien ze voor de rest niemand had. Mijn ogen stonden misschien een beetje somber. "Ik kijk er naar uit om u te verslaan. Hoe lang het ook zal duren." Zei ik en Cyndaquil maakakte wat vrolijke geluidjes om aan te geven dat hij het met mee eens was. Ik moest nog maar zien of het me ging lukken, maar ik ging het zeker proberen. "Ik ben blij dat u meegaat. Mijn vader zou met mij op reis gaan, we zouden volgende week vertrekken, alles was al gepland. Nu heb ik ten minste nog iemand die me iets van strategie aan kan leren, misschien zelfs een beetje geduld." Zei ik zacht lachend. Natuurlijk had ik al het een en ander geleerd, maar nog niet bijzonder veel. Ik had vooral geen geduld in een battle, wat misschien nog wel het grootste probleem was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damion - Fighting Gym Leader - Monferno, Riolu, Heracross, Machamp.

    Het voelde raar, iemand die me 'u' noemt. Al gauw gaf ik aan dat JJ me best 'jij' kon noemen, dat klonk veel vriendelijker in mijn opzicht. Ik ben dan wel zijn mentor, maar meer een vriendelijke mentor dan een bazige mentor. Altans, zo wil ik het zien.
    JJ vertelde dat hij blij is dat ik mee ga, en dat ik hem dan kan trainen. Gelukkig is hij blij met de hulp. Het is best even geleden dat ik iemand heb klaargestoomd voor zoiets groots, want dat is het. acht gyms, en onderweg zullen we ook van alles tegenkomen.
    'Grappig dat je begint over geduld.' zei ik.
    Terwijl ik het uitsprak moest ik meteen weer denken aan mijn vader met zijn Medicham. Hoe we altijd voor het eten even gingen mediteren onder leiding van Medicham. Mijn vader leerde me altijd dat pokémonbattles niet alleen om kracht gaan, zelfs niet bij fight pokémon. Meditatie en focus zijn de twee belangrijkste factoren volgens hem.
    'In het begin gaan we je eerst klaar maken voor de basis. Dan heb ik het over tactieken, combinaties van aanvallen, welke pokémon je gebruik voor wat, enzovoorts. Maar zodra we vorderen in de trainingen zullen we ons richten op concentratie, meditatie, en focus. Ik heb het zelf ook moeten leren, en kijk waar ik nu sta, al zeg ik het zelf.'
    Ik glimlachte. Ik begon er echt zin in te krijgen, en JJ leek ook best enthousiast.
    'Als je wil kan ik je alvast een gevecht laten zien. We kunnen even de bossen in gaan en wilde pokémon zoeken. Het stikt er van de bugpokémon, perfect voor je Cyndaquil!'


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Phoebe Lurlene Darnell || Chikorita

    'Niet, je moet eerst door alle steden reizen tot aan de dertiende stad ,daar ga je met een boot terug naar huis,maar alleen als je zelfstandig leert te worden en dat kan alleen door met dit avontuur mee te doen.' Hoe kalm hij ook klonk, zijn woorden waren niet echt kalmerend of wat dan ook. Er kwam een zacht grommend geluidje uit mijn keel, aangezien ik tot de conclusie kwam, dat ik serieus gevangen zat op één of ander stom eiland en verplicht mee moest op reis met een stel koters, waarvan het grootste gedeelte zo te zien nog jonger was dan ik. En dan nog iets: zelfstandig léren worden? Sinds wanneer was ík niet zelfstandig? Ik had mij toch prima gered voor ik hierheen werd gebracht?
    'Trouwens als je mijn verhaal wil weten moet je eerst mijn vertrouwen zien te winnen en ik weet dat hetzelfde geldt voor jou.' Na die zin snoof ik en keek een andere kant op, zodat ik Darren niet meer hoefde te zien. Ik was puur pissig en totaal niet blij met wat er gebeurd was. Ik voelde mij een soort lappenpop, die door een grote poppenspeler overal maar heen werd gestuurd. Machteloos, zonder eigen beslissingen te kunnen nemen.
    'Wil je ook eentje,' hoorde ik de gymleader opeens zeggen en ik draaide mij met een ruk weer om, om te zien dat hij Chikorita een pokékoekje voorhield. Chikorita, even koppig en hardleers als ik vaak was, wees dit in eerste instantie hooghartig af, maar toen de geur van het koekje zijn neus binnendrong, snuffelde hij er toch even aan. Mijn ogen vernauwden zich, aangezien ik het helemaal niet vertrouwde, maar ik nam aan dat Chikorita precies wist wat hij wel en niet kon eten en toen hij dus uiteindelijk wel het koekje nam, greep ik ook niet in.
    Na dit hele voorval draaide ik mij weer om en zuchtte diep. Wat nu? Mee met de andere kinderen en verplicht gymbadges gaan halen en dergelijke? Ja, ik vond het leuk om Chikorita te trainen, maar ik had dit nooit met de bedoeling gedaan om gymbadges te winnen. Dat leek vaak zo zinloos. Wat had je eraan? Zonder die dingen kon je ook nog een goede trainer zijn.
    'Waarom ben je hier gebleven?' vroeg ik uiteindelijk aan Darren en draaide mij weer om en keek hem aan. 'Of wil je daar ook geen antwoord op geven?'

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 12:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Arthur Maxwell Mc.Down || Mudkip

    "Arcanine. Ten minste hij was een Growlithe toen ik hem kreeg. Mijn moeder had hem net gevangen. Twee dagen later liet ze al haar pokemon achter bij ons thuis en verdween ze. Mijn broer heeft haar andere twee pokemon, ik wilde alleen Arcanine." vertelde ze met een glimlach op haar gezicht en ik knikte even.
    Haar moeder,had haar ook verlaten,net zoals mijn ouders bij mij gedaan hadden.
    "Ik kon hem toen natuurlijk nog niet trainen, want ik was nog te klein, maar me vader heeft me goed geholpen. Mijn moeder is waarschijnlijk gewoon terug gegaan naar waar ze vandaan kwam." vervolgde ze verder. Ik begreep niet echt ,wat ze daarmee bedoelde ,maar ergens misschien toch wel.
    "Wat weet je al van pokemon? En van trainen?" vroeg ze na een korte stilte en keek me schuin aan.
    "Ik weet wat de meeste zwakheden zijn van pokémon en ik weet veel over berry's en pokémon eggs. Over trainen ,weet ik niet o veel. Ik verlies altijd."het laatste zeg ik mompelend. Ik had maar 1 keer gewonnen ,maar dat was tegen een magikarp,dus dat telt niet echt aloewel ik twijfelde of ik de pokémon zou vangen of niet. De meeste mensen vonden die pokémon nutteloos en wilden hem nooit,maar als je een magikarp goed traint ,krijg je wel een Gyarados.
    "Ik weet ook veel over de evaluaties van pokémon en de soorten pokémon ken ik ook."vervolgde ik en dacht nog eens na. Ik wist echt niets over trainen alleen de 3 moves van mudkip.



    Darren Nathan Brooks - Dark Type Gym- Sableye-Absol

    Ze draaide zich om zodat ze me niet meer kon zien of wilde zien. Ik was ook erg pissig toen ik hier voor het eerst aankwam.
    Koppig ,eigenwijs en ik dacht dat alles wel ging lukken zonder hen,maar daar is dus niets van waar.
    Haar Chikorita ,leek even koppig te zijn als haar ,maar na een tijdje snuffelt hij toch aan het koekje en neemt hij het toch aan.
    'Waarom ben je hier gebleven?' vroeg ze me en ik kijk op .'Of wil je daar ook geen antwoord op geven?' vroeg ze dan en ik glimlach lichtjes.
    "Ik ben hier gebleven mdat dit mijn thuis is. Er was iemand nodig om voor de stad te zorgen en ,mijn pokémon hielden ervan om daar te zijn ,dus ging ik de uitdaging aan."leg ik dan uit. Ik wist niet wat ik moest doen ,nadat ik e laatste gym verslagen had,wat totaal geen makkelijke was. Ik vond het altijd wel facineerend om tegen verschillende mensen de battelen en nieuwe technieken te ontdekken,het heeft wat weer van de persoon die je zelf bent.
    "En waarom wil jij dan zo graag naar huis?"vroeg ik haar dan. Ik kijk naar Absol en begin hem dan te aaien. Hij hield ervan om geaaid te worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lexim flight- Murkrow en Pidgeot

    Ik liep over een pad van Road 1 terug naar Oakleaf town. Het was zonnig dus besloot ik om een wilekeurig plekje op te zoeken en ging zitten. Pidgeot die boven de bomen vloog, kwam naar me toe gevlogen en landde voor mijn voeten. Hij hipte tegen me aan en liet zich naast me op de grond liggen. Ik pakte uit mijn zak een bloknootje en een pen en schreef het volgende op:
    Festival Oakleaf town:
    Verder kwam ik niet en begon te denken wat de nieuwe kinderen leuk zouden vinden. Na een tijdje kwam ik op een geweldig idee en schreef het eronder.
    Competitie
    -Trainer tegen trainer
    -Trainer tegen leader
    -Leader tegen leader

    Ik keek nog eens even of er nog wat bij moest, maar was tevreden. Ik ging achterover tegen de boom liggen en sloot voor even mijn ogen.


    Vampire + Servant = Servamp

    [Baelo, zet dit even in de beginpost:


    Gymleaders:
    1: Normal, Lucy Smith, Stad: 1: Dream City.
    2: Flying, Lexim Flight, Stad: 2: Oakleaf town.
    3: Dark, Darren Nathan Brooks, Stad 4: City of Death.
    4: Electric, Tara Rivers, Stad 5: Bleuhill town.
    5: Psychic, Blaine McKaren, Stad 6: Havenland City.
    6: Dragon, Violet Iris Lohan, Stad 9: Sunset City.
    7: Fire, Heather Greyson - Fight type, Stad 10: Easthill City.
    8: Fight Damion, Stad: 12, Downfire City.

    Is wel zo fijn om dat er overzichtelijk bij te hebben.]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales.
    Ik knikte even begrijpelijk en dacht na. Oke, ik moest hem dus vooral dingen gaan leren over het trainen zelf, ik was al blij dat hij al dingen over evolutie wist. Ik was zo secht in dat soort dingen uitleggen, was ik altijd al geweest. Ik wreef zacht over mijn arm en aaide arcanine even. De jongen was aardig en minder verlegen. Hij had gewoon iemand nodig die hem een beetje op weg hielp en dat kon je niet als iets slechts zien. Iedereen had iemand nodig om en beetje te helpen. "Als je wil kunnen we zo opzoek naar pokemon, dan kan ik kijken wat er beter kan. Niet dat ik altijd even geweldig ben qua battlen." Lachte ik zacht. Ik begon me een beetje te vervelen, maare ik was nou eenmaal ongeduldig en snel verveeld. Ik had soms iets te snel genoeg van dingen, wat er vaak ook voor zorgde dat ik dingen niet afmaakte. Zoals mijn plan om van het eiland te komen. "Je heb een water pokemon, maar dan kunnen we meteen kijken hoe je mudkip het best om kan laten gaan met types waar water-type pokemon niet tegen kunnen." Ratelde ik aan één stuk door. Met een tevreden glimlach dacht ik aan wat ik verder nog moest zeggen. Volgens mij was dat het wel. Ik was soms wel een beetje een warhoofd, dus ik zou me later vast nog wel iets herinneren. Vast wel.



    Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil
    De volgorde klonk goed, vooral omdat het zo allemaal een stuk makkelijker klonk dan alles tegelijk doen. Met een kleine glimlach op mijn gezicht stond ik op uit het gras en trok ik mijn shirt recht. Ik kon het niet laten om even zacht te lachen bij de gedachte dat ik toch nog ging leren om een goede trainer te worden. Het klonk niet echt, maar ja, momenteel leek alles nog een beetje onecht. Alsof ik nog steeds aan het dromen was, alsof de nachtmerrie nog niet afgelopen was. Al zou ik het wel jammer vinden als er niet iemand was die me ging helpen, het klonk wel goed. "Ja, graag. Het lijkt me leuk om u een... je een keer te zien battlen." Lachte ik en liep richting het bos. Ik draaide me om en stopte even. "Moeten we niet eerst een pokedex hebben? Het is niet alsof ik hier met een tas ben aangekomen." Zei ik misschien een beetje verward. Een pokedex leek me handig, vooral als we nieuwe pokemon gingen zien. Of misschien uberhaupt een kaart of wat dan ook. Nou kon hij me ook vertellen wat voor pokemon het waren, maar alsnog, ik wilde liever niet geheel afhankelijk zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ Mèèèèèèèn.. Ik heb echt een shit load aan tekst gemist. Wat is er allemaal gebeurd? )


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    [ Mèèèèèèèn.. Ik heb echt een shit load aan tekst gemist. Wat is er allemaal gebeurd? )



    (Wel, eigenlijk... helemaal niets belangrijks of groots...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    {Wacht even, ik ben er weer. Praat Heather ineens met iemand anders?}


    Tijd voor koffie.

    Damion - Fighting Gym Leader - Monferno, Riolu, Heracross, Machamp.

    JJ was erg gefascineerd van het idee om een gevecht te demonstreren. Zo gefascineerd zelfs dat hij voorop liep richting de bossen. Ondertussen vroeg hij me of ik niet iets belangrijks vergat, een pokédex namelijk.
    'Je zal er echt wel een krijgen, JJ. Wees maar niet bang. Ik heb er nu alleen geen op zak. We kunnen straks eventjes Dream city in gaan en even kijken op de markt, waarschijnlijk hebben ze er daar zat. In Johto had je er vast een gekregen van... kom hoe heet hij... professor Elm, is het toch? Hier hebben we helaas geen professor, dus je zult ze handmatig moeten kopen. Ik zal wel voor de kosten opdraaien.' vertelde ik hem, en in mijn verhaal liep ik alvast door.
    We zetten net een paar passen de bossen in of we zien al verschillende wilde pokémon. Verderop een paar Caterpie, links van ons zien we een Poochyena weg schieten en in de bomen zitten wat Starly's en Pidgey's.
    'Zoals je kunt zien zitten hier super veel verschillende pokémon, uit verschillende regio's. Kies maar JJ, welke pokémon zal ik bevechten?
    JJ wees naar een pokémon die ik zelf nog niet eens had zien zitten. Vanaf mijn punt zat het achter een boom, dus ik zette een stapje op zij. Het was een Paras.
    'Paras, dus. Ik zal even niet mijn Monferno gebruiken, dat is te makkelijk. Vuur is namelijk effectief tegen Gras/Bug.'
    Toen bedacht ik me dat ik JJ nog niet eens mijn andere pokémon had laten zien. Ik had op dit moment alleen Monferno en Riolu bij me, dus ik besloot Riolu in te zetten. Ik gooide de pokéball in de lucht, en zag dat JJ vol verwachting stond te wachten welke pokémon er uit de bal zou komen. Riolu maakte kort een soort vechtersdansje bij zijn bevrijding en ging gelijk in vechthouding staan. Hierbij kon ik JJ meteen een eerste les leren.
    'Zie je wat Riolu doet? Hij staat meteen klaar. Dit lijkt best normaal, maar het vergt een hoop concentratie en focus om dit elke keer te doen.' JJ knikte.
    De paras leek weinig zin te hebben in een gevecht, maar ging wel tegenover Riolu staan.
    'Oké Riolu, laat maar zien wat we laatst geoefend hebben!' riep ik.
    JJ verwachte een helse klap richting Paras, maar in plaats van dat ging Riolu zitten, in hurkhouding. Hij sloot zijn eigen. Paras had zijn klauw al ingetrokken om een eventuele klap tegen te houden, maar na een tijdje liet hij die weer zakken en keek verbaast naar Riolu. Paras stak zijn paddestoelen naar voren en vuurde een poeder op Riolu af.
    'Damion... Damion Paras schiet iets af op Riolu, moet je niet...' begint JJ, maar hij kon zijn zin niet afmaken omdat ik mijn hand in de lucht stook waarmee ik gebaarde dat het goed zou komen. Het poeder kwam nu erg dicht bij Riolu, en op dat moment opende hij zijn ogen en ging staan. Ik klapte enorm hard in mijn handen en gooide een steen vlak naast hem, maar hij bewoog of knipperde niet.
    'Perfect.' zei ik. en keek naar JJ. 'Dit bedoel ik met focus.'
    Riolu begon te lopen, recht op Paras af, recht door het poeder heen. Nog steeds met zijn ogen wagenwijd open en met een slome pas. Als hij bijna bij de Paras is vroeg ik om een Force Punch en in een klap lag Paras neer. Het poeder loste langzaam op in de lucht, en zodra het helemaal weg was keert Riolu zich om. Hij knippert weer en lijkt helemaal oké.
    'Goed gedaan Riolu!' riep ik, en zag JJ verbaast naast me staan.

    [Beetje lang stukje, sorry. :$. Ik hou van gevechten uitgebreid beschrijven. ^^]

    http://i39.tinypic.com/30xhox5.png

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 20:45 ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Trouwens, hier zijn de Trainercards van Ally en Tara:
    Ally



    Tara


    Tijd voor koffie.

    Arthur Maxwell Mc.Down || Mudkip

    Heather wreef over haar arm en begon dan haar pokémon te aaien."Als je wil kunnen we zo opzoek naar pokemon, dan kan ik kijken wat er beter kan. Niet dat ik altijd even geweldig ben qua battlen." zei ze en lachte zacht. Ik glimlachte en knikte dan ,ook Mudkip was Enthousiast ,dat hij eens mocht battelen.
    "Je heb een water pokemon, maar dan kunnen we meteen kijken hoe je mudkip het best om kan laten gaan met types waar water-type pokemon niet tegen kunnen." ratelde ze ,maar ik begreep wel wat ze bedoelde.
    "Dus ,we gaan achter gras pokémon zoeken?"vraag ik nog eens voor de zekerheid. Hopelijk ging ik nieet falen ,want ik wilde me echt wel bewijzen.
    Ik stond op en kiijk naar Mudkip die blij rondjes om me heen aan het huppen was en ik kijk Heather dan afwachtend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH