• De beeldschone Juliette [achternaam voetballer, ze is namelijk de zus ] is na vijf jaar haar broer gaan opzoeken in [stad van de ploeg van haar broer]. Hun leven is elk hun eigen baan gaan leiden toen [broer] zijn professionele carrière begon. In [stad] maakt ze kennis met het rijke leventje en de gossip van het voetballeven. Ook maakt ze kennis met [voetballer van dezelfde ploeg als de broer] en zijn vriendin, [rol]. Het is onmiddellijk liefde op het eerste gezicht, maar [voetballer] kan zijn vriendin niet verlaten. Hij begint te flirten met Juliette en na een tijdje zijn de twee verwikkeld in een gevaarlijk spelletje. Een spelletje vol bedrog, leugens, maar ook passionele, onmogelijke liefde tussen twee mensen.


    GEZOCHT:
    - titel -!!-
    - broer van Juliette. - Moet een voetballer zijn. -
    - Liefde van Juliette. - moet ook een voetballer zijn en in dezelfde ploeg spelen dan de broer van Julliete-
    - Vriendin van de liefde van Juliette.
    die moet dit invullen:
    Naam:
    Foto:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 22:08 ]


    The best things in life aren't things.

    Broer: Jack Wilshere.
    Liefde: Nicklas Bendtner.

    Ik vul zo een rol in.

    Titel: Impossible Love?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Titel: The ball keeps rolling?


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Titel: Ik ben hier zo slecht in, doe die van Marjolien maar :Y)
    Broer: Aaron Ramsey
    Liefde: Jack Wilshere?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb al een titel ; there's beauty in the breakdown. wat vinden jullie van deze? ;d
    En Jack Wilshere als broer en Cesc Fabregas als liefde (:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 18:07 ]


    The best things in life aren't things.