• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 18 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 18 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Nu de nieuwste vorstin gered en gekroond is, staat er heel wat meer op het spel dan alleen haar leven. Zullen de Floraten wraak willen nemen voor haar ontsnapping en "happily ever after"? Of kent dit verhaal een ander staartje?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard
    - Vesta| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Galinda | Koning Rey Venado | Hert
    - Galinda Fedea Ambessa | Leeuw
    - Everdeen| Rosalie Meredith Foxx | Vos
    - ThisIsMeNow| Koningin Scarlett Darcy Rootz | Doodskopaapje
    - Squib| Dolf Ilyaz Wayland | Wolf

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Everdeen| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey *
    - Caleo| Dawnelle Ivy Moon | Wachter van Dolf
    - vrouw
    - man

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez*
    Gereserveerd door Vesta

    We zijn op zoek naar nieuwe deelnemers om het RPG terug wat op te frissen. We beloven ons best te doen mensen die zich willen inschrijven zo goed mogelijk te helpen inspelen en uitleg te geven waar nodig over de verhaallijn en de "regels"

    Meedoen? Vul in:

    Rol:
    Geslacht:
    Leeftijd: Bij Fanielen sowieso achttien.
    Naam:
    Karakter:
    Uiterlijk (zowel mens als dier bij faunielen):
    Extra:



    Wij hebben niet echt regels, maar wel een paar dingen waar we ons uit gewoonte en principe aan houden:

    - Geen one-liners. Ieder van ons doet zijn best een mooi aantal regels te schrijven en dat willen we graag zo houden.
    - Het verhaal kent niet alleen vrouwelijke personages, ook mannen zijn nodig.
    - OOC staat tussen haakjes, er wordt niet uitgeweid over dingen die niks met het RPG te maken hebben.
    - 16+ is absoluut geen probleem.
    - Personages mogen ruzie hebben, maar tussen de spelers zelf houden we het vriendelijk.
    - Er worden geen personages vermoord. Verwonden mag, mits niet dodelijk tenzij je overlegd hebt.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 13:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zou ik een Fauniel mogen hebben? Het liefst vrouwelijk


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Kan ik nog iets doen?


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Zou ik een Fauniel mogen hebben? Het liefst vrouwelijk?


    live your life, it is beautiful as it is!

    Ziet er erg leuk uit, dus eventjes mijn topics voor de zekerheid.
    Ik weer het nog niet zeker, want veel tijd heb ik niet en jullie schrijven over het algemeen vrij lange posts.
    Als ik de tijd kan vinden doe ik zeker mee (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    JDIdhueiz.

    I want to join, but I have no time at all. D:


    help

    Hmm, lijkt me wel leuk. Maar ik zal er nog eventjes over nadenken. (:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 20:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm, ik zou wel een vrouwelijk fauniel willen doen als het mag.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 20:40 ]


    Reality's overrated.

    Enkel mannen, mensen ._.
    Lees de beginpost..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Morfling schreef:
    Zou ik een Fauniel mogen hebben? Het liefst vrouwelijk


    ThisIsMeNow schreef:
    Zou ik een Fauniel mogen hebben? Het liefst vrouwelijk?


    Ik heb nog plaats voor twee Faunielen maar ik wil één ervan een man. Jullie mogen zelf beslissen wie van de twee die rol op zich wil nemen

    Caleo schreef:
    Hmm, ik zou wel een vrouwelijk fauniel willen doen als het mag.


    Het spijt me maar er waren twee mensen die zich eerst als Fauniel opgaven. Bij de Wachters zijn er wel nog vrouwen.

    LegolasBitch schreef:
    Kan ik nog iets doen?


    Er zijn nog Wachters en Floraten nodig :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rol: Faunielen
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd (behalve bij Faunielen):
    Naam: Scarlett Darcy Rootz
    Karakter: lief en aardig maar zo super erg DRUK!! Het liefst wilt ze iedereen bevriend houden maar door haar drukte lukt dat niet altijd. ze wordt meestal druk al haar iets niet lukt en dan gaat ze rondrennen en schreeuwen. Het liefst klimt ze dan in bomen of naar buiten. De meesten mensen denken dat ze raar is.
    Uiterlijk (zowel mens als dier bij faunielen): ze wordt meestal druk al haar iets niet lukt en dan gaat ze rondrennen en schreeuwen. Het liefst klimt ze dan in bomen of naar buiten. De meesten mensen denken dat ze raar is.mens: http://m.weheartit.com/entry/5376521/via/teenytiny Dier:https://www.google.nl/search?hl=nl&client=safari&tbo=d&biw=320&bih=444&tbm=isch&sa=1&q=aapje&oq=aapje&gs_l=mobile-gws-serp.3..0l5.22485.33141.0.37698.5.4.0.1.1.0.175.509.1j3.4.0...0.0...1ac.1.yCAPL7hj8KA#i=59
    Extra: ze heeft (altijd) een ring met een zeegroene roos om. De ring heeft ze een keer gevonden om een tak heen en daar stond in gegradeerd dat die van haar over over over over grootmoeder was geweest.http://www.google.nl/search?hl=nl&tbo=d&biw=320&bih=504&tbm=isch&sa=1&q=ring+roos&oq=ring+roos&gs_l=mobile-gws-serp.3..0l3.121063.131107.1.133436.6.5.1.0.0.0.314.681.4j3-1.5.0...0.0...1ac.1.EW5whai4JvY#i=128
    Ze is een doodshoofdaapje Als ze verandert is ze een klein aapje die het liefst wild rondrent. Ze verandert om de 27 dagen

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 21:53 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    Rol: Faunielen
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd (behalve bij Faunielen):
    Naam: Scarlett Darcy Rootz
    Karakter: lief en aardig maar zo super erg DRUK!! Het liefst wilt ze iedereen bevriend houden maar door haar drukte lukt dat niet altijd.
    Uiterlijk (zowel mens als dier bij faunielen): mens: http://m.weheartit.com/entry/5376521/via/teenytiny Dier:https://www.google.nl/search?hl=nl&client=safari&tbo=d&biw=320&bih=444&tbm=isch&sa=1&q=aapje&oq=aapje&gs_l=mobile-gws-serp.3..0l5.22485.33141.0.37698.5.4.0.1.1.0.175.509.1j3.4.0...0.0...1ac.1.yCAPL7hj8KA#i=59
    Extra: ze heeft (altijd) een ring met een zeegroene roos om.http://www.google.nl/search?hl=nl&tbo=d&biw=320&bih=504&tbm=isch&sa=1&q=ring+roos&oq=ring+roos&gs_l=mobile-gws-serp.3..0l3.121063.131107.1.133436.6.5.1.0.0.0.314.681.4j3-1.5.0...0.0...1ac.1.EW5whai4JvY#i=128
    Ze is een doodshoofdaapje


    Ho even. Je moet wel overleggen met Morfling wie van de twee de vrouwelijke rol krijgt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Ho even. Je moet wel overleggen met Morfling wie van de twee de vrouwelijke rol krijgt.


    Oeps ik was te laat met lezen:$:$


    live your life, it is beautiful as it is!

    Ja, maar ik wil toch nog dat jullie gaan overleggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Er zijn nog Wachters en Floraten nodig :3


    Ik hoef de Fauniel niet, ThisIsMeNow mag hem hebben. Ik kom er net achter dat de leraren een leuke, drukke tijd hebben gepland -.-'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ThisIsMeNow schreef:
    Rol: Faunielen
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 18
    Naam: Scarlett Darcy Rootz
    Karakter: lief en aardig maar zo super erg DRUK!! Het liefst wilt ze iedereen bevriend houden maar door haar drukte lukt dat niet altijd.
    Uiterlijk (zowel mens als dier bij faunielen): mens: http://m.weheartit.com/entry/5376521/via/teenytiny Dier:https://www.google.nl/search?hl=nl&client=safari&tbo=d&biw=320&bih=444&tbm=isch&sa=1&q=aapje&oq=aapje&gs_l=mobile-gws-serp.3..0l5.22485.33141.0.37698.5.4.0.1.1.0.175.509.1j3.4.0...0.0...1ac.1.yCAPL7hj8KA#i=59
    Extra: ze heeft (altijd) een ring met een zeegroene roos om.http://www.google.nl/search?hl=nl&tbo=d&biw=320&bih=504&tbm=isch&sa=1&q=ring+roos&oq=ring+roos&gs_l=mobile-gws-serp.3..0l3.121063.131107.1.133436.6.5.1.0.0.0.314.681.4j3-1.5.0...0.0...1ac.1.EW5whai4JvY#i=128
    Ze is een doodshoofdaapje


    Oke, je mag de rol.
    Maar ik zou graag hebben dat je je links in orde brengt (dus dat je de plaatjes ziet en niet de link) want de helft doet het nu niet, en dat je een iets uitgebreidere beschrijving geeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.