• Pokémon, your turn!




    Nadat Ash alle gymleaders heeft verslagen, is het nu jouw beurt in Peortaw, een onbekende regio voor vele. Peortaw, een regio waar alleen kinderen leven die iemand zijn verloren die veel voor hun betekende, ze werden hier heen gebracht met een Scyther. De Scyther is de stichter van de Peortaw regio. Er zijn maar enkele volwassen in Peortaw en dat zijn de Nurse Joy-sisters en de gymleaders. Word jij de beste trainer van Peortaw en behaal jij alle badges?

    Verhaal.

    *Er was eens een jonge scyther die zijn ouders verloor, hij vloog weg, ver van de Sinnoh regio. Hij ontmoette 2 meisjes die ook mensen van wie ze hielden hebben verloren. Ze sprongen achter op de rug van Scyther en vlogen weg naar een eiland. De kinderen bedachten een naam, ze bedachten de naam Peortaw. En zo ontstond het eiland met een traditioneel verhaal die door word verteld*


    Regels.

    -Vijf regels per character als je een bericht plaatst.
    -Niet te snel achter elkaar posten want dan is het verhaal zo klaar/dood.
    -Twee personages per persoon, jongen & meisje.
    -Alle OOC praatjes in het OOC topic.
    -Alle characters samen gaan een soort van samen op expeditie, ruzies en gevechten mogen komen maar niet zonder reden.
    -Geen mary sue's.
    -Wacht drie posts voordat jij weer post.
    -Meld je niet aan als je geen tijd hebt.


    CHARACTERS - TRAINERS.

    Meiden.
    MAX 4.
    -Delilah Crayon - Totodile - Hiljemark
    -Phoebe Lurlene Darnell - Chikorita - Rider
    -Alicia 'Ally' Winter Lock - Charmander - Kwijt
    -Chatta Claires - Treecko - LyraPhoenix

    Jongens..
    MAX 4.
    -Luke Watson - Oshawott - Baelo
    -Arthur Maxwell Mc.Down - Mudkip - Nyan
    -Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil - Unimaginable
    -Hayden Williams - Torchic - Destined

    CHARACTERS - NURSE JOY & GYMLEADER.
    1NURSE JOY & 8GYMLEADERS.
    - Nurse Joy - Chansey - Cyborg
    -Violet Iris Lohan - Dragon type - Dragonair, Altaria, Garchomp & Fraxure - hour
    -Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales. - Unimaginable
    -Lucy Smith - Normal Type - Skitty, Kangaskhan, Whismur, Loudred - Baelo
    -Tara Rivers - Electric Type - Zebstrika, Pikachu, Electrode, Luxray - Kwijt
    -Darren Nathan Brooks - Dark Type - Sableye, Pawniard, Deino, Absol - Nyan
    -Damion - Fight type - Monferno, Heracross, Riolu, Machamp - Owlsome
    -Lexim Flight - Flying Type - Pidgeot, Tailow, Murkrow, Wingull. - LyraPhoenix
    -Blaine McKaren - Psychic Type - Gardevoir, Espeon, Xatu, Alakazam - huoriel


    KAART:



    WAAR BEGINNEN WE?

    De gymleaders [ALLE DUS] gaan een gesprek voeren, en maken de kinderen wakker op een veld, de scyther is een NPC en word bestuurd door iedereen, en hij speelt de leider enzo. De scyther kan communiceren dmv telepathie.

    [Maak allemaal een trainercard via KLIK]

    TRAINERCARDS.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 9:41 ]


    Giovanni

    Baelo schreef:
    @Owlsome
    @Unimaginable dinges,

    Jullie mogen ruilen van mij als jullie willen?

    [Ik ben voor ja.]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Joy - Nurse - Chansey

    Ik besloot Munchlax maar even tijd te geven om te herstellen en gaf hem een bedje om in te slapen. Daarna liep ik naar de balie, waarna ik de tv aanzette en er naar keek. Het bleek dat er 8 kinderen op onverklaarbare wijze in de buurt van dit stadje terecht waren gekomen, slapend. Ik wachtte geen enkel ogenblik en nam Chansey mee naar de plek. Alle gymleaders waren al bezig om de kinderen te wekken. Sommigen van de kinderen waren al wakker, anderen leken niet wakker te kunnen worden. Chansey huppelde om de kinderen heen en probeerde de nog slapende kinderen een knuffel te geven. 'Chansey..' zei ik zacht terwijl ik glimlachte. Ineens hoorde ik iets achter me. 'Muuuuuunch' Ik draaide me om en zag Munchlax staan, hij leek zo goed als nieuw. Chansey knuffelde hem en hij knuffelde terug. Chansey klom op mijn schouder en graaide in mijn tas. Ze viste er een pokébal uit en keek Munchlax aan. Munchlax keek vol verlangen naar de pokébal. 'Heb je een trainer, Munchlax?' vroeg ik. De Munchlax schudde zijn hoofdje treurig. Het deed mij veel verdriet om hem zo te zien. 'Ik ga je niet in een pokébal doen, maar vanaf nu mag je mij helpen in het pokémoncenter. Goed?' zei ik vriendelijk. Munchlax knikte en hielp Chansey mee iedereen wakker te maken. Ik besloot te wachten tot mensen hulp nodig hadden bij het genezen van hun pokémon.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Joy - Nurse - Chansey

    Ik besloot Munchlax maar even tijd te geven om te herstellen en gaf hem een bedje om in te slapen. Daarna liep ik naar de balie, waarna ik de tv aanzette en er naar keek. Het bleek dat er 8 kinderen op onverklaarbare wijze in de buurt van dit stadje terecht waren gekomen, slapend. Ik wachtte geen enkel ogenblik en nam Chansey mee naar de plek. Alle gymleaders waren al bezig om de kinderen te wekken. Sommigen van de kinderen waren al wakker, anderen leken niet wakker te kunnen worden. Chansey huppelde om de kinderen heen en probeerde de nog slapende kinderen een knuffel te geven. 'Chansey..' zei ik zacht terwijl ik glimlachte. Ineens hoorde ik iets achter me. 'Muuuuuunch' Ik draaide me om en zag Munchlax staan, hij leek zo goed als nieuw. Chansey knuffelde hem en hij knuffelde terug. Chansey klom op mijn schouder en graaide in mijn tas. Ze viste er een pokébal uit en keek Munchlax aan. Munchlax keek vol verlangen naar de pokébal. 'Heb je een trainer, Munchlax?' vroeg ik. De Munchlax schudde zijn hoofdje treurig. Het deed mij veel verdriet om hem zo te zien. 'Ik ga je niet in een pokébal doen, maar vanaf nu mag je mij helpen in het pokémoncenter. Goed?' zei ik vriendelijk. Munchlax knikte en hielp Chansey mee iedereen wakker te maken. Ik besloot te wachten tot mensen hulp nodig hadden bij het genezen van hun pokémon.


    [1. AWWWWWWWWWWH.
    2. Ik zie het precies in mijn hoofd XDDDDDD]


    Giovanni

    [@Nyan, heb een beetje een writersblock :x
    Zou jij anders eerst een post willen schrijven, dat hij Violet aan ziet komen met Fraxure?]
    Sorry.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 19:32 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Owlsome schreef:
    (...)
    [Je hebt gelijk, jij bent de 7e leader en ik de 8e.]


    (Had ik het me toch goed herinnerd.

    @baelo; als je dan de volgorde meteen in de beginpost zet met de aanpassing.^^)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 19:32 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Baelo schreef:
    (...)

    [1. AWWWWWWWWWWH.
    2. Ik zie het precies in mijn hoofd XDDDDDD]


    [Ik had dat op het moment dat ik het schreef zo in mijn hoofd C; ]


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    [Ik had dat op het moment dat ik het schreef zo in mijn hoofd C; ]


    [Ik zie echt precies voor me, chansey iedereen knuffelen HAHAH]


    Giovanni

    [Aaaaawh, wat lief van Munchlax!]

    Delilah Crayon, trainer, totodile
    Gefascineerd kijk ik toe hoe Munchlax en Chansey de slapende kinderen wakker probeerde te maken. Ik weet nog steeds niet waar ik ben en hoe ik hier terecht ben gekomen, ik denk dat, nee, dat kan niet. Ik weet niet. 'Hey, wat moet dat in mijn tas?!' Verontwaardigd kijk ik hoe Munchlax opzoek is naar mijn berries.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Phoebe Lurlene Darnell || Chikorita

    Ik was mij geheel bewust van het gras waar ik op lag. De sprietjes prikten tegen de onbedekte huid van mijn nek en handen en de grond voelde hard aan, waardoor mijn rug en linkerschouder, stijf waren. De verbazing vervulde mij, maar ik liet mij hier niet door overweldigen en dwong mijn ogen dicht te blijven, terwijl ik luisterde naar de stem van een jongeman die zeker niet meer dan zes jaar ouder kon zijn dan ik. Hij wilde dat ik wakker werd en nu ik voorbereid was op wat ik ongeveer zou zien, was ik ook wel bereid mijn ogen te open. Dat was dan ook het enige, want ik kende de persoon in kwestie niet en had bovendien geen idee waar ik precies was. Ik kon mij in ieder geval niet meer herinneren dat ik op een grasveld in slaap was gevallen. Misschien was het wel een engerd die mij had ontvoert! Dan zou hij wel een grote fout begaan zijn, want ik had in de afgelopen tijd al genoeg mensen bedrogen om mijn zin te krijgen en ik was zeker niet van plan om ergens vast te zitten bij een man van een aantal jaren ouder dan ik.
    Toen ik mijn ogen opende en zag wie ik voor mij had, ontspande ik echter al een klein beetje, maar zette wel het geschrokken angstige gezicht op, dat mij gelijk een stuk onschuldiger maakte dan dat ik daadwerkelijk was. Ook Chikorita was wakker gemaakt door de pokémon van de jongeman en sprong meteen in mijn armen en keek de twee onbekenden waarschuwend aan, alsof hij zijn best deed mij te beschermen. We waren ontzettend goed op elkaar ingespeeld wat dit betreft en hij zou mij dan ook nooit verraden. Soms vond ik hem zelfs slimmer en sluwer dan dat ik was en geloof mij, dat zei zeer veel.
    'W-w-wie ben jij?' kwam er vol angst en verbazing over mijn lippen. 'Waar z-z-zijn we?'

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 19:41 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Hiljemark schreef:
    [Aaaaawh, wat lief van Munchlax!]

    Delilah Crayon, trainer, totodile
    Gefascineerd kijk ik toe hoe Munchlax en Chansey de slapende kinderen wakker probeerde te maken. Ik weet nog steeds niet waar ik ben en hoe ik hier terecht ben gekomen, ik denk dat, nee, dat kan niet. Ik weet niet. 'Hey, wat moet dat in mijn tas?!' Verontwaardigd kijk ik hoe Munchlax opzoek is naar mijn berries.


    [DENK AAN DE 5REGEL REGEL]


    Giovanni

    [Is het misschien verstandig om een praattopic aan te maken?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    [Is het misschien verstandig om een praattopic aan te maken?]


    Ja idd ;p


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    [DENK AAN DE 5REGEL REGEL]


    [Aah sorry. Mijn eerste rpg, maar goed, van elke fout leer je :')]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Praattopic


    Giovanni

    -Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil
    Buiten adem rende ik door het bos, niet ver bij mijn huis vandaan. Ik en cyndaquil kwamen hier nu voor het eerst om te trainen. Ik had cyndaquil nog niet zo lang, maar ik hield nu al van hem. Met een glimlach op mijn gezicht rende ik door het bos, voordat alles om ons heen zwart werd. Cyndaquil verstopte zich achter mijn been. Ik was ook bang. Verschillende pokemons waren overal voordat ik door de grond zakte. Ik was bang. Met grote ogen keek ik naar mijn cyndaquil, die er net zo bang als ik uitzag. We vielen het water in, het was letterlijk overal. toen schrok ik wakker. Ik keek om me heen en zag meerdere mensen en een paar volwassenen. Ik had geen idee waar ik was, maar ik was een soort van veilig. Ik zuchtte zacht en wreef over mijn arm. De mensen om mijn heen zagen er vrij aardig uit, maar ik wist het niet. Ik ging rechtop zitten en staarde wat voor me uit. Cyndaquil leunde tegen me aan en maakte wat piep geluidjes. Hij was waarschijnlijk gewoon bang, kon niet anders. Ik tilde hem op en keek hem met een glimlach aan. Sommige mensen zagen eruit alsof ze net wakker waren, net als ik. En sommige alsof ze niet al heel lang waren. Maar waar was hier?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 19:44 ]


    We've lived in the shadows for far too long.