• Pokémon, your turn!




    Nadat Ash alle gymleaders heeft verslagen, is het nu jouw beurt in Peortaw, een onbekende regio voor vele. Peortaw, een regio waar alleen kinderen leven die iemand zijn verloren die veel voor hun betekende, ze werden hier heen gebracht met een Scyther. De Scyther is de stichter van de Peortaw regio. Er zijn maar enkele volwassen in Peortaw en dat zijn de Nurse Joy-sisters en de gymleaders. Word jij de beste trainer van Peortaw en behaal jij alle badges?

    Verhaal.

    *Er was eens een jonge scyther die zijn ouders verloor, hij vloog weg, ver van de Sinnoh regio. Hij ontmoette 2 meisjes die ook mensen van wie ze hielden hebben verloren. Ze sprongen achter op de rug van Scyther en vlogen weg naar een eiland. De kinderen bedachten een naam, ze bedachten de naam Peortaw. En zo ontstond het eiland met een traditioneel verhaal die door word verteld*


    Regels.

    -Vijf regels per character als je een bericht plaatst.
    -Niet te snel achter elkaar posten want dan is het verhaal zo klaar/dood.
    -Twee personages per persoon, jongen & meisje.
    -Alle OOC praatjes in het OOC topic.
    -Alle characters samen gaan een soort van samen op expeditie, ruzies en gevechten mogen komen maar niet zonder reden.
    -Geen mary sue's.
    -Wacht drie posts voordat jij weer post.
    -Meld je niet aan als je geen tijd hebt.


    CHARACTERS - TRAINERS.

    Meiden.
    MAX 4.
    -Delilah Crayon - Totodile - Hiljemark
    -Phoebe Lurlene Darnell - Chikorita - Rider
    -Alicia 'Ally' Winter Lock - Charmander - Kwijt
    -Chatta Claires - Treecko - LyraPhoenix

    Jongens..
    MAX 4.
    -Luke Watson - Oshawott - Baelo
    -Arthur Maxwell Mc.Down - Mudkip - Nyan
    -Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil - Unimaginable
    -Hayden Williams - Torchic - Destined

    CHARACTERS - NURSE JOY & GYMLEADER.
    1NURSE JOY & 8GYMLEADERS.
    - Nurse Joy - Chansey - Cyborg
    -Violet Iris Lohan - Dragon type - Dragonair, Altaria, Garchomp & Fraxure - hour
    -Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales. - Unimaginable
    -Lucy Smith - Normal Type - Skitty, Kangaskhan, Whismur, Loudred - Baelo
    -Tara Rivers - Electric Type - Zebstrika, Pikachu, Electrode, Luxray - Kwijt
    -Darren Nathan Brooks - Dark Type - Sableye, Pawniard, Deino, Absol - Nyan
    -Damion - Fight type - Monferno, Heracross, Riolu, Machamp - Owlsome
    -Lexim Flight - Flying Type - Pidgeot, Tailow, Murkrow, Wingull. - LyraPhoenix
    -Blaine McKaren - Psychic Type - Gardevoir, Espeon, Xatu, Alakazam - huoriel


    KAART:



    WAAR BEGINNEN WE?

    De gymleaders [ALLE DUS] gaan een gesprek voeren, en maken de kinderen wakker op een veld, de scyther is een NPC en word bestuurd door iedereen, en hij speelt de leider enzo. De scyther kan communiceren dmv telepathie.

    [Maak allemaal een trainercard via KLIK]

    TRAINERCARDS.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 9:41 ]


    Giovanni

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    (Mijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    nog een vraag

    hoe open ik en waar zijn die topics te vinden, surry


    Vampire + Servant = Servamp

    Mijn topics, ik begin al aan een stukje.


    Tijd voor koffie.

    [MT.
    Ik weet nog steeds niet welke gym ik heb ...]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 17:30 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alicia 'Ally' Winter Lock || Charmander
    "Toto, waar ga je heen?" Ik grinnik en ren achter mijn Charmander aan. Overal waar hij loopt groeit spontaan een roze-rood bloemetje uit de grond. Hij draait zich om en lacht zijn liefst lach. Ik sta op en ren achter hem aan. Overal waar ik loop, groeit een paars bloemetje. Ze vormen een prachtig boeket met de gele boterbloemetjes, die al in het veld staan. "Toto waar ga je- Toto?" Terwijl hij loopt, vliegt Toto langzaam de lucht in. Met iedere stap hoger. Gaat hij me alleen laten? "Toto, laat me niet ach-" Dan stijg ik ook op. Het lijkt een droom uit mijn jeugd, toen ik nog onbezonnen was. Ik blijf stil staan, bang voor wat komen gaat, maar merk dan dat als ik stilsta, ik recht naar beneden val. Snel ren ik weer, maar Toto is nu minstens vijf meter hoger dan mij. De tranen stromen langzaamaan over mijn wangen, ook al heb ik al minstens vijf jaar niet meer gehuild. De zonnige weide is nu al ver van mij vandaan. Ik ren harder, om Toto te pakken, en eindelijk heb ik hem vast. Ik wikkel me om hem heen, met het plan hem nooit, maar dan ook nooit los meer te laten. We vallen naar beneden, maar ik verberg mijn gezicht in Toto. Als ik toch naar beneden kijk, terwijl de wind langs mijn oren fluit, zie ik een maar al te bekende auto liggen, helemaal in de prak. Ik begin te gillen.


    Tijd voor koffie.

    Heather Greyson - Gymleader, fire type pokemon.
    Misschien een beetje over enthousiast ging ik richting een veld, dichtbij dream city [Neem ik aan]. Het was alweer een tijdje geleden dat ik zover terug was geweest. Normaal kwam ik niet verder dan Vulcano road of road 5. Al helemaal niet omdat ik vooral op het eiland van Peortaw te vinden was. Daar was mijn gym en daar was ik dus, meestal. Ik hield niet heel veel van over water reizen, dus bleef ik vooral maar op het eiland. En daarnaast, ik was nodig in de gym. Het was interessant om te zien van hoever sommige kinderen kwamen en hoe gedreven sommige van hen waren. Ik kwam aan bij het veld, waar de kinderen nog lagen te slapen. Ik wilde waarschijnlijk geeneens weten waarom the Scyther ze hier bracht. Ik stapte af van Arcanine zsijn rug af die me vrolijk aankeek. "Kijk, iets lekkers." Zei ik. Arcanine had altijd al veel gegeten, vanaf het moment dat ik hem van mijn vader had gekregen. Ik deed hem in zijn pokeball en liep richting de kinderen. Sowieso één van hun ging het lukken om mij te verslaan, waarschijnlijk wel meerdere. Ik keek met een schuin hoofd naar ze en glimlachte even. Ik kon niet wachten totdat ik het tegen hun mocht gaan opnemen, maar dat zou nog wel even duren. Ik vond het altijd zo spannend om te bedenken hoe sterk ze zouden zijn als ze eenmaal in Downfire city waren. Ik liep naar één van de meisjes en schudde haar langzaam wakker. "Kom op, wakker worden." Zei ik vrolijk. Meeste kinderen lagen te slapen op het moment dat ze hier kwamen, een enkele was wel eens wakker geworden van een nare droom die ze hadden. Het waren er acht dit keer, allemaal heel verschillend, maar allemaal zagen ze er uit als mensen die duidelijk een kans hadden om de gyms op dit eiland te verslaan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik weet ook niet welke Gym ik heb, hoe en waar dit gesprek gaat plaatsvinden. Zijn wij ook op het veld of doen we het d.m.v. telepathie?


    I'd rather die my way, than live yours.

    LyraPhoenix schreef:
    nog een vraag

    hoe open ik en waar zijn die topics te vinden, surry


    [Kijk onder forum, dan klik je op mijn topics.


    Giovanni

    [-__- leest nooit iemand de beginpost?]


    Giovanni

    Alicia 'Ally' Winter Lock || Charmander
    Net op het moment dat we de auto zullen gaan raken, zie ik drie silhouetten zich ontvouwen in de auto. Ik druk mijn Charmander Toto zo dicht tegen me aan dat het waarschijnlijk pijn doet. Sorry Toto. Zeg ik in gedachten. Dan schieten mijn ogen open. Ik word door elkaar geschud en mijn tanden klapperen tegen elkaar. In mijn reflex haal ik uit, maar dan word mijn blik van wazig, wat scherper. Ik kijk recht in het gezicht van een volwassen vrouw, die ik niet ken. "Waar ben ik?" Vraag ik trillerig, en voor een keer is mijn vrolijke ik nergens te bekennen. Toto ligt naast me en mankeert niks. Ik huil bijna van opluchting, en duw hem zachtjes tegen zijn schouder. "Wakker worden, Toto, we zijn er." Waar we zijn, weet ik niet, daarom kijk ik hoopvol op naar mijn ontwaker.


    Tijd voor koffie.

    {Ik post z.s.m met Tara.}


    Tijd voor koffie.

    Baelo schreef:
    [-__- leest nooit iemand de beginpost?]


    (Ik heb wel degelijk de beginpost gelezen. Er staat alleen niet welke gymleader welke gym heeft..)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Blaine McKaren - Psychic gymleader

    Blaine liep met zijn hander diep in zijn zakken gestoken over het weiland. Een eindje verderop zag hij z'n bestemming, de groep kinderen en een langer figuur die er bij stond te kijken. Waarschijnlijk kende hij haar wel, maar deed hij niet de moeite om goed te kijken zodat hij haar zou herkennen. Je moet weten, Blaine is een erg onverschillig persoon. Hij hecht zich niet meer aan mensen, door de angst ze weer kwijt te raken. Of erger nog: dat ze hem zullen verraden.
    De bril van Blaine zakte een stukje naar beneden zodat hij genoodzaakt was hem weer goed op zijn neus te zetten. Hij drukte met zijn wijsvinger tussen de glazen.
    Gespin kwam langs zijn been vandaan. Espeon werd ongeduldig van het lange lopen en Blaine kon merken dat ze gespannen was, op haar hoede voor de groep die nu voor zijn voeten lag. Hij wierp een korte blik op de kinderen en draaide zich toen weer om. Ze waren nauwelijks de moeite waard, spookte er in zijn hoofd. Blaine had zich nog niet omgedraaid of hij keek naar de rug van de gymleader uit Downfire city, van wie hij helaas de naam was vergeten.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 18:02 ]


    I'd rather die my way, than live yours.

    Trouwens kan iemand snel mijn personage wakker maken :P
    Want ik lees: De gymleaders [ALLE DUS] gaan een gesprek voeren, en maken de kinderen wakker op een veld,
    Wat ik op zich wel irritant vind om mee te beginnen, want dan ben ik afhankelijk van leadertjes die bepalen wanneer ik wakker wordt.
    Zo dadelijk denken die gymleaders: Screw jullie! Wij gaan ons eigen verhaal maken! xD


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.