• Pokémon, your turn!




    Nadat Ash alle gymleaders heeft verslagen, is het nu jouw beurt in Peortaw, een onbekende regio voor vele. Peortaw, een regio waar alleen kinderen leven die iemand zijn verloren die veel voor hun betekende, ze werden hier heen gebracht met een Scyther. De Scyther is de stichter van de Peortaw regio. Er zijn maar enkele volwassen in Peortaw en dat zijn de Nurse Joy-sisters en de gymleaders. Word jij de beste trainer van Peortaw en behaal jij alle badges?

    Verhaal.

    *Er was eens een jonge scyther die zijn ouders verloor, hij vloog weg, ver van de Sinnoh regio. Hij ontmoette 2 meisjes die ook mensen van wie ze hielden hebben verloren. Ze sprongen achter op de rug van Scyther en vlogen weg naar een eiland. De kinderen bedachten een naam, ze bedachten de naam Peortaw. En zo ontstond het eiland met een traditioneel verhaal die door word verteld*


    Regels.

    -Vijf regels per character als je een bericht plaatst.
    -Niet te snel achter elkaar posten want dan is het verhaal zo klaar/dood.
    -Twee personages per persoon, jongen & meisje.
    -Alle OOC praatjes in het OOC topic.
    -Alle characters samen gaan een soort van samen op expeditie, ruzies en gevechten mogen komen maar niet zonder reden.
    -Geen mary sue's.
    -Wacht drie posts voordat jij weer post.
    -Meld je niet aan als je geen tijd hebt.


    CHARACTERS - TRAINERS.

    Meiden.
    MAX 4.
    -Delilah Crayon - Totodile - Hiljemark
    -Phoebe Lurlene Darnell - Chikorita - Rider
    -Alicia 'Ally' Winter Lock - Charmander - Kwijt
    -Chatta Claires - Treecko - LyraPhoenix

    Jongens..
    MAX 4.
    -Luke Watson - Oshawott - Baelo
    -Arthur Maxwell Mc.Down - Mudkip - Nyan
    -Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil - Unimaginable
    -Hayden Williams - Torchic - Destined

    CHARACTERS - NURSE JOY & GYMLEADER.
    1NURSE JOY & 8GYMLEADERS.
    - Nurse Joy - Chansey - Cyborg
    -Violet Iris Lohan - Dragon type - Dragonair, Altaria, Garchomp & Fraxure - hour
    -Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales. - Unimaginable
    -Lucy Smith - Normal Type - Skitty, Kangaskhan, Whismur, Loudred - Baelo
    -Tara Rivers - Electric Type - Zebstrika, Pikachu, Electrode, Luxray - Kwijt
    -Darren Nathan Brooks - Dark Type - Sableye, Pawniard, Deino, Absol - Nyan
    -Damion - Fight type - Monferno, Heracross, Riolu, Machamp - Owlsome
    -Lexim Flight - Flying Type - Pidgeot, Tailow, Murkrow, Wingull. - LyraPhoenix
    -Blaine McKaren - Psychic Type - Gardevoir, Espeon, Xatu, Alakazam - huoriel


    KAART:



    WAAR BEGINNEN WE?

    De gymleaders [ALLE DUS] gaan een gesprek voeren, en maken de kinderen wakker op een veld, de scyther is een NPC en word bestuurd door iedereen, en hij speelt de leider enzo. De scyther kan communiceren dmv telepathie.

    [Maak allemaal een trainercard via KLIK]

    TRAINERCARDS.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 9:41 ]


    Giovanni

    (Zo iets ?

    )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Phoebe Lurlene Darnell || Chikorita

    'Peotraw,' herhaalde ik hem fluisterend en wisselde even een blik met Chikorita die alles zei. We waren beiden niet bepaald blij dat we zomaar ergens heen waren gehaald, maar hier waren tenminste misschien wel personen die ons begrepen. Tenminste, als deze jongeman niet loog, wat ik nog niet zo één twee drie kon bepalen. Ja, hij leek vriendelijk en tot nu toe deed hij voorkomen dat zijn bedoelingen goed waren, maar dit kon ook slechts een spel zijn en als dat zo was, kon ik dat prima meespelen.
    Darren blijkbaar, die vertelde dat hij een gymleader was leek niet helemaal zeker te weten of hij mij wel daadwerkelijk op mijn gemak stelde -wat logisch was, want ik bleef hem met grote angstogen aankijken, gewoon om hem even te sarren- zocht met zijn ogen hulp en zag een jongedame waarna hij zwaaide. Ze kwam haast direct naar hem, en daardoor ook mij, toe en verduidelijkte het verhaal van Darren nogmaals en aangaf dat ook zij een gymleader was. Weer communiceerde ik even via blikken met mijn pokémon, die meteen daarna uit mijn armen sprong en de Fraxure en Sableye van de twee leaders te onderzoeken. Hij liep keurend om ze heen, leek even te snuffelen en kwam vervolgens weer na mij toe om een goedkeurende 'Chiko' te laten horen. Dit was voor mij het teken om, hoewel ik nog wat stijf was, soepeltjes overeind te komen en de twee één voor één aan te kijken.
    'Phoebe Lurlene Darnell,' zei ik, om aan te geven wat mijn naam was en aanschouwde even hoe een heel aantal andere trainers ook stuk voor stuk wakker werden gemaakt door andere gymleaders en een vrouw van wie ik bijna zeker wist dat het een zuster Joy moest zijn. 'Dus jullie zijn gymleaders en een zekere Scyther heeft mij hierheen gehaald. En wat is nu de bedoeling?' ging ik uiteindelijk weer verder en keek de twee vragend aan.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:41 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Nyan schreef:
    (Zo iets ?

    )

    [kan die iets groter?]


    Giovanni

    Kwijt schreef:
    Alicia 'Ally' Winter Lock || Charmander
    De vrouw glimlacht naar me, en begint met haar uitleg. " Ik ben Heather. Een gymleader, aangenaam. Je bent op Peortaw. Een eiland waar kinderen de kans krijgen om 8 badges te verdienen, zodra ze iemand verloren zijn." De oude steek laait weer op bij de laatste deel van de laatste zin, maar dan voel ik een klein kneepje in mijn hand. Toto kijkt me hoopvol aan, en ik glimlach terug, de tranen uit mijn ogen knipperend. Genoeg verdriet voor een hele week, bedenk ik me. "Mijn Gym is vrij ver weg. Bij mij kan je de Flame-badge verdienen, maar dat duurt nog wel even. Dream City is niet heel ver van hier, we kunnen jullie er heen brengen, neem ik aan." Ik sta op uit het gras, en Toto kijkt nu ook vol belangstelling naar Heather. "Aangenaam," zeg ik, reeds weer met een vrolijke glimlach, "Mijn naam is Alicia, maar eigenlijk Ally. Dit is Toto. Ik zou het enorm fijn vinden als jullie ons, of in ieder geval, mij naar Dream City zou kunnen brengen. Toto heeft lang op zijn training moeten wachten, hé Toto?" Zeg ik, en ik krijg opgewonden geluidjes als antwoord. "Wat is de eerste Gym?" Vraag ik, enthousiast.




    Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales
    Ik lachte even zacht. Zo enthousiast. Het deed me aan mij denken, toen ik nog reisde. En nu zat ik vast aan een gym waar mensen kwamen om hun zevende badge te halen. Ik zocht met mijn ogen even naar de gymleader van de eerste gym, maar kon haar niet zo snel vinden. "Lucy, volgens mij. Maar in elk geval is het een Normal gym. Ik denk dat we zo wel iedereen daarheen kunnen krijgen, als iedereen mee wilt." De Charmander bleek Toto te heten, wat ik een schattige naam vond. Toto, zo had ik een water pokemon genoemd. Ik vond het een hele mooie Charmander, vooral zijn vlam was heel mooi en sterk. "Je Charmander ziet er goed uit.Met een beetje Training wordt dat een prachtige pokemon. Sorry, vuur pokemon vind ik heel interessant." Verontschuldigde ik me voordat ik weer rechtop ging staan en de Charmander met rust liet. De rest was ook al wakker voor zover ik kon zien, wat goed was, want dan konden we ze naar de stad brengen. Ik liet Arcanine uit zijn pokeball. De laatste keer dat de andere hem gezien hadden was hij nog een Growlithe. Hij keek me vrolijk aan. "Dit is mijn Arcanine, ik gebruik hem om over het eiland te reizen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hayden Williams || Trainer || Snow (Torchic)
    Toen ik over mijn schouder keek, zag ik dat de andere kinderen langzaam al opstonden. Het was voor mij duidelijk te zien dat alles wel goed met hen kwam en ze niet mijn toezicht nodig hadden om over ze te waken. Mijn ogen keerden zich vervolgens weer naar Damion toe en zag dat hij mijn afwezigheid van het gesprek doorhad. Er waren wel tientallen vragen die door mijn hoofd spookten en ik aan hem wilde vragen, maar elke vraag strandde tot vlak voor mijn lippen. Ik wilde hem alles vragen wat op me hart lag, ik wilde hem vertellen over wat ik dacht, maar nu ik erbij nadacht wist ik dat Damion me op sommige vragen geen antwoord kon verlenen. Daarom hield ik het bij deze vraag:
    'Vertel me eens; wat weet jij over scyther?'

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 21:02 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Blaine McKaren - Gardevoir, Espeon, Xatu, Alakazam
    Xatu zich nog niet omgekeerd en was nog druk bezig met zijn veren te ordenen, toen Blaine een bekende stem hoorde. Tara. Hij draaide zich om en keek om zich heen om haar te vinden. Tara was de gymleader van de Electric gym, eentje waar niet mee valt te spotten, vond Blaine tenminste. Hij had haar altijd al bewonderd om haar vurige karakter en het feit dat ze vaak telaat kwam charmeerde haar.
    ''Tara, wat leuk om je weer tegen te komen,'' zei hij liefjes tegen haar. Hij was benieuwd hoe ze op zijn aanwezigheid zou reageren, aangezien ze elkaar al een tijdje niet hadden gesproken. Vaak had hij de neiging om haar een bezoekje te brengen, haar uit te dagen voor een gevecht. Nog altijd had hij deze behoefte, maar dat werd altijd afgeweerd door een trainer die hem uit kwam dagen of een nieuwe pokémon die zijn training nodig had.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Darren Nathan Brooks - Dark Type Gym- Sableye

    'Peotraw,' herhaalde het meisje en ik knikte even. Mijn plan 'geruststellen.' leek niet helemaal als geplant ,want ze keek me nogsteeds met angstige ogen aan.
    Ik zie Violet terug zwaaien en daarna komt ze onze kant opgelopen. 'Hey."zei ze lachend en ik glimlachte naar haar. "Hey Vi ,."zeg ik grijnzend en richt me dan weer op het meisje.Ze hurkte zich ook en hielp me met de uitleg.'Phoebe Lurlene Darnell,' stelde het meisje zich dan voor en ik glimlach naar haar.
    "Aangename kennismaking." zeg ik en zie dan vanuit mijn ooghoek Violet opstaan en ik voelde haar woelen in mijn -al warrige- haar.
    'Dus jullie zijn gymleaders en een zekere Scyther heeft mij hierheen gehaald. En wat is nu de bedoeling?' vroeg Phoebe ons en keek ons vragend aan.
    Ik knikte ter bevestiging."Wel we gaan met zen allen op avontuur en jullie kunnen hier ,pokémon vangen,met andere trainers battelen en gymbadges winnen."leg ik haar dan uit en sta dan ook recht en steek mijn hand naar het meisje uit om haar recht te trekken.
    "Heb je zin om de anderen te ontmoeten?"vraag ik haar dan met een bemoedigend glimlachje.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 21:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Damion - Fighting Gym Leader - Monferno, Riolu, Heracross, Machamp.

    Mijn aandacht wijkt een beetje af naar de rest van het veld. Sommige mensen zien er beduidend rustig uit en anderen kun je zien rillen van mijlen ver. Veel pokémon zijn ook in shock, dat is te zien. Ik zie dat de Torchic voor me nog best rustig is vergeleken met de andere pokémon op het veld. Ik merk bovendien nu pas op dat veel gym leaders hun andere pokémon hebben laten zien, en dat was eigenlijk ook mijn plan. Helaas heb ik alleen Riolu bij me, mijn krachtige Machamp en behendige Heracross hebben rust. Ik wilde Riolu net uit zijn pokéball bevrijden toen een vraag van Hayden mijn actie onderbrak.
    'Vertel me eens; wat weet jij over scyther?' vroeg hij.
    Ik keek hem lang aan zonder antwoord te geven. Wachtend op antwoord keek hij me terug aan.
    'Ik weet niet veel, en ik kan je niet alles vertellen. Wat ik je kan vertellen is dat je hier bent door een verlies, een verlies van een dierbare. Scyther is degene die je hier heeft gebracht, samen met de andere kinderen die je om je heen ziet. Scyther is geen normale pokémon, maar dat had je al door. Niet alleen kan hij praten, wel is waar telepatisch, hij is ook heel erg sterk. Wel ja, sterk kun je het misschien niet noemen. Ik heb hem ook per ongeluk uitgedaagd, en voordat mijn toenmalige Machop hem kon raken deed hij iets met Machop, waarde Machop gelijk van gedachte veranderde. Je kúnt hem niet aanvallen, dus probeer dat ook niet.' vertel ik.
    'Dit is alles wat ik je kan vertellen jongen. Het laatste wat ik wil zeggen is dat je hier bent met een reden, en dat is reizen. Versla de gymleaders, dat is je missie. Train je pokémon, en vang nieuwe, en op een dag zul je ook tegen mij vechten.' vertelde ik en sloot af met een glimlach.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Lexim Fligh- Pidgeod en mukrow

    Ik was optijd alleen ik kwam niet verder dan waar de bomen ophielden. Ik aarzelde maar ik bedacht om toch maar niet te gaan. Het was iets wat ik nooit deed, gelijk eropaf en de kinderen wakker maken. ik wachte af tot er 1 overbleef en wachtte tot iedereen wegging en dan degene wakker maken. Ik wachtte tot ik iemand die laat het veld op kwam rennen. Ze had een Zebstrika achter zich aan rennen. Ik aarzelde nog steeds, maar besloot om toch maar iemand uit te zoeken die er voor mij er goed genoeg uitzag.

    Sorry voor de korte tekst ik ben een beetje inspiratie loos


    Vampire + Servant = Servamp

    Hayden Williams || Trainer || Snow (Torchic)
    'Hmm,' bracht ik er wat verontrust uit. 'Ik ben niet zo van de missies. Eerlijk gezegd reis ik eigenlijk meer, omdat ik graag meer wil zien van de wereld. Het maakt me weinig uit waar ik heen ga, zolang ik maar weg ben van thuis. Alleen als dit het geval is, dan zal ik mijn best doen om alle gymleaders te verslaan. Zelfs jou.'
    Daarmee had ik het gesprek afgesloten en besloot ik om verder te gaan. Ik bedankte Damion nog even voor zijn uitleg en liep verder, maar ik liep niet naar het grasveld toe waar de andere trainers en gymleaders waren. Ik besloot om weg te lopen van alle drukte en alles even tot me te bezinken. Het was voor mij een logische reactie op alles wat er was gebeurd. Wanneer ik bang ben of in onzekerheid leef, duw ik de mensen aan de kant. Ik wil dan even niemand om me heen, behalve Snow en soms zelfs wanneer het echt slecht met me gaat, duw ik zelfs hem aan de kant. Damion vertelde me meer over scyther en over waarom hij me hierheen had gehaald. Ik dacht dat ik het verwerkt had, dat zoiets als dit niet nodig was, maar nu bleek dat ik eigenlijk minder over mezelf wist dat ik dacht.
    De schaduwen van een klein bos dat dichtbij het open veld was en waar ik niet te ver in besloot te gaan. Ik wilde een goed zicht houden op de rest, maar niet dat ze mij zagen of wisten dat ik er überhaupt was. Ik had even wat tijd alleen nodig met Snow. Langzaam zakte ik neer bij een oude eikenboom en leunde met mijn rug tegen de dikke stam. Snow sprong op mij en ik aaide hem over zijn lieve kopje. Het was altijd vertederend om in zijn grote, zwarte ogen te kijken en vooral het gezicht dat hij trok, gaf me steeds meer hoop. Ik herinnerde me nog goed het eerste moment waarop ik Snow zag. Het was in het lab van de professor. Ik herinner me na al die jaren zijn naam geen eens meer, maar wat ik nog wel wist, was dat ik geen enkele andere pokemon meer wilde na het zien van Snow. Hij was een stukje kleiner dan hij nu is, maar nog steeds op z'n minst zo schattig. Het was ironisch dat deze torchic, een vuur pokemon wel te verstaan, later de naam Snow kreeg. Die naam kwam eigenlijk ook letterlijk uit de luchtgevallen.
    Het was op een koude winterdag dat ik samen met me broertje door het raam keek hoe de vlokken sneeuw naar beneden vielen op de zachte grond voor ons huis. Nog nooit van me leven had ik zo'n dik pak sneeuw gezien en blijkbaar was ik niet de enige wie daar van genoot, want mijn broertje ging gelijk naar buiten om erin te spelen. Maar datgene waar ik me het meest over verbaasde, was dat Snow de sneeuw ook indook. Hij maakte samen met mijn broertje een sneeuwpop en hielden zelfs samen sneeuwballen gevechten. Snow hield van de sneeuw en vandaar dat mijn broertje hem al snel Snow noemde, want hij zag net als ik hoe erg hij genoot van de sneeuw.
    Het was voor mij best vreemd dat een vuur pokemon zo erg van de sneeuw kon houden, maar gezien mijn leven is het wel aan mij besteed om in vreemde situaties te belanden. Dat maakt het alleen niet dat ik er minder trots op ben, want ik ben trots op wie ik ben. Als ik alles nog een keer zou kunnen overdoen, zou ik het precies zo doen. Mijn leven was niet perfect, maar ik was content en samen met Snow wist ik dat er niets in de wereld was dat ik niet aankon.
    Mijn ogen draaide zich nog even naar de anderen toe wie op een afstand met hun pokemon zaten te spelen of zich voorstelde aan de rest, terwijl ik me hier afzijdig hield. Vervolgens keek ik in de glinsterende ogen van Snow en er verscheen een zelfverzekerde glimlach op mijn gezicht. Een glimlach dat meer inhield dan al mijn glimlachen van hiervoor samen. Een glimlach vol van kracht.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Blaine McKaren - Gymleader
    Blaine hield zich nog een tijdje bezig met het leren kennen van de kinderen, toen hij opmerkte dat Hayden wegliep. Blaine keek de jongen achterna, totdat hij het bos inliep. De andere leken hier nauwelijks wat van te merken, maar Blaine was dit niet ondergaan. Door de oplettendheid die zijn pokémon hadden getoond in de jaren dat ze samen waren, was Blaine ook meer op alle details gaan letten. Dit heeft hem goed geholpen bij het verslaan van zijn tegenstanders in gevechten, maar ook bij dagelijkse bezigheden en het schoonmaken van zijn leefruimte. Na enkele minuten besloot Blaine om toch op te staan om te kijken of het goed ging met Hayden. Zijn Espeon kwam direct in beweging toen ze zag Blaine aanstalten maakte om weg te lopen. Xatu gaf hier totaal geen aandacht aan, aan niemand niet. Vast weer aan het mediteren. Blaine besloot om hem in zijn pokéball te sturen en klikte deze vast aan zijn armband. Hij draaide zich om op zijn hakken en liep kalm naar het rand van het bos. Vanuit ervaring wist hij dat hier pokémon zaten, maar dat deze niet vaak tevoorschijn kwamen. Ze konden nuttig zijn voor een beginnend trainer, maar het was niet noodzakelijk.
    Espeon draaide zenuwachtig om zijn benen heen, schuw kijkend naar het bos. Espeon was altijd alert, maar dit gedrag vertoonde ze alleen als ze een blik in de toekomst had genomen. Van nature konden veel Psychic pokémon in de toekomst kijken, maar niet alle doen hier veel mee. Behalve Xatu, die dan helemaal verstijfd als hij iets onaangenaams ziet. Dat heeft ook te maken met het feit dat hij ook een deel van het verleden kan zien, wat vaak niet prettig is om naar te kijken.
    ''Espeon, er is niks aan de hand,'' probeerde hij haar gerust te stellen, door met een zachte hand over haar hoofd te aaien. Ze was nog steeds onrustig, maar herstelde een beetje.
    Blaine kwam weer overeind en overbrugde de laatste stappen naar het bos en vrijwel meteen ontdekte hij Hayden.
    ''Hee kerel, is er iets?'' vroeg Blaine aan de jongen.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Hayden Williams || Trainer || Snow (Torchic)
    'Nee, er is niets,' loog ik, maar merkte dat mjjn emotionele toestand mijn leugen verraadde en buiten dat zag ik hoe Espeon mijn verklaring ook niet vertrouwde. Mijn ogen dwaalden af naar de rest van de groep waar Blaine vandaan kwam. De groep waar ik ook deel van uitmaakte, hoewel ik nog niemand eigenlijk daadwerkelijk ervan had ontmoet. Het maakte me eigenlijk ook niet zoveel uit. Ik wist dat vroeg of laat iemand de leiding zou grijpen en de groep op sleeptouw zou nemen langs de gymleaders. Het enige probleem was dat als ik goed naar de trainer keek wie er waren, er geen echte leiders tussen zaten. Het waren voornamelijk schoolkinderen of beginnende trainers wie leken niet veel te hebben meegemaakt. Ik wist dat ik niet het doel had wat zij hadden. Naar mijn mening hoefde ik niet zo nodig alle gymleaders te verslaan, maar wat ik wel wilde, was de tijd die ik nodig had om even tot rust te komen. Om alles wat er was gebeurd te kunnen verwerken en in principe had ik daar niemand bij nodig. Mijn plan was daarom ook zolang bij deze groep te blijven tot mijn pijn zou vervagen en dat ik verder kon met mijn leven. Het was me namelijk al snel opgevallen dat we hier niet per toeval heen waren gebracht. Die man Damion vertelde me dat scyther ons hierheen bracht, omdat we allemaal iemand hadden verloren. Ik denk dat het verhaal iets complexer ligt dan dat. Scyther bracht ons hier niet heen, omdat we allemaal iemand hadden verloren. Het was juist dat we allemaal iets hadden dat we niet hadden verwerkt, wat ons bij elkaar bracht. Het kon toeval zijn dat we allemaal ook iemand hadden verloren, maar er kon ook een verband zijn. Ik wist het niet goed. Ik wendde me weer tot Blaine die duidelijk lang stond te wachten op me antwoord en me ook met de minuut verdachter begon te vinden. Ik zette een valse glimlach op en zei:
    'Hé, kijk jij maar of je de rest kunt helpen. Ik red me wel, echt waar.'

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 23:06 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Blaine McKaren - Gymleader
    Blaine luisterde naar de verklaring van Hayden, maar deed hier vrij weinig op uit. Hij liet zichzelf zakken tegen een boom, kruiste zijn benen en ging in zijn meditatiehouding zitten. Hij was vastbesloten om het verhaal uit Hayden te krijgen, alleen wist hij niet hoe en wanneer. Terwijl zijn handen op zijn knieën rustten, ging Espeon er lekker bij liggen, zijn kop op het bovenbeen van Blaine en zijn ogen gericht op Hayden. Espeon kwam bijna nooit in zijn pokéball, maar draaide altijd om Blaine heen. Ze waren in de tijd dat ze samen trainden steeds closer geworden, wat het gedrag ook verklaarde. Af en toe moest Blaine echt even alleen zijn, of zijn aandacht richtten op het trainen van een andere pokémon, maar zelfs op die momenten was het moeilijk om Espeon zover te krijgen om in de pokéball te gaan. Op uitzonderlijke momenten rende ze zelfs weg en verstopte ze zichzelf in een uiterst hoekje van de gym, maar vaak ging ze uiteindelijk wel in haar ball.
    Blaine had zijn ogen al een tijdje gesloten zonder wat te zeggen, maar gluurde toch stiekem door zijn wimpers om te kijken of Hayden nog op zijn plek zat. Toen dat bevestigd werd sloot hij zijn ogen en liet hij zijn hoofd tegen de boomstam leunen.
    Oh god, wat moest hij zijn best doen om niet in slaap te vallen.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Chatta Claires- Treecko

    Ik wist dat het een droom moest zijn. Het was de verjaardag van mijn broer en hij wilde de kaarsen net uitblazen als er een zoemend geluid me uit mijn droom haalt. Alles werd wazig als ik heel zachtjes mijn ogen open en een strakblauwe lucht boven me zie. Ik daaide stijf mijn hoofd naar een kant en zag de voeten van vele mensen.
    'BZZZzzzz.' Weer dat zoemend geluid. Ik draaide stijf mijn nek weer naar boven als er een flinke Beetrill boven me heen en weer zoemde. Ik sloot mijn ogen snel dicht en wenste dat de bijvoorbij zal gaan, maar het bleef boven me zoemen. En ineens kon ik het niet laten. 'INSECT,' scheeuwde ik hard en schoot overeind. Geschrokken keek ik hoe beetrill naar de volgende zoemde, maar ik had zo'n vermoeden dat iedereen me aankeek.

    Sorry weer een kort stukje, morgen een lang stukje.


    Vampire + Servant = Servamp

    Hayden Williams || Trainer || Snow (Torchic)
    'Het spijt me,' verontschuldigde ik me sarcastisch. 'Toen ik zei dat ik me wel red, bedoelde ik eigenlijk dat je moest oprotten, maar ik vond ik red me wel net iets vriendelijker klinken.'
    'Je bent niet' echt aardig,' zei Blaine, maar ik wist dat daar nog wat achter zat.
    'Alleen op kerstdagen,' antwoordde ik grijnzend. 'De rest van de tijd zul je het hiermee moeten doen.'
    'Dat is oké,' zei Blaine kalm zonder enige verdere emotie.
    'Oké?' herhaalde Hayden verbaasd. 'Ik beledigde je net en zei je dat je op moest rotten. Jij bent daarmee oké?'
    'Ik ben oké ermee, omdat dat het enige is waar je niet mee kunt dealen,' zei Blaine grijnzend. 'Acceptatie. Dat is ook je hele probleem en de reden waarom je hier zit. Je kunt je verleden en de dingen die nu nog spelen niet accepteren zoals ze nu zijn. Je kunt niet accepteren dat je een echt leven had. Natuurlijk is niet elk leven even eerlijk, maar je hebt zelf vast al door dat in deze wereld niet zoiets bestaat als eerlijkheid.'
    'Weet je, je bent slimmer dan je lijkt,' zei Hayden grijzend. 'Het was een goede poging wat je deed en het klopte wat je zei, op het feit na dat het niet waar is. Ik heb geaccepteerd wat er is gebeurd en ik ga nu verder.'
    'Als dat zo is, vertel me dan waarom je dan nog geen enkele stap verder bent?' vroeg Blaine grijnzend. 'Je probeert je te verbergen voor iedereen. Verbergen wie je bent, waar je bent en waarom je dit bent, omdat je zelf ook geen idee hebt. Het feit dat nu iemand bij is die het wel weet, maakt je bang.'
    'Jij denkt dat je meer weet over mezelf dan ik?' vroeg ik ongeloofwaardig.
    'Ik weet dat ik niet degene ben wie misschien nog wel de grootste probleem heeft hier en ze voor iedereen probeert te verbergen, omdat hij ze niet kan oplossen,' zei Blaine grijnzend.
    'Wat jij wilt,' zei ik onverschillig en stond op uit het gras, terwijl Snow van zijn buik sprong en achter hem aanliep dieper het woud in.
    'Waar ga je heen?' vroeg Blaine verbaasd. 'De groep is die kant op.'
    'Ten eerste, ik verberg niet voor niemand,' begon ik met een zelfverzekerde glimlach op mijn gezicht. 'De enige reden dat ik hier was, omdat ik geen zin had om bij iemand anders te zitten. Ik weet het niet wat het is, maar de rest ligt me niet zo. Ten tweede je hebt geen idee van mijn problemen, zelfs jouw beste psychische aanvallen of scherpe analyses kunnen niet ontrafelen wat er precies met me is. Je spreekt over dingen waar je geen weet van hebt en probeert steunend en motiverend over te komen, maar eigenlijk ben je nieuwsgierig en probeer je erachter te komen wat de inhoud is van mijn verhaal. En ten derde ik ga naar de groep, ik loop alleen graag om vanwege mijn goede conditie en de prachtige natuur.'
    Met open mond bleef Blaine staren naar mij die van hem wegliep en ondanks er genoeg dingen in zijn hoofd rondtolden die hij tegen deze beweringen wilde gebruiken, wist hij dat het ik niet zou interesseren of uitmaken. Mijn oordeel over Blaine was geveld en om daar vanaf te komen, moest hij het aan mij bewijzen. Wat mij toch bezig hield, was wie de personen waren die bij mijn 'groep' hoorden en waarom er nog geen leider gekozen was. Samen met Snow liep ik richting de groep om dingen nader te onderzoeken.
    'Kom, Snow, laten we eens kijken wie hier allemaal zijn.'

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 0:41 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.