• Hoi mensen,

    Ik heb net, nouja, gecamd met iemand die ik toevallig heel leuk vind. Ik merk gewoon dat ik - als hij ergens om lachte ofzo - echt helemaal rood werd. En om het nog even erger te maken, had ik licht van achter.
    Ik voel me zó stom nu! Hij zegt dat ik minder pessimistisch moet denken en dat hij me nog steeds leuk vindt, maar het blijft raar als je iemand zo ziet. Ik ben meer iemand die het leuker vindt om iemand anders in het echt te zien, ook al ken ik de persoon in kwestie. Ik ben gewoon steeds bang dat ik er raar uit zie.
    Wie herkent dit?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik 8D Als ik met mn verloofde cam kijk ik steeds naar mn eigen dingetje om te checken of ik niet belachelijk doe ofzo.
    Als ik neit naar haar aan eht staren ben <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik snap het niet goed. Werd je rood omdat je met hem voor de webcam hebt gezeten, omdat je slechte belichting had of omdat hij moest lachen ? Huh ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    Ik snap het niet goed. Werd je rood omdat je met hem voor de webcam hebt gezeten, omdat je slechte belichting had of omdat hij moest lachen ? Huh ?


    Beiden, ik zag er gewoon rood uit en toen werd ik nog roder door schaamte. :$


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Me. :Y) Webcams mogen mij niet, dus mag ik hun ook niet.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Boeiend, iedereen ziet er raar uit door de webcam :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    En mijn hoofd leek groot.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Beiden, ik zag er gewoon rood uit en toen werd ik nog roder door schaamte. :$

    Ah... Tja... Ik zou het gewoon helemaal op de belichting hebben gestoken. 'Nee ik werd niet rood hoor. Mijn lamp doet gewoon raar' :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    (...)
    Ah... Tja... Ik zou het gewoon helemaal op de belichting hebben gestoken. 'Nee ik werd niet rood hoor. Mijn lamp doet gewoon raar' :Y)


    Maar mijn hoofd leek ook nog eens groot!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Maar mijn hoofd leek ook nog eens groot!

    Ohwell, een webcam fucked iedereen up hoor. Niks om je voor te schamen. Wees blij dat je er in het echt beter uit zien, kan hij zich daarover verwonderen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Webcams zijn inderdaad niet goed voor je ego. Gelukkig is mijn pc het met mij eens en crasht hij als ik ga cammen. :W


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Webcams zijn niet bepaald bevorderlijk voor je uiterlijk. Boeiend, hij zag er waarschijnlijk ook niet erg charmant uit.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hehehehe mijne heeft geen cam:Y)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ahw, maak je niet zo druk. Die persoon zal ook vast doorhebben dat de webcam je er anders laat uitzien (:


    Olive

    Haha, dat is pittig herkenbaar. Still, don't worry, als hij heeft gezegd dat hij je leuk vindt zit het goed, toch? c:
    Mijn webcam loopt altijd net op de verkeerde momenten vast. Waardoor het beeld stil blijft staan net als ik mijn mond open doe of mijn ogen dicht heb en ik eruit zie als een retard :')

    Chroniqueur schreef:
    Me. :Y) Webcams mogen mij niet, dus mag ik hun ook niet.


    Pass the damn ham, please.