• Pokémon, your turn!




    Nadat Ash alle gymleaders heeft verslagen, is het nu jouw beurt in Peortaw, een onbekende regio voor vele. Peortaw, een regio waar alleen kinderen leven die iemand zijn verloren die veel voor hun betekende, ze werden hier heen gebracht met een Scyther. De Scyther is de stichter van de Peortaw regio. Er zijn maar enkele volwassen in Peortaw en dat zijn de Nurse Joy-sisters en de gymleaders. Word jij de beste trainer van Peortaw en behaal jij alle badges?

    Verhaal.

    *Er was eens een jonge scyther die zijn ouders verloor, hij vloog weg, ver van de Sinnoh regio. Hij ontmoette 2 meisjes die ook mensen van wie ze hielden hebben verloren. Ze sprongen achter op de rug van Scyther en vlogen weg naar een eiland. De kinderen bedachten een naam, ze bedachten de naam Peortaw. En zo ontstond het eiland met een traditioneel verhaal die door word verteld*


    Regels.

    -Vijf regels per character als je een bericht plaatst.
    -Niet te snel achter elkaar posten want dan is het verhaal zo klaar/dood.
    -Twee personages per persoon, jongen & meisje.
    -Alle OOC praatjes in het OOC topic.
    -Alle characters samen gaan een soort van samen op expeditie, ruzies en gevechten mogen komen maar niet zonder reden.
    -Geen mary sue's.
    -Wacht drie posts voordat jij weer post.
    -Meld je niet aan als je geen tijd hebt.


    CHARACTERS - TRAINERS.

    Meiden.
    MAX 4.
    -Delilah Crayon - Totodile - Hiljemark
    -Phoebe Lurlene Darnell - Chikorita - Rider
    -Alicia 'Ally' Winter Lock - Charmander - Kwijt
    -Chatta Claires - Treecko - LyraPhoenix

    Jongens..
    MAX 4.
    -Luke Watson - Oshawott - Baelo
    -Arthur Maxwell Mc.Down - Mudkip - Nyan
    -Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil - Unimaginable
    -Hayden Williams - Torchic - Destined

    CHARACTERS - NURSE JOY & GYMLEADER.
    1NURSE JOY & 8GYMLEADERS.
    - Nurse Joy - Chansey - Cyborg
    -Violet Iris Lohan - Dragon type - Dragonair, Altaria, Garchomp & Fraxure - hour
    -Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales. - Unimaginable
    -Lucy Smith - Normal Type - Skitty, Kangaskhan, Whismur, Loudred - Baelo
    -Tara Rivers - Electric Type - Zebstrika, Pikachu, Electrode, Luxray - Kwijt
    -Darren Nathan Brooks - Dark Type - Sableye, Pawniard, Deino, Absol - Nyan
    -Damion - Fight type - Monferno, Heracross, Riolu, Machamp - Owlsome
    -Lexim Flight - Flying Type - Pidgeot, Tailow, Murkrow, Wingull. - LyraPhoenix
    -Blaine McKaren - Psychic Type - Gardevoir, Espeon, Xatu, Alakazam - huoriel


    KAART:



    WAAR BEGINNEN WE?

    De gymleaders [ALLE DUS] gaan een gesprek voeren, en maken de kinderen wakker op een veld, de scyther is een NPC en word bestuurd door iedereen, en hij speelt de leider enzo. De scyther kan communiceren dmv telepathie.

    [Maak allemaal een trainercard via KLIK]

    TRAINERCARDS.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 9:41 ]


    Giovanni

    sorry maar ik moet echt even aan mijn huiswerk en ik denk dat ik voor half tien echt niet klaar, zou iemand voor mij een stukje Chatta en Lexim willen schrijven dan
    neem ik de draad wel weer over, maar ik moet echt aan mijn huiswerk.

    exxusses en ik zal zorgen dat ik er snel weer een stukje komt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Rider schreef:


    (Dus, wie wil Phoebe wekken? c: )


    (Darren wil wel ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Owlsome schreef:
    (...)
    [Dat betekent dus dat ik voor je sta op dit moment hè. x'd Je schrijft goed!]


    Aahh jaa, moet ik wel rekening mee houden als ik weer een stukje ga schrijven.
    Probleem is, moet toch maar beetje gaan leren dus weet niet precies wanneer ik weer een stukje plaats :X

    [Trouwens bedankt voor je compliment :) Ben ik heel blij mee.
    Jij schrijft ook wel goed, wisselt goed of met zinnen, maar wil je toch als tip meegeven dat je misschien iets meer personificatie kunt toepassen in je teksten daar worden ze namelijk nog beter van :) En vinden lezers het fijner om te lezen, maakt je stukjes wat levendiger.]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    [Kunnen er straks misschien mensen naar 't pokémoncenter komen? Dan heb ik ook iets te doen, haha]


    26 - 02 - '16

    Nyan schreef:
    (...)

    (Darren wil wel ^^ )


    (Hij mag zijn gang gaan c: )


    Happy Birthday my Potter!

    Cyborg schreef:
    [Kunnen er straks misschien mensen naar 't pokémoncenter komen? Dan heb ik ook iets te doen, haha]


    (of je kunt zuster Joy,naar daar laten gaan? Dat zal makkelijker en rapper gaan dan dat iemand naar het pokécenter gaat ^^
    @Rider ,ik schrijf zo een post)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kwijt schreef:
    Alicia 'Ally' Winter Lock || Charmander
    Net op het moment dat we de auto zullen gaan raken, zie ik drie silhouetten zich ontvouwen in de auto. Ik druk mijn Charmander Toto zo dicht tegen me aan dat het waarschijnlijk pijn doet. Sorry Toto. Zeg ik in gedachten. Dan schieten mijn ogen open. Ik word door elkaar geschud en mijn tanden klapperen tegen elkaar. In mijn reflex haal ik uit, maar dan word mijn blik van wazig, wat scherper. Ik kijk recht in het gezicht van een volwassen vrouw, die ik niet ken. "Waar ben ik?" Vraag ik trillerig, en voor een keer is mijn vrolijke ik nergens te bekennen. Toto ligt naast me en mankeert niks. Ik huil bijna van opluchting, en duw hem zachtjes tegen zijn schouder. "Wakker worden, Toto, we zijn er." Waar we zijn, weet ik niet, daarom kijk ik hoopvol op naar mijn ontwaker.


    {Dit was overigens tegen Unimaginable.}


    Tijd voor koffie.

    Destined schreef:
    (...)

    Aahh jaa, moet ik wel rekening mee houden als ik weer een stukje ga schrijven.
    Probleem is, moet toch maar beetje gaan leren dus weet niet precies wanneer ik weer een stukje plaats :X

    [Trouwens bedankt voor je compliment :) Ben ik heel blij mee.
    Jij schrijft ook wel goed, wisselt goed of met zinnen, maar wil je toch als tip meegeven dat je misschien iets meer personificatie kunt toepassen in je teksten daar worden ze namelijk nog beter van :) En vinden lezers het fijner om te lezen, maakt je stukjes wat levendiger.]

    [Tuurlijk kun je aan je huiswerk. Ik hoop niet dat iedereen hier zo veel gaat schrijven dat ze voor vanavond al bij de 4e gym zijn. :')]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    [Maar ik weet niet eens waar iedereen is en bovendien kan ze eigenlijk niet weg van het pokémoncenter, maar goed. Ik zal wel even kijken wat ik kan doen]


    26 - 02 - '16

    Darren Nathan Brooks - Dark Type Gym- Sableye
    Sableye ,kwam terug naar mij toelopen en keek ook naar de 8 kinderen die daar lagen.
    Ik zag sommige gymleaders al kinderen wekken,dus besluit ik dat ook maar eens te doen. "Kies maar iemand uit."zeg ik tegen mijn pokémon en vol enthousiasme ,loopt hij tussen de kinderen om dan bij een klein meisje te stoppen. Ik baande me een weg door de kinderen om dan bij Sableye en het nog onbekende meisje toe te komen.
    Ik hurkte me en heef haar een zucht duwtje. Sableye dacht er anders over en porde haar pokémon.
    "Hey,wakker worden."zeg ik zacht tegen het meisje en haar pokémon.
    Ik wilde hen namelijk niet laten schrikken,want ik weet dat ze een harde periode hebben meegemaakt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Sorry, moest even eten. Trouwens, las ik nou goed dat ik de achtste gymleader ben? Want ik dacht de zevende...
    Trouwens iemand die JJ wakker wil maken?)

    Heather Greyson - Gymleader, fire type pokemon - Arcanine & Flareon.
    Ik keek het meisje met een kleine glimlach aan. Ze zag er bang uit, net zoals de meeste kinderen die hier wakker werden. De Charmander die ze bij zich had zag er nog best jong uit en leek nog niet heel erg sterk. "Ik ben Heather. Een gymleader, aangenaam. Je bent op Peortaw. Een eiland waar kindere worden de kans krijgen om 8 bagdes te verdienen, zodra ze iemand verloren zijn." De glimlach op mijn gezicht was langzaam verdwijnen. Het meisje zag er hooguit 15 jaar oud uit, te jong om iemand te verliezen in ieder geval. Ik draaide me om omdat ik het gevoel had dat er iemand achter mij stond. Het was Blaine, één van de andere gymleaders. "Mijn gym is vrij ver weg. Bij mij kan je de Flame-badge verdienen, maar dat duurt nog wel even." De rest arriveerde ook al en andere kinderen werden ook al wakker. Ik vond het altijd zo een apart gezicht. "Dream city is niet heel ver van hier, we kunnen jullie er heen brengen neem ik aan." Zei ik voordat ik even naar de rest keek. Toch bleef het raar om ons allemaal hier te zien staan.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 19:25 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Owlsome schreef:
    (...)
    [Tuurlijk kun je aan je huiswerk. Ik hoop niet dat iedereen hier zo veel gaat schrijven dat ze voor vanavond al bij de 4e gym zijn. :')]


    Jaa ik zat ook al te kijken van als dit tempo zo doorgaat dan zijn we zo dadelijk morgen al bij de laatste gym xD hahahah, oké, dat was misschien een hyperbool, maar het tempo hier gaat wel snel zeg :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Unimaginable schreef:
    (Sorry, moest even eten. Trouwens, las ik nou goed dat ik de achtste gymleader ben? Want ik dacht de zevende...
    Trouwens iemand die JJ wakker wil maken?)

    Heather Greyson - Gymleader, fire type pokemon - Arcanine & Flareon.
    Ik keek het meisje met een kleine glimlach aan. Ze zag er bang uit, net zoals de meeste kinderen die hier wakker werden. De Charmander die ze bij zich had zag er nog best jong uit en leek nog niet heel erg sterk. "Ik ben Heather. Een gymleader, aangenaam. Je bent op Peortaw. Een eiland waar kindere worden de kans krijgen om 8 bagdes te verdienen, zodra ze iemand verloren zijn." De glimlach op mijn gezicht was langzaam verdwijnen. Het meisje zag er hooguit 15 jaar oud uit, te jong om iemand te verliezen in ieder geval. Ik draaide me om omdat ik het gevoel had dat er iemand achter mij stond. Het was Blaine, één van de andere gymleaders. "Mijn gym is vrij ver weg. Bij mij kan je de Flame-badge verdienen, maar dat duurt nog wel even." De rest arriveerde ook al en andere kinderen werden ook al wakker. Ik vond het altijd zo een apart gezicht. "Dream city is niet heel ver van hier, we kunnen jullie er heen brengen neem ik aan." Zei ik voordat ik even naar de rest keek. Toch bleef het raar om ons allemaal hier te zien staan.

    [Je hebt gelijk, jij bent de 7e leader en ik de 8e.]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Luke Watson || Oshawott

    Langzaam komt er wat meer licht binnen in mijn ogen wat naar mijn hersenen word geleid. Ik zie een klein stukje beeld wat steeds scherper word. De dromen verdwijnen en ik zie alleen nog maar werkelijkheid. Om mee heen lopen wat kinderen en een aantal volwassen. Ik was bang, ik dacht dat ik ontvoerd was en vermoord zou worden maar toen zag ik Scyther en dat luchtte me op. Ik heb geen idee waarom, omdat ik goede dromen over hem had? Of waren het geen dromen... Zou het werkelijkheid zijn geweest? Ik ben eventjes de weg kwijt. Scyther vertelde mij wat, ik hoorde hem praten via telepathie. ''Luke, eindelijk, ben je wakker. Herken je me nog? Ik heb je opgehaald voor Peortaw.'' Hoorde ik mijn brein binnenstormen. Opeens had ik niet zo een bang gevoel meer, ik was er zeker van dat dit mijn thuis bestemming moest zijn.


    Giovanni

    @Owlsome
    @Unimaginable dinges,

    Jullie mogen ruilen van mij als jullie willen?


    Giovanni