Arthur Maxwell Mc.Down || Mudkip
Heather deed haar Flareon terug in een pokébal en haalde een nieuwe uit,waaruit een Arcanine uitkwam.
Met grote verbazing keek ik naar de prachtige pokémon. Haar pokémon zag er erg sterk uit en was heel erg enthousiast.
"Hoe lang heb je jouw mudkip al?" Vroeg ze me dan. "Ik heb ,hem nog maar 2 maanden,hij is nog niet zo sterk."zeg ik dan,maar als Mudkip sterker wil worden ,dan zal ik hem trainen. "En wat wil je later worden? Pokemon professor, of misschien tekenaar, gymleader? Of wil je een gewone baan?" vroeg ze daarna. "Ik denk dat ik pokémon professor wil worden,ik ben erg gefasineerd door hun."zeg ik met een glimlachje.
Heather ging in het gras zitten en ik volgde haar voorbeeld. Mudkip sprong op me af ,waardoor ik even grinnikte en hem even aaide
"We wachten wel even op de rest." mompelde ze bijna onverstaanbaar ,waardoor ik dacht dat ik het verkeerd begrepen had.
"Wie was jou begin pokémon?"vroeg ik haar dan.
Darren Nathan Brooks - Dark Type Gym- Sableye-Absol
'Ja, daar heb ik nou echt super veel zin in. Want ik ben ook echt niet net op een grasveld gedumpt in een hele andere regio om fijn een gezellig leven te gaan leiden, terwijl er in mijn eigen regio gewoon mensen op vrije voet rondlopen, die eigenlijk dood zouden moeten zijn,' zei Phoebie op een nep enthousiast . Oh god ik was hier echt een ramp in. Ik kan kinderen niet opvrolijken ,ik maak het alleen maar erger.
'Waarom ben jij hier eigenlijk? Wie heb jij verloren?' zei ze zonder enige aarzeling in mijn stem. Ik had aan niemand ooit mijn verleden verteld,na 1 persoon dan,maar volgens mij was ze het alang verheten ,het was immers ook 5 jaar geleden.
Ik was stil en wist niet echt wat ik moest doen. Net alsof mijn pokémon het aanvoelde ,bewoog er een pokébol in mijn zak en komt Absol er zonder toestemming uit om vijandig ,naar het meisje te kijken.
"Absol!"zeg ik half kwaad en half verbaasd. Hij gromde eens en liep dan naar me toe om zich vervolgens naast mij te zetten. Ik zucht en ga in het zachte gras zitten.
"Dat hoef je niet te weten."zeg ik emotieloos. Ik vroeg toch ook niet wei ze verloren had,ookal was ik er wel nieuwsgierig naar.
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH