Damion - Fighting Gym Leader - Monferno, Riolu, Heracross, Machamp.
Ik merkte dat Scyther sprak. Niet omdat ik het hoorde, maar door de reactie van de jongen. Hij leek verbaast door de manier waarop Scyther met hem spreek. Niet gek natuurlijk, als je dat voor het eerst meemaakt is het natuurlijk ook vaag. Het moment dat ik Scyther voor het eerst hoorde vergeet ik nooit meer, dat was het moment dat ik Monferno ontmoette, toen nog een Chimchar. Ik was ongeveer zo oud als al deze kinderen hier. Vastberaden liep ik met mijn Machop door de bossen toen ik op dit veld Scyther zag. Met mijn stomme kop viel ik hem aan, omdat ik hem wilde vangen. Machop kon hem niet eens raken, toen waren zijn gedachtes al veranderd. Op dat moment sprak Scyther tot me en vertrouwde mij Chimchar toe, omdat ik me voor niks liet afschrikken.
Hetzelfde zie ik met deze trainer, hij ging gelijk naar Scyther toe om te vragen waar hij is. Ik herken diezelfde mentaliteit, misschien wel de mentaliteit om pokémon meester te worden.
'Hey, mijn naam is Hayden en dit hier is Snow mijn torchic.' zei de jongen.
Hayden heet hij dus, en zijn Torchic heet Snow. Ironisch, een vuurpokémon 'Snow' noemen, maar wel leuk.
'Damion, aangenaam.' begroette ik terug.
'Je torchic ziet er goed uit. Als je hem goed traint, kan het een hele sterke Blaziken worden.'
Ik liet een glimlachje ontglippen en Monferno kroop achter mij vandaan.
'Dit is mijn Monferno.' zei ik.
Op het moment dat hij voorgesteld werd sprong hij blij op en liep gelijk naar Torchic om hem blij te begroeten.
'Sorry, hij is altijd een beetje opgewonden om nieuwe pokémon te ontmoeten.'
It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.