• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.
    - Katherine "Kath" Carlita Gomez - Malino = Stacy G. en Carlos G.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - James Michelo Georgio - Malino
    - Julian Braden Smythe - Vlahos = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Ik stom doen? Phaha, don't make me laugh... Ik vraag gewoon iets en er word niet op gereageerd. En als mensen me gaan lopen negeren, dagen ze me uit. En mij uitdagen is iets wat je maar beter niet kunt doen, want ik verander in een bitch zoals je al gemerkt hebt.
    Ik heb al een aantal dingen gevraagd en er is niet op in gegaan. Of er worden van die smoesjes bedacht om er onderuit te komen.
    Lieverd, doe dat maar niet bij mij.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 0:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Serieus jij zegt dat ik nit moet reageren als uk kort reageer. Dan reageer uk niet omdat lange berihten te moeilijk is op mobiel met hand begin je te zeiken. Ik ben ook een ervaren rpger naar ik ga niet onnodig pijn zitten leiden en dan als ik tussen iets door rustig kan teageren doe ik dat op Denize omdat jij over alles commentaar hebt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julia Anderson

    'Een accent krijg je vanzelf als je tot je 10e in Engeland woont.' ik knik even. Hij knikt en hij pakt de gitaar . 'Ik ben niet heel goed maar oké.' lach ik. Hij begint te spelen en ik staar even naar mijn handen terwijl zijn blik op mijn hoofd valt. Daarna haal ik even adem en begin Try zo goed en mooi mogelijk te zingen. Als ik klaar ben glimlach ik tevreden, hij ging wel goed. 'Je kunt toch gewoon goed spelen?' grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    Ik luister naar haar stem en knik even goedkeurend. Ze is goed.. Wanneer ze klaar is glimlacht ze tevreden en ik glimlach. 'Je kunt toch gewoon goed spelen?' grinnikt ze en ik lach. 'Laatste keer dat ik het deed was 12 jaar geleden ofzo.' geef ik toe. 'Als je eenmaal een goede baan hebt heb je er niet veel tijd voor.' lach ik. Kijk, Tyler had geluk. Die had een fortuin overgehouden van het bendeleven... Maar, ik ga niet klagen..


    El Diablo.

    Julia Anderson

    'Laatste keer dat ik het deed was 12 jaar geleden ofzo.' lacht hij en ik knik. 'Ben je al zo oud' grijnzend en uitdagend kijk ik hem aan. 'Als je eenmaal een goede baan hebt heb je er niet veel tijd voor' lacht hij en nep verbaasd kijk ik hem aan. 'Waarom neem je dan geen slechte baan?' met een gespeelde serieuze blik kijk ik hem aan. 'Wat voor baan doe je?' onderzoekend en nieuwsgierig wacht ik af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    'Ben je al zo oud' vraagt ze grijnzend en uitdagend en ik knik met een pruillipje. 'Waarom neem je dan geen slechte baan?' vraagt ze serieus. 'Dat betaald slecht.' lach ik. 'Wat voor baan doe je?' vraagt ze onderzoekend. 'Zakenman, orgineel hé?' grinnik ik en schud mijn hoofd. Ik rek me uit en kijk haar aan. 'En jij... Examenjaar?' grijns ik..


    El Diablo.

    Julia Anderson.

    Hij knikt met een pruillipje en ik schiet in de lach. 'Dat betaald zo slecht'lacht hij en ik grinnik. 'Tsja dan moet je niet zeuren het is weining geld en gitaar spelen of niets'. 'Zakenman, orgineel hé' grinnikt hij en schud zijn hoofd. 'Sexy hoor' zeg ik met een raar stemmetje en giechel even. 'En jij.. Examenjaar?' grijnst hij en ik knik. 'Jeps, en ik kan niet wachten op mijn vervolg studie'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    Ze grinnikt weer, 'Tsja dan moet je niet zeuren het is weining geld en gitaar spelen of niets' zegt ze en ik haal mijn schouders op. 'Sexy hoor' zegt ze met een raar stemmetje en ze giechelt vervolgens. Ik lach, 'true, true.' grijns ik. 'Jeps, en ik kan niet wachten op mijn vervolg studie' zegt ze en ik knik. 'Hmh... Smart girl, studeren.' grijns ik..


    El Diablo.

    Julia Anderson

    'hmh smart girl, studeren' ik begin weer te lachen. 'Tsja als je zangeres wilt worden moet je er wel eits voor doen toch?" ik glimlach eve. 'Kun jij zingen voor mij?? Ik zal je niet uitlachen oke?' beloof ik hem en glimlach smekend waarna ik met grote blauwe puppy ogen naar hem kijk. 'alsje alsje alsje alsjeblieft?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    'Tsja als je zangeres wilt worden moet je er wel eits voor doen toch?" zegt ze met een glimlach. 'Ja, dus je doet dat.... Of stapt naar een platenmaatschappij.' lach ik. 'Kun jij zingen voor mij?? Ik zal je niet uitlachen oke? alsje alsje alsje alsjeblieft?' zegt ze en ik schud mijn hoofd lachend. 'Gaat niet gebeuren princess.' grijns ik..


    El Diablo.

    Julia

    . 'Ja, dus je doet dat.... Of stapt naar een platenmaatschappij.'  ik grinnik 'dat is waar. Ik wil later ook een eigen gebakbatterij' zeg ik hem blij.'gaat net gebeuren prinses' zegt hij grijnzend 'ahhh komop ik doe alles voor je'smeek ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    'dat is waar. Ik wil later ook een eigen gebakbatterij' zegt ze blij en ik knik goedkeurend. 'ahhh komop ik doe alles voor je'smeekt ze en ik schud even lachend mijn hoofd. Eigenlijk kon ik wel zingen hoor, ik deed het alleen bijna nooit. 'Wat moet ik verstaan onder alles?' grijns ik..


    El Diablo.

    Julia

    'wat mort ik onder alles verstaan?' uk grinnik 'ehm zeg iets en ik denk erover. "glimlach ik. Wist ik veel eat hij vior ideeen had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    'ehm zeg iets en ik denk erover." glimlacht ze en ik kijk haar grijnzend aan. 'Nee vertel is, ik wil wel weten wat jij in gedachten had,,, en het is jouw idee' grijns ik en kijk haar met een brede grijns aan..


    El Diablo.

    Julia

    nee vertel is, ik wil wel weten wat jij in gedachten had,,, en het is jouw idee' ik gribnik. 'nou ik zag je er voor aan om te zeggrm drink een glas drabk us ik dacht als ik jou dan mag horen zingen dan doe ik dat'ik schiet in de lach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan