• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.
    - Katherine "Kath" Carlita Gomez - Malino = Stacy G. en Carlos G.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - James Michelo Georgio - Malino
    - Julian Braden Smythe - Vlahos = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:31 ]


    El Diablo.

    James Georgio

    Ze giechelt en kleurt rood. " beter wel boven. Ik heb geen zin in mijn vaders" grinnikt ze. Ik streel even over haar blozende wang en glimlach.'misschien kunnen we muziek maken? Het is nog rustig" stelt ze voor. 'Let's go.' zeg ik en we lopen naar binnen. Ik knik even naar een paar mensen en vervolg dan mijn weg naar boven..


    El Diablo.

    Julia

    Hij streelt over mijn wang en ik wordt nog roder. Vokgens mij vond ik hem leuk... Msar hij was oud... We lopen naar boven en ik kijk van mijn gitaar naat mijnn verband bij mijn vinger. 'zing je?' afwachtend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hallo? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    James Georgio

    'zing je?' vraagt ze en ik schud mijn hoofd. 'Mijn stem is er alleen om sexy, diep en accent...erig te zijn.' grijns ik. Ik plof neer op een stoeltje en kijk naar haar. Ze was wel cute... 'Maar laat eens wat horen.' glimlach ik..


    El Diablo.

    Hoi

    Julia

    'Mijn stem is er alleen om sexy, diep en accent...erig te zijn ' ik grinnik even. 'laat maat eens wat zibge'ik blos weer. 'zou jij gitaar kunnen spelen ik kan het niet'ik steek mijn hand op. 'doe maar Try vab pink'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oh haha, lollig hoor --'

    That's it, i'm trough... Bye people. I will not react anymore in this RPG ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jij zegt dat ik langer moet reageren nou dat gaat me niet lukken dan ga ik niet reageren om gezeur aan te horen,


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Of jij moet gewoon leren te typen ;') Want RPG'en met jou is gewoon niet leuk. -Het is de waarheid, leer ermee leven-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jeez, jij hoeft ook niet altijd als een perfectionist te reageren -.-" Zij kan er ook niks aan doen, je kan het namelijk niet zien op je mobiel..]


    El Diablo.

    Ik zit daarvij met ook een wss gekneusde pols en tv


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    Ze grinnikt even en ik haal mijn schouders nonchalant. 'Een accent krijg je vanzelf als je tot je 10e in Engeland woont.' grinnik ik. Ze bloost weer en ik grijns. 'Zou jij gitaar kunnen spelen ik kan het niet. doe maar Try vab pink' zegt ze en ik knik. Ik pak de gitaar oven en kijk er even naar. 'Ik ben niet heel goed maar oké.' lach ik. Ik begin met spelen en kijk haar afwachtend aan..


    El Diablo.

    Ik reageer helemaal niet als een perfectionist, ik ben gewoon een wat meer ervaren RPG'er. En je kan het wel zien op je mobiel, uitzoomen en tellen ;') En je weet zelf ook, als je tien woorden getypt hebt zijn dat nog lang geen twee regels.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik kan als ik het uitzoom ook niet zien, dus -_-" Maar geloof wat je zelf wil, ik weet zelf toch wel wat er aan de hand is.]


    El Diablo.

    Jaja... verdedig je vriendinnetje maar. ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Doe ik zeker als jij zo stom blijft doen.]


    El Diablo.