• Game by SizzBizz.
    Je ouders vonden het tijd dat je op jezelf ging wonen, je was boven de 16 of onder de 22 jaar en dacht dat je dan ook meteen van stad
    kon veranderen. Je woonde in het prachtige New York, maar je besloot naar het romantische stadje Parijs te verhuizen. Je laat je fam-
    ilie achter en al je vrienden. Je start een geheel nieuw leven op. Hier ga je de liefde van je leven ontmoeten, je ergste nachtmerries te-
    gemoet lopen en je dromen uit laten komen. Je kunt niet terug naar het verleden dus je zult wel nieuwe mensen moeten ontmoeten.
    Tenzij je dus graag alleen blijft op deze enorme wereld. Je kunt vaak uit gaan, of veel het park bezoeken. Of de bibliotheek. Het zijn
    allemaal jou eigen beslissingen. Zolang je maar een tiener blijft en niet te snel aan de toekomst/verleden blijft. Leef in 't heden!


    De regels lijken me erg simpel. Je houdt je aan de algemene forumregels, seksuele handelingen in het spel kunnen gewoon in het speltopic waarddoor dit topic automatisch 16+ wordt.. Verder mag je maximaal vier personages hebben, zolang er twee jongens en twee meisjes zijn. Ook graag zo lang mogelijke zinnen maken,
    in ieder geval meer dan twee zinnen per bericht tenzij dit echt niet mogelijk is. Maar probeer het zo vaak mogelijk wel te kunnen doen!

    Hou het geslachts aantal een beetje gelijk, niet 3 jongens en 8 meiden.
    Naam:
    leeftijd:
    geslacht:
    geaardheid:
    innerlijk:
    uiterlijk (beschrijving + foto)
    achtergrond:
    extra:

    Meiden:
    - Fay Lilly Smith
    -
    -

    Jongens:
    -
    -
    -



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Hold me in your arms & never let me go.

    NVM

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 17:21 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.