• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.
    - Katherine "Kath" Carlita Gomez - Malino = Stacy G. en Carlos G.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - James Michelo Georgio - Malino
    - Julian Braden Smythe - Vlahos = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:31 ]


    El Diablo.

    James Georgio

    Ze grinnikt weer eens. 'nou ik zag je er voor aan om te zeggrm drink een glas drabk us ik dacht als ik jou dan mag horen zingen dan doe ik dat' zegt ze waarna ze in de lach schiet. Ik grinnik. 'Neh, dat is niet goed voor je. Verzin maar wat nieuws Doll.' grijns ik..


    El Diablo.

    Julia

    'na dat is niet goed voof je verzin iets nieuws doll' ik dacht na. 'dan krijg je een kusje?' stel ik hardblozend vior en dan faan we taart bakken bij mij' ik grijns even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    'dan krijg je een kusje?' stelt ze hardblozend voor en ik lach even. 'en dan faan we taart bakken bij mij' grijnst ze vervolgens. Ik streel grijnzend over haar knalrode wang, 'deal princess' zeg ik charmant en zing een paar zinnen van Try..


    El Diablo.

    Julia

    'oke deal' zegt hij en hij wrijft over mijn wang. Daarna begint hij te zingen. "dat is supergoed man'ik drul met een vuurrood hoofd een kusje op zijn wang voorzichig zijn wang wss zacht. 'wabneer kom je om de tqart te bakken?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    "dat is supergoed man"zegt ze waarna ze met een vuurrood hoofd een kusje op mijn wang drukt. Ik grijns even, 'wabneer kom je om de tqart te bakken?'. 'Hmh...Morgen?'


    El Diablo.

    Julia

    Hij grijnst 'uhmh morgen'ik knik en eef hem mijn adres en nummer.' als je er rond elf uur bent kunnen we na het bakken eten en dan versieren" stel ik hem voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    Ze geeft me haar adres en nummer en ik sla het nummer snel op in mijn Samsung Galaxy S4. .' als je er rond elf uur bent kunnen we na het bakken eten en dan versieren" stelt ze voor en ik knik. 'Komt goed.' zeg ik en glimlach weer..


    El Diablo.

    [ik dacht laat ik ook met lizz reageren

    Lizz Smythe.

    Ik rek me even uit en word wakker van een baby gehuil en zucht. Alexandra was echt een prachtmeid. Beide waren we trotse ouders en Stephanie was een trotse zus en dat deed me goed. Na de lange zware bevalling mochten we al snel naar huis en overal waren we op het nieuws. Damon had Stephanie er veel bij betrokken zodat ik nog net iets meer rust had en natuurlijk voor de band tussen de zusjes. Ik rek me uit en oververmoeiend loop ik naar haar kamertje toe. 'Hallo kleine prinses' begroet ik alexandra blij en trots. Ze kijkt me aan en stopt met huilen. 'Heb je dorst meisie?' ik til haar op van bed en neem haar mee naar beneden waar ik een deken over ons heen neerleg. Het was nu half 9. Stephanie ging naar het feestje van Lorenzo en ik wist niet of Damon ging. Het leek me wel leuk om even langs te gaan, wie weet was de rest er ook wel. Ik geef Alexandra borstvoeding en zorg dat ze een boertje laat. Dan wikkel ik het deken om haar lijfje en til haar op terwijl ik opzoek ga naar Damon. 'Lieverd, zullen wij ook even naar Tyler gaan?'

    Julia

    'Komt goed' zeg t hij glimlachend en knikken en ik grijns. 'Een voorkeur van de taart, want jij mag kiezen hé' grijns ik even. 'op wie zijn of haar kamer zijn we eigenlijk?' vragend kijk ik rond. Er stond een groot bed met volgens mij een inloopkast en wat muziek instrumenten. Het kon de kamer van Lorenzo zijn maar ook van Tyler en zijn vrouw of een logeer kamer. Ik denk niet van Sascha want die zal wel een prinsessen kamer hebben en geen twee persoonsbed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Goed mensjes, ik overweeg het om het nog eens te proberen. Want ik vind het een leuk iets. Zet mij er maar weer bij. Julian Braden Smythe. Ik reageer vanavond]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [is goed maar ik hoop wel dat je begrijpt dat ik mijn best doe]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [waarop moest ik nog reageren? kun je die reposter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Je kunt naar Julian komen. Hij is in de tuin aan het lopen. ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Met Lorenzo he?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wie je hebt]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [dat is lorenzo want rachel is binne, julia boven

    Lorenzo Delaino

    Ik zucht zacht, stiekem had ik me al best verheugd met Emily even een heftige nacht te beleven maar dat ging dus niet door en de rest zag ik er niet voor aan om snel de bed in te wippen. Het kon me niets schelen of het ene jongen of meisje was ik heb gewoon even zin in keigoede seks. Ik zie Julian buiten alleen lopen en staan. Ik kon moeilijk naar hem heen lopen en zeggen 'Hé Julian heb je zin in een snelle wip?' dat zou zo iets zijn en ik denk ook niet dat Julian zo'n type was. Ik besluit maar gewoon naar hem te gaan en ik zie wel of het tuinhuisje nog gebruikt zou worden. 'Heey Julian hoe is het ermee?' Ik glimlach vriendelijk naar hem. 'Wil je iets te drinken?" Dan maar gewoon veel drinken en wat drugs ofzo, misschien kon ik met James nog wel wat doen. Hij was meestal ook wel in om wat te gebruiken, het \drinken was dan wel wat minder maarja. Kijk Emily en ik waren gewoon hetzelfde op ons geslacht na. I don't care, was ons levensmotto en daarom genoten we van het leven. Drugs, Drank en keiharde seks. En ik hield wel van deze levensstijl als ik eerlijk was. Oke het was niet goed om mensen voor seks te gebruikne maar zolang zij het ook goed vonden was het toch prima? Ik was heus geen pedofiel of een verkrachter, ik zou ook nooit een meisje of jongen pijn doen en naar dingen toe dwingen, ik vond dat je samen de keuze's maakte maar in een ding vond ik het wel dat ik moest opletten en dat was een condoom dragen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan