• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.
    - Katherine "Kath" Carlita Gomez - Malino = Stacy G. en Carlos G.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - James Michelo Georgio - Malino
    - Julian Braden Smythe - Vlahos = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Lorenzo

    'Come out come out wherever you are' ik herkende het stemgeluid. "wacht even" beveel ik Julian. Ik sprong overeind en wankelend kom ik tussen de bosjes. 'Kath!!!!!!!!' roep ik super blij. Ik sprint op haar af en trek haar in omhelzing en draai haar rond. Ze was veranderd op een positieve manier, 'mijn god je bent echt super knap' roep ik uit. Ik zie mijn vader tevreden in de deur opening grijnzen en dankbaar steek ik een hand op. 'je bent echt veranderd dam' mompel ik en druk een kus op haar lippen. Ik trek haar mee '?Drank' wijs ik naar de tqwee volle tafels, 'drugs en daar seks' grijns ik lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katherine "Kath" Carlita Gomez

    Wankelend komt hij tussen de bosjes en ik trek een wenkbrauw op. 'Kath!!!!!!!!' roept hij superblij en hij sprint op me af. Hij trekt me in een omhelzing en draait me rond. 'mijn god je bent echt super knap' roept hij uit, 'je bent echt veranderd dam' mompelt hij vervolgens. Ik lach even en hij drukt een kus op mijn lippen waarna hij me mee trekt. '?Drank, drugs en daar seks' grijnst hij lachend. 'Zo'n type dus...' mompel ik en zucht even grinnikend. Ik haal een hand door mijn haar en pak een joint uit mijn tasje. Ik steek hem aan met mijn roze aansteker, belegd met diamantjes. Ik neem een hijs en kijk naar de jongen die ik niet ken. 'Hier.' zeg ik en kijk hem aan terwijl ik de joint voor houd..


    El Diablo.

    Lorenzo

    ik grijns als ze een joint pakt en met een kitcherige aansteker hem aansteekt. 'pak gewoon van mij drugs mijn pa heeft geld zat. Ik pak een glas Jack Daniëls en giet hem achterover waatrna ik ook een joint aansteek. Ik neem een diepe hijs en adem weer uit. 'Dus wat brengt je hier?' grijnzend kijk ik haar aan. 'Eindelijk weer leuke meiden, ik denk dat je het met Emily ook wel goed kan vinden' vertel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [wat??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Heb nu niemand. Ik laat anders Julian wel naar zijn vader gaan en dan neer gaan hahah)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julian

    Lorenzo en ik waren net een nieuw spel begonnen. Er roept iemand en ik kijk om me heen, Lorenzo excuseert zich en gaat er vandoor. Ik hoor wat stemmen en besluit op te staan, dat nog niet zo makkelijk gaat. Na vier pogingen lukt het uiteindelijk toch en ik loop richting het huis. Mijn shirt ligt nog altijd op de plek waar ik net was, maar het echt in de gaten heb ik het niet.
    "Pap... " mompel ik zacht en kijk rond. Ik draai een paar rondjes en zie mijn vader uiteindelijk staan. Ik ga op hem af en pak zijn arm beet.
    "Pap... ik voel me niet goed..." zeg ik en wrijf net mijn vrije hand door mijn ogen. Voor ik het weet zak ik bewusteloos op de grond. Ik moet echt iets verkeerd hebben genomen, het is niet anders.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [nawh, foutje lorenzo ahhahaha]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Hahah juah groot foutje LOL )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [haha kan ik anders iemand als zijn moeder spelen ofzo? owja ik heb wss ga maar uit van 75% kans dat ik morgen verband heb en dan gaat het typen helemaal niet makkelijk ben ik bang..]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Malino heeft me net een gb gestuurd of ik Sebas even wil overnemen omdat ze je niet wilt laten wachten. Hij staat nog in mijn gb dus ik zal zo even een stukje posten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian Smythe

    Ik kijk grinnikend rond, het was stiekem best gezellig eigenlijk. We zaten met z'n alle in de mega hoekbank van Tyler en we hadden van alles op tafel staan. De een had water, de ander thee, koffie, bier, fris, prik of port. Drie keer raden wat ik dronk, port nee ik dronk koffie. Ik was ongelofelijk moe en ik kon wel wat cafeïne gebruiken. Ik hoor wat blij geschreeuw in de tuin en Tyler kijkt goedkeurend vanuit de tuindeur. Hij had ons net verteld dat het een vriendin van Lorenzo was van de basisschool. De deur gaat langzaam open en met een klap dicht waardoor ik op kijk. Julian komt lijkbleek binnen gestrompeld en bezorgd sta ik op. 'Juul?' "Pap... " mompelt hij en draait een paar rondjes en komt langzaam naar me toe. Hij pakt mijn arm op en ik frons mijn wenkbrauwen. Wat was dit? Hij had toch geen drugs gebruikt? Hij en ik wisten beide hoe slecht hij daar tegen kon. Waarom wisten we niet maar het was gewoon zo.
    "Pap... ik voel me niet goed..." zegt hij en hij wrijft moeilijk door zijn ogen. Voor ik iets kan doen valt hij bewusteloos neer op de grond. Toch wel in paniek kniel ik bij hem neer. Normaal zou ik niet in paniek raken maar dit was wel mijn bloedeigen zoon en ik gaf veel om mijn kinderen. 'Juul? Julian!?" ik geef een zacht tikje, geen reactie. Snel voel ik aan zijn pols en ruik zijn adem. Een lichte biergeur maar meer ook niet. Hij had er geen zin in en hij dronk nooit zoveel dat hij dronken of zelfs aangeschoten werd. Het was een perfecte zoon. Ik bijt op mijn lip en gris naar mijn mobiel waarna ik naar de ambulancecentrale begin te bellen. Snel vertel ik het adres en leg uit hoe hij binnen kwam. 'Julian, hulp komt eraan oke jongen. Ik ben bij je' zeg ik en houd zijn hand stevig vast

    ~kleine 5 minuten later~
    Ik zat in de ambulance terwijl ze mijn kleine jongen onderzochten. Uiteindelijk waren we er en ik spring mee uit. 'Ik ga mee' beveel ik ze en na een korte discussie mocht ik dan toch mee. Tsja veel geld was toch wel handig om om te kopen. Met honderd euro waren doktoren meestal al blij. Ze begonnen hem verder te onderzoeken. 'Jullie waren op een feestje zag ik wat heeft hij op?' ik dacht na. 'Hij voelde zich moe en hem kennende zou hij niet meer dan vier biertjes nemen' vertel ik. Ze gaan verder 'Hij heeft drugs in zijn lichaam, we pompen zijn maag leeg, hij kan er niet goed tegen' erteld er een en ze beginnen inderdaad zijn maag leeg te pompen wat er echt vetranzig uitzag. Hij kreeg een buis in zijn keel geduwd die een zuigend slurpend geluid maakte. Na tien minuten waren ze gelukkig klaar 'Hij heeft een verhoogde hartslag, zijn hart klopt een keer of 15 vaker en door drugs gaat hij alleen maar harder waardoor er van alles mis gaat' legt de dokter uit en ik knik. Ze leggen een infuus aan en brengen hem naar een kamer waar ik zijn hand vast pakt. Waarom had hij drugs gebruikt
    [zo goed?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 20:11 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Malino is Sebastian... ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [dat klopt maar ze heeft mij gevraagd of ik even hem wou doen voor nu omdat ze prive problemen heeft maar ze wou je niet laten wachten, ik heb dus toestemming van Malino gekregen.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ooh zo]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.