• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.
    - Katherine "Kath" Carlita Gomez - Malino = Stacy G. en Carlos G.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - James Michelo Georgio - Malino
    - Julian Braden Smythe - Vlahos = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:31 ]


    El Diablo.

    [hihihihi le me is freaking happy

    Rachell Berry.

    'Oke oke... Als je last van iemand hebt gewoon zeggen hé?' Ik glimlach en knik. Ik pak Logan zijn vingers vast en speel er even mee. Het was mooi om te zien hoe hij veranderd was. Ik vond het mooi om te zien hoe hij met Lorenzo omging, hij liet hem gewoon doen wat hij wou behalve als het gevaarlijk werd. Ik grinnik zachtjes om Julia die iets over Kurt verteld.

    Lorenzo Delaino

    Ik zucht zacht, tot nu toe was er geen reed aan maarja. Ik loop naar binnen en zoek naar Emily die ik al snel boven vind. 'Em, ik ben gewoon graag bij je oké, en het is niet alleen voor de seks of lol. Je betekend veel voor me, meer dan dat je ooit zult merken of weten' zeg ik zacht. Ik had heus wel een gevoelige kant, ik was geen ongevoelige klootzak. ' 'Ik vind je leuk Em. Je bent knap en lief en daarbij ook nog een slim en sexy' mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe

    "Perfect," zegt pap en gooit een zwart jasje naar me toe. Ik vang hem op en trek hem aan. Ik pak mijn surfers-ketting vast en klik het licht in mijn kamer uit.
    "Let's go," zegt pap en loopt de trap af, ik schuifel rustig achter hem aan. Ik heb er eigenlijk helemaal niet zoveel zin in, en al helemaal niet in drank. Straks ga ik nog wat verlullen of zo, of misschien doe ik wel dingen waar ik spijt van ga krijgen later. Wie weet.
    "Moét ik mee?" vraag ik en kijk naar pap. Waarschijnlijk zou ik mee moeten, voor de 'beleefdheid'. Zonder te wachten op antwoord loop ik al naar de gang. Daar open ik de deur en ga naar buiten. Ik loop meteen door naar de auto. Geen idee of we met de auto gaan, maar ik heb geen zin om te lopen. Dan gaat pap me maar dragen, zo zwaar weeg ik niet namelijk. Noem me een gezelschapsverpester maar ik kan er niets aan doen.
    "Hurry, hurry," mompel ik en kijk naar mijn trage vader, moeder en broer.


    [OMG kan dat echt met een S4? ]
    [Sorry dat het zo kort is. Maar me inspiratie is wat weg doordat jij ook zulke korte stukjes schrijft :s ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emily Lilly-Rose Hudson

    'Em, ik ben gewoon graag bij je oké, en het is niet alleen voor de seks of lol. Je betekend veel voor me, meer dan dat je ooit zult merken of weten. Ik vind je leuk Em. Je bent knap en lief en daarbij ook nog een slim en sexy' mompelt hij zacht en ik rol met mijn ogen. 'Wat begrijp jij niet aan "laat me met rust.' sis ik en sta weer op. Ik loop naar buiten en bel naar mijn beste vriendin. 'Viv? Kan je me ophalen? Je weet wel, Lorenzo's huis.' mompel ik als ze opneemt..

    Sebastian Smythe

    "Moét ik mee?" vraagt Julian en hij kijkt me aan. Net als ik wil zeggen dat het niet hoeft als hij echt niet wil antwoord Julie al. 'Ja, dat moet! Dat noem je beleefdheden jongeman!' zegt ze scherp. Ik bijt op mijn lip en gebaar met mijn mond een "sorry" naar Julian. Geen idee of hij het gezien heeft aangezien hij al naar de auto was gegaan. Ik schud mijn hoofd even en loop met de andere twee naar de auto. "Hurry, hurry," mompelt Julian en ik open de auto. 'Zegt degene waar we op moesten wachten..' zegt Brad en ik kruip zuchtend achter het stuur. Zodra iedereen zit rij ik weg en steek ondertussen een sigaret aan. Het was allang bekend dat ik rook, vroeger deed ik het alleen als ik teveel stress had. Mede door mijn snelle rijkunsten staat de auto binnen tien minuten voor de deur. 'Nou.. Tijd voor een feestje.' grijns ik en bel aan. De deur wordt al snel opengedaan door een vrouw en ik knik even naar haar. Snel loop ik verder met de andere drie achter me aan...

    [Haha, Si.. Heb hem getest in een winkel en het werkt echt perfect!]


    El Diablo.

    [back was eten.]

    Lorenzo Delaino

    'Wat begrijp jij niet aan "laat me met rust.' sist ze boos en zuchtend ga ik maar weg. Dit was niet het feestje waar ik op gehoopt had. Wat had ik nou aan Julia? juist niets. Ik had haar uitgenodigd omdat de halve school zou komen. Wanneer kwam Julian of Brad nou? Dan gaat de bel en ik begin te grijnzen. 'Julian!' roep ik blij en geef hem een mannelijke handdruk en Brad ook. 'Het is zo saai Emily is weg, voglens mij is ze ongesteld, en Julia, tsja die gaat vast niets drinken spuiten slikken of whatever en ik ze is niet het type wat het bed in duikt' mopper ik

    Julia

    Ik glimlach nog even beleefd en loop daarna weer naar buiten waar ik nu als enigste was. Met mijn glas drinken loop ik naar de schommelbank en ga erin zitten

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 18:37 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    Ik zie het meisje naar de tuin lopen en ik pak nog een glas. Ik loop naar de tuin en zie haar op de schommelbank zitten. Ik loop naar de bank toe en plof nonchalant neer. 'Leuke avond, niet?' glimlach ik en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Julia Anderson.

    Ik merk dat iemand in mijn richting komt en begin te spelen met mijn haren. 'Leuke avond niet?' vraagt hij en glimlacht. Ik glimlach ook even waardoor mijn kuiltjes zichbaar worden 'Jazeker, het is ook lekker weer om buiten iets te doen. Als het straks drukker is word het gezellig' glimlach ik weer netjes en beleefd. Oke die gast zag er dus zo niet verkeerd uit


    [kga wss kwart over of 10 over vertrekken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    Ze glimlacht ook even waardoor de kuiltjes in haar wangen verschijnen, Hmh... Cute... 'Jazeker, het is ook lekker weer om buiten iets te doen. Als het straks drukker is word het gezellig' glimlacht ze netjes en beleefd. Ik knik instemmend en drink nog wat. 'James.' stel ik mezelf voor en steek mijn hand een beetje uit..


    El Diablo.

    Julian Braden Smythe

    "Zegt degene waar we op moesten wachten..." hoor ik Brad zeggen als we de auto instappen. Ik kijk naar hem en brom even.
    "Já, dat zegt degene waar jullie op moesten wachten," geef ik als antwoord en rol even met mijn ogen. De opmerking die mam maakte had ik wel gehoord, boeiend. Ik open mijn raam wanneer pap begint te roken, iets waar ik zo'n hekel aan heb. Ik doe ook niet aan joints en zo.
    "Nou.. Tijd voor een feestje." grijnst pap wanneer we aankomen. Met een zucht stap ik de auto uit. We lopen naar het huis en er word open gedaan. Ik stap naar binnen en kijk wat rond.
    "Julian!" ik kijk op en zie Lorenzo aankomen, hij geeft me aan handdruk en doet hetzelfde bij Brad. "Het is zo saai Emily is weg, volgens mij is ze ongesteld, en Julia, tsja die gaat vast niets drinken, spuiten, slikken of whatever en ik ze is niet het type wat het bed in duikt," moppert Lorenzo en ik schud mijn hoofd even. Ik kijk hem aan en sla mijn arm om hem heen.
    "Je moet eens geduld hebben, je moet de meiden eerst verleiden, dan pas lukt het je," zeg ik en laat hem weer los. Geen idee waarom ik dit zeg, zelf boeien meiden me niet eens. Ja, ik ben we zeker achter, denk ik... Ik bijt even op mijn lip en kijk rond.
    "Is er ook iets zonder drank?" vraag ik en kijkt Lorenzo aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kort jihaa 3x een 6 en 5x n 7

    Lotenzo

    'je moet ze ook eerst versieren. Heb je iets zonder drank?' vrqagt hij e ik knik. 'cola en sinas. Maar normaal is ze alrijd wel in voor een vrijpartij' lach ik

    Julia.

    De man stelt zich voor als James. "Julia Anderson" glimlach ik beleefd. 'hoe oud ben je? Als ik het mag weten?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    "Julia Anderson" glimlacht ze beleefd en ik knik. 'hoe oud ben je? Als ik het mag weten?' vroeg ze en ik kijk haar aan. 'Net 30, sinds een paar weken.' lach ik. 'En jij Julia... 16?' schat ik glimlachend..


    El Diablo.

    [Goed ik zeg het zo; Schrijf meer -niet zeggen 'Ik zit op mijn mobiel blablabla', of ik ga niet meer naar jouwe personages toe. Want dit is echt heel erg hoor. Ik kan hier totaal niets mee. ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julia

    'net dertig. En jij Julia? 16?' uk knik. 'goed geradrn ik ben net zestien ja. Dus je kent Tyler en Lorenzo goed?' ik kijk hem glimlachend aan. Ik drink mijn glas leg en ga door mijn haren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je kunt ook even blij zijn dat ik reageer schatteke. Ik ben net geslaagd word telkens gebeld kaartjes kadoos taart enz.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Reageer dan niet, wacht er dan mee ]

    CityOwls >>> Vlahos


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    James Georgio

    'goed geradrn ik ben net zestien ja. Dus je kent Tyler en Lorenzo goed?' vraagt ze glimlachend en ik knik. 'Sinds mijn 16e.' lach ik en kijk haar aan. Ik zie dat haar glas leeg is en ik kijk haar aan. 'Moet je anders nog wat?' vraag ik..


    El Diablo.