• Hoi (krul)

    ik ben een uilskuiken en ik bleef heel de nacht wakker omdat ik super veel zin had om te schrijven aan een idee dat plotseling in me opkwam. En dan ook nog eens voor de eerste keer in mijn leven in het Engels. Ik heb van 2 tot 5 constant geschreven en ik wil nog méér schrijven maar ik MOET nu naar bed aangezien ik morgen heel de dag moet studeren. Voor héél eventjes ga ik wel discipline tonen en nu afsluiten nadat ik mijn idiootheid met jullie heb gedeeld. ;D

    Anyhow, het resultaat: 5.066 woorden en heel veel grammatica fouten door vermoeidheid, denk ik, maar dat zie ik morgen wel weer. Anyhow. IK HOUD VAN HET CONCEPT. Het is zo mooi! *faints*

    So tell me, hoe lekker heb jij vannacht geslapen? :)

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 5:03 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Heerlijk.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Toeval? (cat)

    En ja, best lekker geslapen, tot de wekker ging :[

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 7:12 ]


    i put the fun in funeral

    Morgen of vandaag? :')


    Take me to wonderland

    Ik ging pas om 2 uur slapen door een PB conversatie. Maar voor de rest lekker geslapen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Memoria schreef:
    Heerlijk.(krul)


    Bad decisions make good stories.

    Art needs to expressed, yes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is een herkenbaar probleem. :'D Ik heb vannacht prima geslapen, zij het een beetje kort.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahaha zo herkenbaar! Heb ook doorgeschreven tot drie uur vannacht aan een verhaal van mijn beste vriendin en mijzelf. Staat niet op Quizlet though, maar damn, schrijven is zo verslavend.


    ars moriendi

    Best wel goed, had misschien iets eerder naar bed gemoeten. Gelukkig kon ik nog even blijven liggen dat was wel fijn.


    Physics is awesome

    Audacity schreef:


    Toeval? (cat)

    En ja, best lekker geslapen, tot de wekker ging :[
    Haha ik lag helemaal stuk hierom.
    En ja, herkenbaar (krul)


    Tijd voor koffie.

    Hahhaa, hoe gaat het studeren nu?xd
    aJa lekker geslapen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Jezus o.o
    Ik heb amper geslapen. Ik was aan het schrijven en muziek aan het luisteren, en plots was het kwart over 4. Ben sinds 6 uur weer op, dus vanavond zal ik wél goed slapen :3


    We need a bigger boat.

    Om 3 uur ging ik pas pitten, alleen ik kwam pas veel later in slaap. Op zich wel okay, I guess.

    And yes, het is erg herkenbaar. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    kittje schreef:
    Hahhaa, hoe gaat het studeren nu?xd
    aJa lekker geslapen
    Verschrikkelijk, hahaha! Ik ben al enkele uren bezig en niets blijft erin zitten! xD

    Though, ik ben blij dat ik niet de enige ben. Al voelde ik me wel héél erg eenzaam om kwart na vijf. :'D

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 13:51 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik had een vage, zenuwachtige droom over school. Toch heb ik wel lekker geslapen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.