• Ik heb al best wel lang een vriend en we doen de laatste tijd alleen maar standaard dingen. Nou hadden we laatst een discussie omdat ik nooit wat leuks bedacht, maar ik heb hem altijd al verteld dat ik niet echt zon romantisch type ben. Alleen nu wil ik even wat bedenken voor op een vrijdag avond of zondag de hele dag om te doen. Maar ik kan echt werkelijk waar niet iets leuks bedenken. Het liefst niet iets waar veel geld aan uit gaat, want dat heb ik niet haha. Iemand ideeën?

    x

    De kinderboerderij *O*
    Althans, dat vond mijn vriendin altijd leuk, omdat ze erg van dieren houdt, en het is gratis


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Welkom to life :'D
    Whaha we hebben hier ook altijd hetzelfde probleem. Bij ons zijn het vaak altijd dezelfde uitstapjes - maar dan uiteraard vooral kindergericht, omdat we een kleine hebben. :'D Onze uitjes bestaan altijd uit speeltuin, kinderboerderij of plaatselijk zwembad. Soms gaan we dan bijvoorbeeld op zondag nog naar de Zwarte markt in Tessenderloo, maar dan heb je het ook gehad :'D Soms gaat dat inderdaad wel vervelen, maar goed, wil je al iets anders gaan doen dan dat, ben je al snel veel geld kwijt. Ook gaan we nog weleens wandelen op Domein Bokrijk - in de bossen, wat ook niks kost, tenzij je er nog pannekoeken gaat eten in het pannekoeken huis :'D

    Wat je nog kan gaan doen, maar zonder kinderen... bijvoorbeeld naar de kartbaan gaan of lasergamen of bowlen. Zelf vind ik dat nog redelijk betaalbaar. De bios, al is dat misschien ook wel standaard. Wat wij hier zelf doen is met het mooie weer en de kleine is bijvoorbeeld uit logeren, gewoon een ritje maken met de auto over de binnendoor wegen en dan tussendoor ergens op een terrasje wat drinken en een ijsje eten. Heb je geen auto, kan je gewoon wat rondfietsen - als je dat graag doet off course :'D
    En tja, verder zal ik het niet weten. Je kan nog altijd naar een dierentuin of pretpark gaan, al ben je daar al snel natuurlijk tussen de 60€ en 100€ aan kwijt met z'n twee :'D Ik krijg ook vaak van die promo's in m'n mailbox met kortingen op pretparken en dat meer.
    Wanneer het weer ook beter is, een dagje strand bijvoorbeeld. Of gewoon wandelen over de kade. En verder weet ik het dus echt niet meer en ga het dus hierbij laten :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Welkom to life :'D
    Whaha we hebben hier ook altijd hetzelfde probleem. Bij ons zijn het vaak altijd dezelfde uitstapjes - maar dan uiteraard vooral kindergericht, omdat we een kleine hebben. :'D Onze uitjes bestaan altijd uit speeltuin, kinderboerderij of plaatselijk zwembad. Soms gaan we dan bijvoorbeeld op zondag nog naar de Zwarte markt in Tessenderloo, maar dan heb je het ook gehad :'D Soms gaat dat inderdaad wel vervelen, maar goed, wil je al iets anders gaan doen dan dat, ben je al snel veel geld kwijt. Ook gaan we nog weleens wandelen op Domein Bokrijk - in de bossen, wat ook niks kost, tenzij je er nog pannekoeken gaat eten in het pannekoeken huis :'D

    Wat je nog kan gaan doen, maar zonder kinderen... bijvoorbeeld naar de kartbaan gaan of lasergamen of bowlen. Zelf vind ik dat nog redelijk betaalbaar. De bios, al is dat misschien ook wel standaard. Wat wij hier zelf doen is met het mooie weer en de kleine is bijvoorbeeld uit logeren, gewoon een ritje maken met de auto over de binnendoor wegen en dan tussendoor ergens op een terrasje wat drinken en een ijsje eten. Heb je geen auto, kan je gewoon wat rondfietsen - als je dat graag doet off course :'D
    En tja, verder zal ik het niet weten. Je kan nog altijd naar een dierentuin of pretpark gaan, al ben je daar al snel natuurlijk tussen de 60€ en 100€ aan kwijt met z'n twee :'D Ik krijg ook vaak van die promo's in m'n mailbox met kortingen op pretparken en dat meer.
    Wanneer het weer ook beter is, een dagje strand bijvoorbeeld. Of gewoon wandelen over de kade. En verder weet ik het dus echt niet meer en ga het dus hierbij laten :'D


    I live there ;D

    anyway ontopic: gezellig wandelen in een bos is altijd leuk, of naar de bioscoop :Y) nee ik ben slecht hierin


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het zou weer beter weer moeten worden, dus misschien een picknick? Zoek een leuke pizzeria en ga uit eten, wij waren vorige keer maar 26 euro kwijt, hadden we pizza, drinken en een ijsje. Onze pizzeria ziet er echt heel mooi en romantisch uit van binnen. Je kan ook een wandeling gaan maken, of een leuke film uitkiezen en snacks enzo halen.


    Your make-up is terrible

    Of een filmmarathon kies jullie favoriete films haal een berg snacks en drinken :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Klinkt zo heel erg bekend :)
    (ik ga stiekem de ideetjes stelen)
    Maar wat wij vaak soms doen:
    - iets gaan eten ; moet helemaal niet duur zijn, er zit soms zo'n bon in de flair ofzo. Of gewoon eens een broodje gaan eten, is ook niet zo duur
    - cinema, maar dat is eigenlijk niet zo origineel; wel goed bij slecht weer
    - samen koken, ook heel leuk, en goedkoop. Of samen cupcakes maken en versieren
    - gamen (als je dat graag doet natuurlijk) maar wij hebben altijd wel veel plezier daarmee (meestal omdat hij mij heel erg uitlacht, en ik hem als ik hem dan toevallig doodschiet ofzo)
    - gezelschapsspelletjes spelen (leuk bij slecht weer)
    - fietstochtje
    - de toerist uithangen in je eigen stad, klinkt heel stom maar dat is het echt niet. Je haalt gewoon een foldertje over je stad en doet een stadswandeling
    - iets doen met vrienden, dubbeldaten, of gewoon iets gaan drinken of gaan feesten
    - ...

    Veel succes ermee!
    En ook veel plezier!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 17:43 ]


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy