• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.
    - Katherine "Kath" Carlita Gomez - Malino = Stacy G. en Carlos G.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - James Michelo Georgio - Malino
    - Julian Braden Smythe - Vlahos = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Sebastian smythe

    Ik kijk even naar Julian. " dankje pap maar ik denk dat ik jou hier wil hebben" zegt hij en ik glimlach goedkeurend. " kijk maar jongen, ow en als het voedsel niet te eten is regel ik wel iets hier" glimlach ik. " pap ik denk dat ik eruit ben, ik val op jongens" ik grijns goedkeurend. " het is fijn dat je eruit bent, dat is voor jezelf ook fijner denk" glimlach ik even. " wil je wat drinken Juul?" Afwachtend kijk ik hem aan terwijl ik mijn mobiel op stil zet. Z iezo mag je geen heluid aan in ziekenhuis en bij voorkeur geen mobiel maar ik wou niet dat Julian straks sliep en wakkker zou worden. " wat wil je doen? Slapen? Tv kijken? Op je laptop?" Ik kijk hembezorgd aan. Ik hoor een zacht klopje en sein naar Julian dat het iemand van ons is en ga naar de deur. " dankje Sara, als er meernodig is sms of bel ik oemand. Kun je het mijn vrouw vertellen en zorgen dat ze hier vanavond heen kunnen." Ik glimlach even vriendelijk. Ik was wel aardig tegen het personeel zolang ze deden wat ikgraag wou of mijn vrouw of kinderen tsja dan snap ik niet waarom ik boos moet worden." Kijk eens Sara heeft ook badspullen mee genomen dus je kunt ook douchen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ " pap ik denk dat ik eruit ben, ik val op jongens" < Dat zei hij niet... hij zei het héél anders ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben op de ipad en doe mijn bestmet overtypen maar ik weet wa hij zei dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan