• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.
    - Katherine "Kath" Carlita Gomez - Malino = Stacy G. en Carlos G.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - James Michelo Georgio - Malino
    - Julian Braden Smythe - Vlahos = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:31 ]


    El Diablo.

    [dat is bij ons ook alleen is het tussen 15;00 en 16;30 maar door de gejatte examens is dus dat ik tot morgen moet wachten-__-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga echt boos worden hoor, ik háát die vieze klootzakken die die examens hebben gejat. Maar goed, wij hebben een week vóór dat die examens gejat werden al onze examen gehad, dus als wij straks het examen opnieuw moeten doen van Engels -wat toch so easy als wat is- ga ik echt protesteren. Want het is oneerlijk om onschuldige mensen, die al een week van voor het examen gemaakt hebben, het overnieuw te moeten laten doen. ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [idd het slaat nergens op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja weet je, wij hebben er hard om zitten ploegen, leren en examenstress gehad. Terwijl die kutbuitenlanders-was volgens mij een buitenlanders school- het weer verpesten. Altijd... ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [een islamitische school, maar je mag het geen buitenlanders noemen want je discrimineert dan. maar het is een feit dat het islamitisch is..
    Denize, bedenk dat ik ook Lizz speelt en jij Damon dus die kunnen we ook doen dat die hun kindje mee nemen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik mag zeggen wat ik wil xD Ik wil ze niet in dit land. Klaar, buitenlanders dus whahah]

    [wat kan ik met Juul doen? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ahah naar het feestje komen, de ouders bij tyler en de rest heeft een drugs, drank, seks feest bij lorenzo buitn in het tuinhuis en boven hij kan een wilde nacht met Julia beleven!XD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef: ' weet je al of je ben geslaagt? 'Gaaff dat je in nog meer topic's zit (sorrie voor mensen die mij niet kennen ;p )x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [schatteke ik hoor het morgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Jay Delaino

    " Emilyyyy" hoor ik opeens en ik kijk op. Ik zie hoe Lorenzo Emily in een omhelsing trekt en Emily staat er maar. Ik lach kort. " kom buiten, boven en tuinhuis is ons terrein" zegt hij grijnzend en ik kijk hem na. Ik schud mijn hoofd even, 'gedraag je! Ik wil niet weer de politie op mijn dak hebben.' roep ik naar hem. " ik heb mijn eetperiode en stemmingswisselimg periode al gehad dus er zit niet veel meer aan te komen" zegt Rachel en ik knik. " hoe gaat het met Sasha.?" vraagt ze nieuwsgierig en net als ik wil antwoorden komt het 1,5 jarige meisje aangerend. 'Goed hoor.' lach ik en til Sasha op mijn schoot..

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    Ik typ niet zo snel mmijn pols is dubbelgeklapt.

    Rachel Berry

    Ik begin te glimlachen als eeb meisje van anderhalf bijnen komt. 'naeh super schattig: ze loopt naar Tyler om op zijn schoot te kruipen.

    Lorenzo

    :als jenje maar gedraagt en er geen polietie komt' ik grijns nog even en feeft sacha een kus op haar bol. Ondanks dat ik een badboy was was mijn zusje mijn alles. Lachend sleur ik Em mee. 'gaan we er een wilde nacht van naken?' grijnzend kijk ik haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Yvonne, wil je asjeblieft wat langere regels maken? Ik vind dit best kort.]

    Emily Lilly-Rose Hudson

    Lachend sleurt Lorenzo me mee en ik zucht even diep. 'gaan we er een wilde nacht van naken?' vraagt hij grijnzend en ik kijk hem dodelijk aan. 'Wat denk je dat ik ben, je persoonlijke hoertje?' snauw ik. Ik was echt fucked up chagrijnig, mede door een pijn in mijn buik die niet weg gaat. Ik zucht even diep en plof op een bankje terwijl ik een glas champagne pak en een grote slok neem. Ik was echt even helemaal klaar met alles.

    Tyler Jay Delaino

    'naeh super schattig' zegt Rachel en ik knik. Over 3 maanden wordt ze twee.' grijns ik. 'Dan wil ik een eenhoorn.' mompelt Sasha en ik lach even. 'Ach ja.' zeg ik. Ik til haar op en loop snel naar haar kamer. Ik leg haar in haar bedje en druk een kus op haar voorhoofd. 'Slaap lekker liefie' glimlach ik en schuif het hekje omhoog. Ik loop weer terug naar beneden en plof naast Rachel. 'Even slapen.' lach ik. Ik kijk om me heen en grijns als ik de verschijning zie. 'Zeg Rachel, je kent James nog wel? Jamie in de bende dan... Je weet wel, die ene die toezicht had op de kelders, met dat opgeschoren haar en best klein in die tijd?' grijns ik en kijk naar de 30-jarige die aan een glas champagne nipt. Hij is altijd al mijn beste vriend geweest, en hij is veel veranderd. Zijn opgeschoren zwarte haar is gegroeid en bruin geverfd, van 1,70 naar 1,88 en een stuk gespierder...

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 21:34 ]


    El Diablo.

    Lorenzo

    ' gast wie denk je dat ik ben je persoonlijke slet' roept ze boos en ik volg haar. 'Em wat is er ? Je weet dat je niet daarom mijn vriendin bent ondanks dat je supergoed bent in bed. Is dat het ben je verliefd?' obderzoekend kijk ik haar aan.

    Rachel.

    ' ken je James nog.. Hij was toezichthouder' ik krimp wat in elkaarr en schud mijn hoofd. 'nee en ik probeer die tijd zo goed mogelijk te vergeten eant dat waren niet bepaald leuke jeugdherinneringen' zeh ik em houd mijm blik syrak op James gericht.

    Sorry zit op mobiel en ik kan maar met een hand typen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Dan kan je alsnog meer typen.
    Kan iemand Juul komen halen of zo? :3)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emily Lilly-Rose Hudson

    'Em wat is er ? Je weet dat je niet daarom mijn vriendin bent ondanks dat je supergoed bent in bed. Is dat het ben je verliefd?' vraagt hij onderzoekend en ik rol met mijn ogen. 'Alsof het jouw wat boeit hoe ik me voel, als jij maar iemand in bed hebt... Laat me toch met rust.' snauw ik en loop terug naar binnen. Ik plof op een kwaad en begin verveeld te smsen.

    Tyler Jay Delaino

    Ze krimpt in elkaar en schud haar hoofd. 'nee en ik probeer die tijd zo goed mogelijk te vergeten eant dat waren niet bepaald leuke jeugdherinneringen' zegt ze terwijl ze strak naar James kijkt. Ik haal mijn schouders op, 'aardige gast hoor.' zeg ik en kijk haar aan. 'Je bent mij ook niet vergeten, je zit nu in mijn huis en ik was nog wel de slechterik daar.' zeg ik. Ik kijk naar Julia die ook binnen loopt en knik naar haar als ze naar mij kijkt...


    El Diablo.