• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.
    - Katherine "Kath" Carlita Gomez - Malino = Stacy G. en Carlos G.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - James Michelo Georgio - Malino
    - Julian Braden Smythe - Vlahos = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Julian Braden Smythe

    Ik loop al een tijdje door de tuin, praat met een paar mensen, ga even zitten en loop weer verder. Aan mij heb je niet echt veel als het om feestjes gaat. Een feest voor mij, oke. Maar op feesten van andere verveel ik me erg snel, gewoonweg omdat ik niets te doen heb.
    Ik neem een slok van mijn, ondertussen, derde biertje. Ik heb dorst en iets sterkers dan bier drink ik niet, nu niet in ieder geval. Ik heb gewoon geen zin om mezelf te verliezen straks.
    "Heey Julian, hoe is het ermee?" Ik kijk op en zie Lorenzo vriendelijk naar me glimlachen. Ik glimlach terug en loop een stukje dichter naar hem.
    "Wil je iets te drinken?" Vraagt hij en ik denk even na. Ik heb mijn derde bierhe net op en heb wel zin in iets normaals. Ik kijk Lorenzo aan.
    "Heb je heel misschien cola zonder iets erin?" Ik kijk hem aan. Ik wil gewoon echt mezelf niet verliezen deze avond. Vooral niet als ik er net zeker van ben dat ik op jongens val. Ik heb echt geen zin om me te verspreken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lorenzo Delaino

    Julian glimlacht naar me 'Heb je heel misschien cola zonder iets erin?' geamusseerd kijk ik hem aan. Hij was nooit zo'n drinker. 'Jeps binnen in de koelkast, ik haal wel wat voor je.' Glimlach ik. 'Zo terug' glimlach ik. Ik loop naar binnen en vul een groot glas vol met cola en stiekem doe ik er een klein beetje drugs in. Hij zou niet zien, proeven of ruiken, hij zou het niet merken alleen meer losser worden. Ach het kon gewoon geen kwaad. Lachend doe ik een citroentje op de rand van het glas en doe er nog wat ijsblokjes in en grijnzend loop ik terug. 'Een coca cola met ijs en citroen' zeg ik met een bekakte stem. 'HIer' ik rijk hem het glas aan en pak voor mezelf een glas Whiskey. 'Dus, oke het is nog ooit zo saai geweest' mompel ik en kijk even verveeld rond. 'misschien kunnen we iets doen dat een beetje leuk is en uitdaging heeft' ik dacht na. ; strippoker ofzo' stel ik lachend voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    'Een voorkeur van de taart, want jij mag kiezen hé' grijnst ze en ik knik lachend. 'Hmh... How about.. Chocola en kokos?' grijns ik. Mijn ex-vrouw maakte het altijd, en ik moet toegeven. Het was niet verkeerd.. 'op wie zijn of haar kamer zijn we eigenlijk?' vraagt ze terwijl ze om zich heen kijkt. Ik kijk ook even om me heen, 'Lorenzo..' lach ik. 'Tyler heeft geen instrumenten staan en Sasha... Die heeft een prinses/eenhoorn, roze kamer.' lach ik. Ik rek me uit en kijk haar aan. 'Zullen we anders terug gaan?' stel ik voor en knik naar de trap naar beneden...


    El Diablo.

    Julian Braden Smythe

    Geamuseerd kijkt Lorenzo me aan.
    "Jeps, binnen in de koelkast,. Ik haal wel wat voor je. Zo terug," glimlacht Lorenzo en gaat er vandoor. Ik kijk hem met een glimlach na. Wat is hij weer vriendelijk.
    Ik sta nog met het lege plastic bekertje waar ik de bier in had gedaan in mijn handen. Ik loop even naar de prullenmand die ik had zien staan in de tuin en gooi het bekertje erin. Rustig ga ik weer terug naar de plek waar ik net stond. Wel zo makkelijk voor Lorenzo om mij weer terug te vinden.
    "Een coca cola met ijs en citroen," hoor ik een stem bekakt zeggen en met een lach draai ik me om. Het is Lorenzo en hij houd het glas voor me uit. "Hier," zegt hij en ik neem het met een knikje aan. "Bedankt," zeg ik en neem meteen een slokje. Lekker verfrissend.
    "Misschien kunnen we iets doen dat een beetje leuk is en uitdaging heeft," Ik kijk naar Lorenzo terwijl hij nadenkt. Ik neem nog een aantal slokken van mijn cola. De prik prikkelt in mijn keel en ik slik nog eens. Altijd heb ik heel erg last van de prik in cola, maar vind het wel lekker.
    "Strippoker of zo," lacht Lorenzo en ik begin ook te lachen. Ik zet een stap naar hem toe en leg mijn hand op zijn schouder. Dan kijk ik hem recht aan en zeg; "Maar Lorenzo, je weet toch dat ik heel slecht ben in poker?" Ik zet het glas tegen mijn lippen en sla het laatste beetje achterover. Ik lik even over mijn lippen en kijk hem weer aan.
    "Maar is goed hoor," grinnik ik en neem mijn hand van zijn schouder terug en kijk naar het lege glas. "Als jij voor mij nog een cola haalt," grinnik ik en steek mijn glas naar hem uit. Rustig wacht ik zijn antwoord af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh haat aan mn broer

    Julia

    . 'Hmh... How about.. Chocola en kokos?' grijns ik. Mijn ex-vrouw maakte het altijd, en ik moet toegeven. Het was niet verkeerd.. ' ik grinnik 'klink goed', 'Lorenzo.Tyler heeft geen instrumenten staan en Sasha... Die heeft een prinses/eenhoorn, roze kamer.' ik grinnik 'wat super schattig' mompel ik.'Zullen we anders terug gaan?' stelt hij voor en ik knik.

    Lorenzo

    'maar Lorenzo je weet toch dat ik er heel slecht in brn'giebelt hij lacherig en ik grijns. De drugs doet zijn werk. 'haal je nog een glas dan spelen we het' ik knik en vul nog een glas cola met een beetje drugs. 'we kunnen ook samen doen'grijns ik wenkbtauwwiebelend. Moegen wist hij niets meer wat hij gedaan had het had een alcohol werking.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe

    Lorenzo knikt en gaat er vandoor om nog een glas te halen. Ik lach even en stop dan, misschien had ik niet dat derde glas bier moeten nemen? Ik voel me een beetje licht namelijk. Ik wrijf even door mij ogen en zie Lorenzo weer aan komen lopen.
    "We kunnen ook samen doen," zegt hij met een grijns en wenkbrauwwiebeld. Ik kijk hem vragend aan, ik heb geen idee waar hij het nu over heeft, maar goed. Ik pak het glas aan en neem een slok van de cola.
    "Bedoelde je samen doen met de cola of samen strippoker?" vraag ik wat met een dubbele tong. Ik leg mijn hand even tegen mijn hoofd en kijk hem aan. Getver, ik had echt dat derde biertje niet moeten nemen zeg! Ik wrijf weer even door mijn ogen en kijk Lorenzo aan. Dan ga ik wat meer bij hem staan en sla mijn arm om hem heen.
    "Waar had je de poker in gedachten?" vraag ik met een licht uitdagende toon in mijn stem. Ik kijk hem aan en houd het glas voor zijn gezicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lorenzo

    Hij kijkt me niet begrijpend aan. 'bedoel je samendoen met de cola of de strippoker?' vraagt hij me dubbele tong en ik grijns. Dit was zo perfect! Morgen wist hij niets meer en hij had dan alleen een lichtte hoofdpijn. 'waat had je de strippoker in gedachte'grijnzend sleep ik hem mee naar mijn tuinhuis en draai de deur op slot. Snel doe ik de gordijnen dicht. Zo wist iedereen dat ze niet moesten storen. 'oke laten we gewoon.de makkelijkerste versie doen dan is dat peuker:glimlach ik. En dan was hij sneller naakt dacht ik erachteraan. Snel deel ik de kaarten uit en we beginnen te spelen. Al snel ben ik uit en grijns. 'oke eerst je shirt. Daarna je broek en dan je boxer'spreek ik af. 'daarna een kus dan een tongzoen en dan ren blowjob' grijns ik. Tsja ik had al wat drank en drugs en Emily was er niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe

    Lorenzo sleept me grijnzend met zich mee achter zich aan. Hij duwt me het tuinhuis in en doet de deur op slot. Ook sluit hij de gordijnen.
    "Oké, laten we gewoon de makkelijkste versie doen dan is dat peuker," Glimlacht Lorenzo en ik kijk naar hem. Peuker? Ik frons even, wat is dat nou weer. Voor ik iets kan vragen begint Lorenzo de kaarten al uit te delen. Ik zit heel de tijd met dat woord in mijn hoofd en merk pas laat dat hij al uit is. Ik leg mijn overgebleven kaarten neer en kijk naar hem
    "Oké, eerst je shirt. Daarna je broek en dan je boxer," zet hij en ik kijkt naar hem "Daarna een kus, dan een tongzoen en dan een blowjob," grijnst hij en ik kijk hem vragend aan. Kijk dat snap ik nou nooit van het spel, moet alles gelijk of om en om?
    "Uhm, nu alles of na elk potje?" vraag ik en wrijf weer door mijn ogen. Ik ben er echt niet bij op dit moment met mijn hoofd. Misschien kan ik beter stoppen of zo? Ik duw mezelf overeind en kijk even naar Lorenzo. Dan loop ik naar de deur en leg mijn hand op de klink, ik doe hem naar beneden en trek eraan maar hij gaat niet open. Ik kijk naar het slot en zie geen sleutel. Ik wrijf weer even door mijn ogen.
    "Renzo... sleutel..." mompel ik en draai me naar hem om en houd mijn hand uit. Ik wil even frisse lucht hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lorenzo

    Hij leek er met zijn hoofd niet bepaald bij te zijn. "allemaal tegelijk of om eb om?' vraagt en ik grinnik "om en om dat is leuker maar als je zin hebt ga je gang' grijnzend kijk ik hem aan. fronzend kijk ik als hij weg wilt "Renzo de sleutel?' zgt hij. Bezorgd kijk ik hem aan. Ik wist 100% zeker dat er niet teveel in zay dit was niet zo sterk. 'zullen we buiten het doen op mijn plekje?' srel ik voor. Hij dacht ttoch niet dat hij eronder uit kwam hij stemde in dus dan moest hij het wel afnaken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe

    Ik blijf mijn hand uithouden naar Lorenzo en kan zijn gezichtsuitdrukking maar moeilijk pijlen. Ik laat mijn hand zakken wanneer ik de sleutel niet krijg en ik leun tegen de deur aan. Fucking hell... alsof ik aan de drugs heb gezeten of zo... Nee natuurlijk niet, ik lijk wel gek als ik dat ga doen. Ik reageer daar slecht op.
    "Zullen we buiten het doen op mijn plekje?" stelt hij voor en ik knik al bij het woord 'buiten'. Ik kijk naar hem.
    "Ja, ja. Zolang het maar buiten is," zeg ik en knijp even met mijn ogen. Ik draai me naar de deur en wacht tot Lorenzo hem opent. Ik heb echt frisse lucht nodig, ik voel me zo benauwd hier. Echt niet normaal meer!
    Ik pak mijn shirt vast en beweeg hem iets zodat er wat koelte op mijn lichaam komt. Ik zucht even en sluit mijn ogen. Ik weet echt heel zeker dat ik niet aan de drugs gezeten heb, heel zeker! Elk soort, welke dan ook, ik reageer er slecht op.
    Ik open mijn ogen weer en wacht ongeduldig tot de deur open gaat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lorenzo

    'ja zolang het buiten is' ik glimlach even. Ik draai de deur open en doe de gordijnen open. Ik neem alles mee en begeleid hem naar een hoelje achterin de tuin tussen de struiken. Ik leg een deken neer en plof. 'na trek je shirt maar uit dan doen we het volgende potje'glimlah ik. 'ga het wel. Gast je bent helemaal wit en bleek' zeg ik en kijk hem toch wel bezorgd aan. 'weet je zeker dat je drie biertjes op.

    Sorry kort


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    Ze grinnikt weer, 'klink goed', zegt ze en ik knik. 'wat super schattig' mompelt ze en ik haal mijn schouders op. 'A little too much for me.' lach ik. Ik sta op en loop rustig weer naar beneden met haar achter me aan. Beneden lopen er al een paar werksters met glazen champagne op een dienblad en snel pak ik er twee vanaf. Ik geef er een aan Julia en glimlach. 'Cheers.' grijns ik, en neem een slok. Je zou bijna denken dat ik verslaafd ben aan champagne, maar oké... Ik kijk kort om me heen en leun tegen een muur..


    El Diablo.

    Julian

    Wanneer de deur open is volg ik Lorenzo meteen naar buiten, ik haal mijn neus een keer op en geniet van de frisse lucht. Ik volg Lorenzo naar het plekje die hij bedoelt en ga bij hem zitten als hij alles klaar heeft gemaakt.
    "Na trek je shirt maar uit dan doen we het volgende potje," glimlacht Lorenzo en ik trek mijn shirt uit. Ik leg deze weg en kijk naar Lorenzo.
    "Gaat het wel. Gast je bent helemaal wit en bleek," zegt hij en kijkt bezorgd. "Weet je zeker dat je drie biertjes op hebt?" ik schud mijn hoofd, dat weet ik niet meer zeker nee. Ik kijk naar Lorenzo en hou mijn hoofd iets schuin.
    "Sinds wanneer schijnen je ogen licht?" vraag ik en ik kruip naar hem toe. Ik duw hem naar achter, ik kruip op hem en leg mijn hand op zijn wang, dan kijk ik hem recht in zijn ogen. "Hé, het is weg nu," grinnikt en vernauwd ogen iets.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 22:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julia

    'a bit too much' grinnikt hij en ik loop met hem mee naar binnen en beneden.hij bied me een glas champagne en ik neem hem aan. 'oke wat gaan we doen'.

    Lorenzi

    Hij gaat zitten en trekt zijn shirt uit en ik kijk grijnzend. Hij shut zijn hoofd op de vrag over bier. ik grinnik eben. 'sinds wanneer geven je ogen licht' hij legt zijn hand op mijn en ik begin te lahen. 'het is weer weg' ik grinnik zqcht. 'naehh zielig hoor: ik begin te grinniken en start een nieuw pitje. 'nou lets go je gaat verliezen" met een luidruchtige dronken lach een slok uit mijn bier en sleurp hem daarna leeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katherine "Kath" Carlita Gomez

    Ik werp nog snel een blik in de spiegel en tuit mijn, roze volle lippen even. Perfect. Ik sla mijn stijle haar over mijn schouder en trek snel mijn jurkje recht. Vroeger zou ik me veel meer bedekken, en kijk nu dan. Een jurkje die tot 10 cm onder mijn kont komt. Maar komop, ik heb een prachtlichaam. Lange benen, een platte en slanke buik en een volle cup D die gelukkig niet hangt. Ugh, dat zou er toch vreselijk uitzien? Ik loop naar buiten en stap even later in mijn auto. Het is geen auto die je snel zou verwachten bij een meisje, naast de kleur dan. Ik rij snel naar het huis en grijnzend vis ik mijn lipstick uit mijn tasje als ik geparkeerd ben. Ik haal nog een keer de roze stift over mijn lippen. Perfection. Ik spring uit mijn auto en kan nog net bij mijn hakken en tasje. Ja wat? Je denkt toch niet dat ik ga springen, met hakken van 15 cm uit een auto van twee meter hoog?! Ik trek de zwarte pumps snel aan en loop naar de deur die nog open staat. Ik pak gelijk een glas champagne van het dienblad, Tyler wist dat ik zou komen. Hij zei niks tegen Lorenzo, zoals ik gezegd had. Grijnzend loop ik de tuin in en neem een slok. 'Come out come out wherever you are' grijns ik en kijk rond om Lorenzo te zoeken...


    El Diablo.