• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.
    - Katherine "Kath" Carlita Gomez - Malino = Stacy G. en Carlos G.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - James Michelo Georgio - Malino
    - Julian Braden Smythe - Vlahos = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Ik probeer gewoon te reageren om te kunnen rpgen maar laat ook maar. Daarbij he ik pok nogsteeds last van mijn pols naar laat iok maar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julia Anderson

    'sinds mijn zestiende' glimlacht hij en ik glimlach. ' misschien dat een van mijn vaders je wel kent geen idee' ikglimlach weer. :lust je nog wat drinken?'hij kijkt me vragend aan. 'doe maar nog een colaatje alsjeblieft. Ik hen het nooit zo op drank'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    ' misschien dat een van mijn vaders je wel kent geen idee' glimlacht ze en ik knik. doe maar nog een colaatje alsjeblieft. Ik hen het nooit zo op drank' zegt ze en ik knik. Ik loop snel naar binnen en pak 2 glazen. Ow... Alleen bacardi cola.. Zal wel goed zijn. Ik pak een glas bacardi cola en een glas martini en loop terug. 'Ze hadden alleen nog bacardi cola, sorry... Er zit maar 3% alcohol in?' zeg ik..


    El Diablo.

    [Kun je niet anders een regel instellen; Minimaal 6 regels? plz ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rachel Berry

    Ze hadden alleen nog bacardi cola, sorry... Er zit maar 3% alcohol in?' zegt James en hij geeft me aarzelend het glas aan. Ik glimlach even ' het geeft niets dit is wel lekker' ik grinnik even. Dan was het gewoon niet teveel drinken want als ik dronken zou worden dan zouden mijn ouders het niet zo leuk vinden. Daarom was het voordeel dat ik ook amper drank lustte. Ook hadden mijn vaders vaak genoeg van alles erteld enzo en ik wou een controle over mezelf verliezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ik reageer in de pauze.)


    El Diablo.

    James Georgio

    Ze pakt het glas aan en ik glimlach. ' het geeft niets dit is wel lekker' grinnikt ze en ik knik. 'Ik heb het niet zo op de rum, eerlijk gezegd' lach ik.. Ik neem een slok van de martini en kijk haar aan...


    El Diablo.

    (Als je Lorenzo langer maakt ga ik reageren)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julia Anderson

    Ik heb het niet zo op de rum, eerlijk gezegd'  glimlacht James en ik grinnik zachjes. 'ik drink nooit exht drank. Op feestjes wel eens een bacardi cola en daar blijft het dan ook wel bij. Ik wil liever de volgebde dag erten wat ik gedaan heb''


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [fijn t gaat goed, pols is nu overbelast door t folderen en klopt nu, mijn vinger ligt ook nog eens half open-___-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    Ze grinnikt zacht, 'ik drink nooit exht drank. Op feestjes wel eens een bacardi cola en daar blijft het dan ook wel bij. Ik wil liever de volgebde dag erten wat ik gedaan heb'' zegt ze en ik knik. 'Inderdaad, ik heb het een keer vroeger gehad en ik werd kotsmisselijk wakker in een onbekende kamer.' lach ik. Mijn groene ogen glijden even door de tuin en eindigen bij Julia. 'En het helemaal niet goed om teveel te drinken als je nog lessen moet volgen.' grinnik ik...

    [Omg, heb je gehoord hoe sexy zijn stem is ^^ Die stem maakt James/Klaus/Joseph nog sexier XD KLIK!]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 21:35 ]


    El Diablo.

    Julia

    'Inderdaad, ik heb het een keer vroeger gehad en ik werd kotsmisselijk wakker in een onbekende kamer.'  ik vrinnik even. . 'En het helemaal niet goed om teveel te drinken als je nog lessen moet volgen.'  ik schiet in de lachen. ''dat lihkt me niet slim.' grinbik ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Georgio

    Ze grinnikt even en schiet vervolgens in de lach. ''dat lihkt me niet slim.' grinnikt ze en en ik knik lachend. 'Inderdaad..' grinnik ik. Ik kijk even om me heen en boor dan mijn groene ogen in de hare. 'Zullen we anders naar binnen gaan voor ze iets gaan denken?' lach ik...


    El Diablo.

    Julia Anderson

    'inderdaad.' zijn mooie groene ogen staken in mijn ogen. En ik blijf staren. ' zullen se andersnaar binnen gaan voor ze iets denken?' stelt hij voot en ik giechel en verkleur rood. " beter wel boven. Ik heb geen zin in mijn vaders" ik gribnik even. 'misschien kunnen we muziek maken? Het is nog rustig"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe

    Lorenzo had gezegd dat er cola is. Wanneer ik naar de tafel loop zie ik alleen nog maar dranken staan. Ik zucht en rol even met mijn ogen.
    Natuurlijk, eerst het normale drinken en dan de drank. Het zal eens niet, met een zucht tap ik een biertje van de tap af. Bier kan niet zoveel kwaad, zolang ik er niet veel van neem.
    Met een zucht loop ik naar buiten en kijk wat rond. Er staan een paar mensen, dronken, dat wel. Ik rol even met mijn ogen en loop naar het bankje toe die in de tuin staat. Het is al aardig donker, maar een fijne zweer geeft het wel. Ik hoor de muziek van binnen en neem een slokje bier. Ik had hier dus helemaal geen trek in hé, maar goed, water is ook zo'n slap geklets.
    Ik zak onderuit en leg mijn rechter voet op mijn linker knie. Zo kijk ik om me heen, wachtend tot er iemand misschien bij me komt zitten om een praatje te maken.

    [Iemand voor Julian? Gemiddelde post graag, minimaal 5 á 6 regels]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.