• Ze lijken op ons maar ze zijn anders. Ze zijn sneller, intelligenter of sterker als gewone mensen, het zijn de Hybriden.
    Lange tijd leefden ze als gewone mensen onder ons, maar die tijd is over. Wanneer hun gaven zich in het begin van hun tienerjaren ontwikkelen worden ze opgespoord en opgenomen in een speciaal wetenschappelijk onderzoekscentrum.
    Hier worden ze al jarenlang onderzocht op genetische afwijkingen, overeenkomsten en de werking van hun gave.



    Regels:
    Max. 2 rollen
    Niet alleen meiden aanmaken, als er te weinig jongens zijn sluit ik de inschrijvingen van meiden even.
    Geen ruzie OOC
    Geer Mary sue's
    OOC tussen haakje {}[]()
    Minstens 5 regels
    Tenzij ik anders zeg open alleen ik de topics
    Bij langdurige afwezigheid melden
    Onderzoekers alleen door ervaren rpg’ers
    Max. 5 onderzoekers, dit is een extra rol, dan kan je dus 3 rollen hebben in plaats van 2
    Speel met de ander mee, blokker niet.
    Niet alleen 1 op 1 spelen.
    Ik maak de kamerindeling en daar is geen discussie over
    Je draagt gewoon het uniform en geen sieraden dus zeg niet opeens, ik speelde met mijn armband/ik streek mijn rok glad.
    Huisdieren zijn niet toegestaan in het centrum



    De kamers


    Eetzaal


    Zitkamer



    Jongens uniform
    Meisjes Uniform


    Dagplanning:
    07.00 - 09.00 | Ontbijt
    09.00 - 12.30 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    12.30 - 13.30 | Lunch
    13.30 - 18.30 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    18.30 - 19.45 | Avondeten
    19.45 - 22.00 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    22.00 - 06.00 | Op je kamer

    Hybriden:
    Intelligentie:
    Sam Anthony Johnson - 20 - mannelijk - 1,1 - Silas
    Lizzy Marlize Clark - vrouwelijk - 17 - 1,4 - Anias
    Alexander Evan “Alex” Anderson - mannelijk - 18 - 1,4 - Essylt
    Kracht:
    Abigail Emma Bouvier - 17 - vrouwelijk - 1,1 - Somesley
    Nathan James Gibson - 22 - mannelijk - 1,4 - Essylt
    Audrey Jasmin Morgan - 18 - vrouwelijk - 1,2 - lilangel
    Snelheid:
    Georgia Elisabeth Evans - 18 - vrouwelijk - 1,1 - Silas
    Paisley Marybell Couvler - 17 - vrouwelijk - 1,1 - Phrases
    Charlotte 'Charlie' Case Stevenson - 16 - vrouwelijk - 1,1/1,2 - Kwijt
    Drake Miller - 21 - mannelijk - 1,2 - lilangel

    Onderzoekers:
    Meredith Diane Price - 26 - vrouwelijk -1,1 - Silas
    Kevin Alan Emett - 27 - mannelijk - 1,2 - Tolkienn

    Het is 's ochtends 8 uur en de personen zijn wakker worden of ontbijten.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 22:26 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Ermmm. Ik reageer morgen of overmorgen weer. Mijn vriendje is er nu. ^.^]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ik ben er nu. Mmh. Waarom laat je me nou bedenken wat ze vorige keer gedaan hebbennnnn? >.>]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    | Wow, deze rpg ben ik aardig uit het oog verloren. Ik weet niet of ik belangrijke dingen heb gemist? :3 Sorray, bastard monday decided to make me very busy. [:
    Maar goed, iemand voor Paisley? |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 21:26 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Alex is nu bij Kevin. Ik denk dat ik voor hem zo een post ga typen. Nathan is wel vrij?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ik wacht nog op een reactie van georgia of charlotte maar je kan paisley laten reageren op audrey als je wil? ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    | Damnit. Ik kan niet kiezen. :') Euhm, misschien iemand die niet snel gekwetst is of, nog beter, iemand die Paisley al wat langer kent like.. Ze is nogal zwijgzaam en kan vrij kwetsend zijn tegenover anderen so.. Ja. :3 |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    lilangel schreef:
    Audrey Jasmin Morgan.

    Charlotte richtte haar aandacht op mij. "Ik weet het niet, maar ik denk dat ik ga hardlopen, nou, tenzij er een onderzoek komt." Zegt ze met een glimlach. "Wat ga jij doen, Audrey?" vraagt ze. Ik denk even na, hardlopen dat zou ik ook wel weer eens willen doen. 'misschien kunnen we samen hardlopen?' Direct nadat ik het heb gevraagd besef ik me dat het een domme vraag is, Charlotte is een snelheid hybride en natuurlijk veel sneller dan ik. 'laat maar dat was een stomme vraag' zeg ik lachend. 'jij bent natuurlijk veel sneller dan ik dus dat zal niet werken.'


    Charlotte 'Charlie' Case Stevenson
    "Misschien kunnen we samen hardlopen?" Dan lacht ze. "Laat maar, dat was een stomme vraag. Jij bent natuurlijk veel sneller dan ik, dus dat zal niet werken." Ik glimlach nogmaals. "Ik ren wel wat langzamer." Zeg ik hoopvol, "Niet iedere dag krijg ik de kans om samen de sporten." Ik kijk haar smekend aan. Meestal loop ik eenzaam, en het lijkt me ook interessant andere Hybrides beter te leren kennen. Ik heb het broodje al geheel verobert, en smeer zo snel als ik kan een tweede. Weer een broodje a La Hybride.


    Tijd voor koffie.

    [Nathan is een bitch? :'D XD]

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 21:39 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Alexander Evan "Alex" Anderson
    'Jou ontgaat niets, hè?' Grinnikt Kevin, 'Ik had net een gesprek met een jongen die vroeg over de mensen die ik verloren heb, en daar heb ik lang niet meer over nagedacht.' Het klinkt aarzelend. Terwijl hij praat bladert hij door mijn documenten. 'Wilt u er misschien over praten?' Vraag ik voorzichtig. 'Ik bedoel.. Hier gaat het altijd over mij, maar met mij gaat alles goed.' Dat laatste is niet helemaal waar. Onwillekeurig sla ik mijn handen in elkaar zodat mijn handpalmen niet te zien zijn.
    'De laatste is niet zorgvuldig geweest. wat hebben ze de laatste keer gedaan of besproken?' Vraagt hij. "Voordat ik straks dubbelwerk doe en je tijd verspil" Op zijn vraag volgt een glimlach. 'Oh.' Ik schud nadenkend met mijn hoofd. 'Ik geloof niet dat we vorige week echt iets gedaan hebben.. Het gebruikelijke. Hetzelfde gesprek als altijd. Het is echt niet handig dat er zoveel onderzoekers rondlopen hier. Ze vragen allemaal hetzelfde. Hoe mijn leven eruit zag voordat ik hier kwam, en zo. En dan heb je er nog een paar die helemaal niet praten, maar alleen proefjes doen.'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Audrey Jasmin Morgan

    Charlotte glimlachte naar me "Ik ren wel wat langzamer." Zegt ze hoopvol, "Niet iedere dag krijg ik de kans om samen de sporten." Ze kijkt me smekend aan. Ik knik ''ik zal wel zo snel rennen als ik kan'' zeg ik glimlachend ''anders is er voor jou ook niks aan". Ik pak mijn tweede appel en neem er een hap van. Ik trek een vies gezicht als ik zie dat charlotte nog een tweede broodje smeert.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    | Haha, that could work. :'D Drop jij de eerste post, dan rond ik mijn laatste opgaven even af. :c
    Changed Paisley a litte, was niet heel tevreden over haar uiterlijk. :3 |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Een momentje. :Y)]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Wacht! Waar is ze? x)]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    | Nog nergens, ik heb nog niet gepost. Drop d'r maar ergens neer waar het rustig is. :Y) |


    Feel the fire, but do not succumb to it.