• Ze lijken op ons maar ze zijn anders. Ze zijn sneller, intelligenter of sterker als gewone mensen, het zijn de Hybriden.
    Lange tijd leefden ze als gewone mensen onder ons, maar die tijd is over. Wanneer hun gaven zich in het begin van hun tienerjaren ontwikkelen worden ze opgespoord en opgenomen in een speciaal wetenschappelijk onderzoekscentrum.
    Hier worden ze al jarenlang onderzocht op genetische afwijkingen, overeenkomsten en de werking van hun gave.



    Regels:
    Max. 2 rollen
    Niet alleen meiden aanmaken, als er te weinig jongens zijn sluit ik de inschrijvingen van meiden even.
    Geen ruzie OOC
    Geer Mary sue's
    OOC tussen haakje {}[]()
    Minstens 5 regels
    Tenzij ik anders zeg open alleen ik de topics
    Bij langdurige afwezigheid melden
    Onderzoekers alleen door ervaren rpg’ers
    Max. 5 onderzoekers, dit is een extra rol, dan kan je dus 3 rollen hebben in plaats van 2
    Speel met de ander mee, blokker niet.
    Niet alleen 1 op 1 spelen.
    Ik maak de kamerindeling en daar is geen discussie over
    Je draagt gewoon het uniform en geen sieraden dus zeg niet opeens, ik speelde met mijn armband/ik streek mijn rok glad.
    Huisdieren zijn niet toegestaan in het centrum



    De kamers


    Eetzaal


    Zitkamer



    Jongens uniform
    Meisjes Uniform


    Dagplanning:
    07.00 - 09.00 | Ontbijt
    09.00 - 12.30 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    12.30 - 13.30 | Lunch
    13.30 - 18.30 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    18.30 - 19.45 | Avondeten
    19.45 - 22.00 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    22.00 - 06.00 | Op je kamer

    Hybriden:
    Intelligentie:
    Sam Anthony Johnson - 20 - mannelijk - 1,1 - Silas
    Lizzy Marlize Clark - vrouwelijk - 17 - 1,4 - Anias
    Alexander Evan “Alex” Anderson - mannelijk - 18 - 1,4 - Essylt
    Kracht:
    Abigail Emma Bouvier - 17 - vrouwelijk - 1,1 - Somesley
    Nathan James Gibson - 22 - mannelijk - 1,4 - Essylt
    Audrey Jasmin Morgan - 18 - vrouwelijk - 1,2 - lilangel
    Snelheid:
    Georgia Elisabeth Evans - 18 - vrouwelijk - 1,1 - Silas
    Paisley Marybell Couvler - 17 - vrouwelijk - 1,1 - Phrases
    Charlotte 'Charlie' Case Stevenson - 16 - vrouwelijk - 1,1/1,2 - Kwijt
    Drake Miller - 21 - mannelijk - 1,2 - lilangel

    Onderzoekers:
    Meredith Diane Price - 26 - vrouwelijk -1,1 - Silas
    Kevin Alan Emett - 27 - mannelijk - 1,2 - Tolkienn

    Het is 's ochtends 8 uur en de personen zijn wakker worden of ontbijten.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 22:26 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Geeft niet hoor, Silas. (:
    Dankje voor het veranderen.]

    Alexander Evan “Alex” Anderson Met een geeuw rekte ik me uit, en draaide me nog even op mijn zij, terwijl ik mijn wekker een flinke klap verkocht. Drake was al weg. Ik rolde uit bed, en zocht een stapeltje kleren bij elkaar. Deze nam ik mee naar de badkamer, waar ik een snelle douche nam en mijn haar overeind zette. Ik deed een klein beetje donkere make up op de randen van mijn ogen, zoals ik altijd deed. Met een kapsel als dat van mij leken je ogen al snel heel bleek. Ik staarde naar mezelf in de spiegel. Er zaten lichte krassen op mijn wangen, die als je niet goed keek overigens niet te zien waren. Zeker een nachtmerrie gehad. Ik inspecteerde kort mijn handpalmen, ook hier zaten rode wondjes op. Fijn. Onbewust gleed ik even met mijn handen over mijn schouders, waar zich nu mijn tatoeages bevonden. Als je goed keek kon je de brandwonden nog zien. Vlug kleedde ik me aan om er niet meer naar te hoeven kijken. Ik wierp een blik op mijn wekker. Het was al laat. Op een sprintje begaf ik me naar de eetzaal, waar ik een appel pakte en me aanschoof bij de rest, die al aan een grote tafel zat. ‘Goedemorgen jongens!’ Zei ik opgewekt, waarna ik een hapje nam.

    Nathan James Gibson
    Met mijn gezicht op onweer slenterde ik naar de tafel waar iedereen al zat. Ik plofte niet al te charmant neer op een stoel, en steunde met mijn hoofd in mijn handen op de tafel. Al snel stond ik weer op, om ergens een kop koffie te gaan zoeken. Ik had écht koffie nodig.
    Achter me hoorde ik wat mensen mompelen over een ochtendhumeur. Het zou wel.
    Stomme kamergenoten. Houden je wakker en zo. Of misschien had ik zijn gesnurk wel gedroomd. Alsof het wat uitmaakte. Ik was gewoon erg gesteld op mijn nachtrust.
    Ik nam mijn plek aan de tafel weer in, en leunde achterover in mijn stoel, terwijl ik kleine slokjes nam van mijn koffie.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 23:56 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Audrey Jasmin Morgan

    Ik keek de tafel rond en bekeek iedereen afzonderlijk. Iedereen was anders, iedereen had zijn eigen kwaliteiten en mindere punten. Ik moest glimlachen, ondanks al onze verschillen waren we toch best een hechte groep. Daarna keek ik naar het ontbijt wat iedereen at. 'ik snap echt niet hoe sommige zoveel kunnen eten 'sochtends'. Ik at mijn appel verder op en bestudeerde de anderen.

    Drake Miller

    Ik nam nog een hap van mijn ontbijt, ik had niet echt een reactie verwacht. 'Lekker geslapen?' vroeg Georgia. Ik keek op om te kijken of ze het tegen mij had, toen ik zag dat ze naar me keek wist ik het zeker. 'ik heb goed geslapen, en jij?' vroeg ik glimlachend waarna ik nog een hap van mijn brood nam. Ik begroette de anderen die er ook bij waren komen zitten. 'ik snap echt niet hoe sommige zoveel kunnen eten 'sochtends' hoorde in Audrey zeggen. Hierdoor moest ik grinniken, 'je moet goed ontbijten, ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag, daar haal je je energie uit. Ik snap niet dat jij genoeg hebt aan die appeltjes van je' zei ik plagend.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    iemand voor kevin?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tolkienn schreef:
    iemand voor kevin?


    [Als ik jou was zou ik hem nu gewoon iemand laten komen halen voor een onderzoek. Het is vast al wel 9 uur geweest, en dat is gewoon het programma.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Zou kunnen ja, vrijwilligers? anders kan Meredith tooch ook Naar Kevin komen?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tolkienn schreef:
    [Zou kunnen ja, vrijwilligers? anders kan Meredith tooch ook Naar Kevin komen?]

    [dat wilde ik net voorstellen, ik ga nu een stukje schrijven.]


    Remember to be ridiculous.

    [Is goed (:]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [I'm kind of bored, so.. is dat stukje van Meredith al af, of anders een vrijwilliger??}


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tolkienn schreef:
    [I'm kind of bored, so.. is dat stukje van Meredith al af, of anders een vrijwilliger??}


    [Je kan audrey wel ophalen (: tenminste ik neem aan dat je zon vrijwilliger bedoeld?]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Tolkienn schreef:
    [I'm kind of bored, so.. is dat stukje van Meredith al af, of anders een vrijwilliger??}

    het spijt me, mijn internet viel eruit terwijl ik het bericht verstuurde, Meredith of Audrey?


    Remember to be ridiculous.

    [Het is okee, als Meredith nou eerst naar Kevin komt, kunnen ze eventueel ook samen Audrey ophalen ;)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Erm... We hebben acht hybriden. Gaan ze echt met z'n tweeën één persoon onderzoeken?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ik zei dat het eventueel zou kunnen, het is een mogenlijkheid, meer niet (:]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Meredith Diane Price
    Ik griste een schone lab jas uit mijn kast. Ik was nog bezig met het aantrekken van mijn jas terwijl ik over de gang heen holde. Ik was een ordelijk persoon maar ik sliep altijd door mijn wekkers - ja, ik heb vier wekker - heen wat als gevolg had dat ik me altijd moest haasten. In de eetzaal deed ik mijn bruine haar nog snel in een hoge staart waarna ik richting Kevin liep. 'Goedenmorgen,' zei ik glimlachend. 'Heb je lekker geslapen?'
    Ik streek mijn lab jas nog even recht en keek door de ruimte. De relatief kleine groep die hier zat was heel erg hecht, gelukkig maar want als zij ruzie kregen zou dat een ramp zijn met hun krachten


    Remember to be ridiculous.

    Kevin Alan Emett

    "Goedemorgen heb je lekker geslapen?" Ik kijk op en zie mijn glimlachende Collega naast me. "Goedemorgen" zeg ik glimlachend. "Ik heb onrustig geslapen, Ik was ook vroeg wakker" zeg ik eerlijk. "Ik heb wat voorwerk gedaan" zeg ik. "Ondanks dat ik gister tot laat ben doorgegaan" Ik zucht onhoorbaar. Sinds ik hier zat was ik echt een workaholic geworden. Pas sinds ik hier werk. Daarvoor was ik blij met elk vrij uurtje zodat ik die met mijn ex kon doorbrengen, of mijn vrienden. Maar toen ben ik hier gaan werken en weet niet eens wat ik met mijn vrije tijd moet doen. Ik mis mijn vrienden, ik mis lol hebben met mensen en iemand vasthouden. Begrijp me niet verkeerd in vind het leuk hier werken, ik ben stiekem toch gek op deze jongeren, maar sommige dingen mis ik echt wel. Daardoor slaap ik onrustig en ga ik vaak tot heel laat door. Gewoon omdat ik niet weet wat ik met mijn tijd moet doen. "Heb jij een beetje goed geslapen?" Ik glimlach weer naar Meredith. Een vriendelijk en redelijk knappe vrouw, maar ik ken haar niet echt, zelfde geld voor mijn andere collega's. Alleen de hybride, omdat ik tijd neem om naar ze te luisteren en met ze te kletsen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]