• Ja, ik heb met mijn vader dus een weddenschap gesloten dat als ik een heel jaar zonder frisdrank kan, ik een tatoeage mag.
    Mijn moeder is er een beetje tegen, maar maakt niet uit. (cat)
    Nu wilde ik er graag eentje op mijn pols, iets klein en fijn.

    Nu was mijn vraag of het erg pijn doet.
    Ik ben namelijk echt een watje met een fobie voor naalden.
    Ja, de logica.
    Ik heb geen piercings of tatoeages, dus ik weet ook niet hoe het aanvoelt of met wat je het kan vergelijken.
    Heeft iemand hier al ervaring mee?
    Ik neem aan van wel.


    En weten jullie soms nog een leuk ontwerp?
    Ik dacht namelijk aan een kleine veer waar op het uiteinde vogels uitvliegen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het doet wel pijn, maar iets kleins op je pols is makkelijk te doorstaan, vooral omdat het niet zo lang duurt.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet wel dat je nooit een tatoeage moet nemen als je geen ontwerp in je hoofd hebt. Ik begrijp dat je er hulp bij nodig kan hebben, maar als je iemand anders zijn idee opvolgt lijkt de kans dat je spijt gaat hebben groter dan dat je er helemaal zelf mee bent gekomen. Natuurlijk kun je wel ideeën opdoen, maar precies hetzelfde nemen raad ik je af.

    EDIT: Wacht, ik zie net dat je al een idee had. :') Denk er wel nog goed over na, zou ik zeggen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 0:01 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Het is niet pijnloos, maar het is gemakkelijk vol te houden. Je vergaat niet van de pijn ofzo.
    Maar het hangt ook wel van je pijngrens af.


    Take me to wonderland

    Als je wilt weten hoe het voelt kun je eens bij een tattooshop langs gaan en vragen of ze eens over je arm willen gaan maar dan zonder dat er inkt inzit, dan weet je in één keer hoe het ongeveer voelt. (:

    Voor een ontwerp moet je niet bij mij komen aankloppen, ik vind dat als je een tatoeage wilt je er zelf een verhaal achter moet hebben en zelf iets moet bedenken/graag willen, anders komt het bij mij nog al over van "Ik wil een tatoeage omdat iedereen er nu een heeft en ik wil geen buitenbeentje zijn!", maar goed dat is mijn mening.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb een neuspiercing en die deed totaal geen pijn vond ik. Van tattoeages weet ik het niet


    26 - 02 - '16

    Ik ben erg fan van het 'waterverf'(ish) tatoeages.




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb een tattoo op mijn pols. Het deed op sommige momenten wel pijn, maar op anderen momenten weer bijna niet. Het lag een beetje aan op welk plekje hij aan het tatoeëren was. Nadat hij gezet is, kan het aanvoelen als een schaafwond en gaan jeuken, omdat het geneest. Maar waar je het tatoeëren zelf mee kunt vergelijken, hoe dat voelt, kan ik niet echt zeggen. Het is een apart gevoel, dat wel xd.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Een jaar zónder frisdrank?!
    Verder geen idee hoe het voelt.

    Wil je zoiets?





    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 17:35 ]


    You are beautiful, you are love.

    Licet schreef:
    Ik ben erg fan van het 'waterverf'(ish) tatoeages.



    Dat horloge is prachtig. ö

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 17:46 ]


    Take me to wonderland

    Mijn piercing deed zeerder als mijn tatoeage en dat te bedenken dat het gewoon een simpele oorpiercing was.


    Chaos is a ladder.

    Itami schreef:
    Het is niet pijnloos, maar het is gemakkelijk vol te houden. Je vergaat niet van de pijn ofzo.
    Maar het hangt ook wel van je pijngrens af.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    leuke weddenschap :) zal ik onthouden. Ik weet zelf niet hoe het zit met hoeveel pijn het doet want ik heb er geen ervaring mee. Maar ik zou oppassen met hoe klein want het kan gebeuren dat in loop der tijd de tatoege gaat vervagen en echt een goed tatoeëerde zoeken. Laat je goed informeren! en ik wens je heel veel succes met je weddenschap!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Het hangt er echt vanaf hoe hoog je pijngrijns is, mijn zus heeft een sterretje op haar pols laten tatoeeren en dat deed helemaal geen pijn, daarna nog de naam van mijn moeder erbij en dat deed bij haar ook geen pijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik vond het niet pijn doen. Mijn tattoo-artist zei dat het nochtans op een van de pijnlijkste plaatsen is, waar ik hem liet zetten. Naar het einde toe vond ik het wel heel irritant worden, maar als je een kleintje neemt dan lijkt het me iets dat zo voorbij is.
    Mocht je het nu echt niet zien zitten, dan kan je bij de apotheker een zalfje halen (zonder voorschrift) dat Emla heet. Dat doe je een uurtje voor dat je je tattoo laat zetten op de plaats waar je hem wil, en dan is je huid een beetje verdooft. Het kost echt niet veel ook.

    Anyhow, ik ben tegenwoordig helemaal into 3D-tatoeages, maar dat lijkt me nogal moeilijk op zo'n beperkte plaats. Weet wel dat het moeilijk is om een veer mooi te krijgen als je echt maar een kleintje wil, omdat de inkt een klein beetje uitloopt en een veer naar mijn mening toch vrij gedetailleerd is wil je hem mooi hebben.

    Ik zou iets nemen waar betekenis achter zit, en niet alleen omdat je het mooi vindt, dan is de kans dat je er spijt van krijgt veel kleiner.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.