• Ja, ik heb met mijn vader dus een weddenschap gesloten dat als ik een heel jaar zonder frisdrank kan, ik een tatoeage mag.
    Mijn moeder is er een beetje tegen, maar maakt niet uit. (cat)
    Nu wilde ik er graag eentje op mijn pols, iets klein en fijn.

    Nu was mijn vraag of het erg pijn doet.
    Ik ben namelijk echt een watje met een fobie voor naalden.
    Ja, de logica.
    Ik heb geen piercings of tatoeages, dus ik weet ook niet hoe het aanvoelt of met wat je het kan vergelijken.
    Heeft iemand hier al ervaring mee?
    Ik neem aan van wel.


    En weten jullie soms nog een leuk ontwerp?
    Ik dacht namelijk aan een kleine veer waar op het uiteinde vogels uitvliegen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het doet wel pijn, maar iets kleins op je pols is makkelijk te doorstaan, vooral omdat het niet zo lang duurt.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet wel dat je nooit een tatoeage moet nemen als je geen ontwerp in je hoofd hebt. Ik begrijp dat je er hulp bij nodig kan hebben, maar als je iemand anders zijn idee opvolgt lijkt de kans dat je spijt gaat hebben groter dan dat je er helemaal zelf mee bent gekomen. Natuurlijk kun je wel ideeën opdoen, maar precies hetzelfde nemen raad ik je af.

    EDIT: Wacht, ik zie net dat je al een idee had. :') Denk er wel nog goed over na, zou ik zeggen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 0:01 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Het is niet pijnloos, maar het is gemakkelijk vol te houden. Je vergaat niet van de pijn ofzo.
    Maar het hangt ook wel van je pijngrens af.


    Take me to wonderland

    Als je wilt weten hoe het voelt kun je eens bij een tattooshop langs gaan en vragen of ze eens over je arm willen gaan maar dan zonder dat er inkt inzit, dan weet je in één keer hoe het ongeveer voelt. (: