• Hiii !
    Ik ben net gestart met een nieuwe story over one direction. Hij heet what have you done to me.
    Zelf vind ik hem al heel erg leuk.
    Het verhaal gaat vooral over Niall, maar is geschreven uit de pov van zijn liefje Angela. Aangezien Niall in coma ligt.
    Angela lijkt een goede uitwerking op hem te hebben , en Niall komt beetje bij beetje weer bij. Terwijl Niall hersteld, komt Angela in aanraking met haar verleden, waar ze zo wanhopig van wegvluchtte
    Ik hoop dat ik via hier een paar geintereseerden kan bereiken.
    Hopelijk tot snel
    MissAlice
    P.S. : De story is in het engels geschreven en gesproken....
    http://www.quizlet.nl/stories/107183/what-have-you-done-to-me-one-direction/

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 16:18 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Echt , serieus? Niemand? *droevig*
    Dan maar even op mezelf reageren zodat hij weer bbij de recente activiteit komt ...


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik hou niet van One Direction, maar misschien is het handiger om voortaan in het kort te vertellen waar je verhaal over gaat. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    SYNxGATES schreef:
    Ik hou niet van One Direction, maar misschien is het handiger om voortaan in het kort te vertellen waar je verhaal over gaat. ;)

    Tja, het moet wel wat spennend blijven hé?
    Ook voor het ongeluk heb ik iets zeer origineel XD
    Bedankt dat je reageert


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    MissAlice schreef:
    (...)
    Tja, het moet wel wat spennend blijven hé?
    Ook voor het ongeluk heb ik iets zeer origineel XD
    Bedankt dat je reageert


    Ooit een boek gekocht/geleend om te lezen? Wat is het eerste wat je doet? Kijken naar genre en de ttitel. Als die interessant zijn, hoe besluit je of je dat boek meeneemt? Je kijkt naar de tekst op de achterkant.

    Zo een soort tekst moet je schrijven. Geeft helemaal niks weg en maakt de lezer geïnteresseerd


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb het gelezen echt leuk joh!


    Why I call myself a bitch ? Try to talk shit about me, and you'll know

    Okay, dus het verhaal gaat over Niall, hij ligt in coma na een ongeluk ,beetje bij beetje word hij weer wakkerder, dankzij Angela eigenlijk..
    Hij is dan eindelijk wakker net op tijd voor de tournee.Hij vraagt Angela, die nogal een raar en woelig verleden heeft ten huwelijk als hij naar huis mag, deze zegt natuurlijk JA , maar als ze verloofd zijn, en Niall het goede nieuws vertelt aan zijn fans, verdwijnt Angela opeens! Het is nu echt superspannend! Waar is Angela?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 14:41 ]


    Why I call myself a bitch ? Try to talk shit about me, and you'll know

    MissAlice schreef:
    Echt , serieus? Niemand? *droevig*
    Dan maar even op mezelf reageren zodat hij weer bbij de recente activiteit komt ...

    Het is normaal dat er niemand in een promoot topic reageerd. Ik heb nu weinig tijd, maar misschien kijk ik er naar.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Het is normaal dat er niemand in een promoot topic reageerd. Ik heb nu weinig tijd, maar misschien kijk ik er naar.

    Dat zou ik heel leuk vinden :D
    Dankjewel!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Sorry, ik lees geen fanfics meer. Weet je waarom? Er zijn er al like honderden van hier op Quizlet. Onbekende personen had ik misschien wel gelezen, maar zelfs daar ben ik redelijk selectief in. Het moet een goede originele verhaallijn bevatten, anders lees ik het gewoon niet.


    26 - 02 - '16