• Ze lijken op ons maar ze zijn anders. Ze zijn sneller, intelligenter of sterker als gewone mensen, het zijn de Hybriden.
    Lange tijd leefden ze als gewone mensen onder ons, maar die tijd is over. Wanneer hun gaven zich in het begin van hun tienerjaren ontwikkelen worden ze opgespoord en opgenomen in een speciaal wetenschappelijk onderzoekscentrum.
    Hier worden ze al jarenlang onderzocht op genetische afwijkingen, overeenkomsten en de werking van hun gave.



    Regels:
    Max. 2 rollen
    Niet alleen meiden aanmaken, als er te weinig jongens zijn sluit ik de inschrijvingen van meiden even.
    Geen ruzie OOC
    Geer Mary sue's
    OOC tussen haakje {}[]()
    Minstens 5 regels
    Tenzij ik anders zeg open alleen ik de topics
    Bij langdurige afwezigheid melden
    Onderzoekers alleen door ervaren rpg’ers
    Max. 5 onderzoekers, dit is een extra rol, dan kan je dus 3 rollen hebben in plaats van 2
    Speel met de ander mee, blokker niet.
    Niet alleen 1 op 1 spelen.
    Ik maak de kamerindeling en daar is geen discussie over
    Je draagt gewoon het uniform en geen sieraden dus zeg niet opeens, ik speelde met mijn armband/ik streek mijn rok glad.
    Huisdieren zijn niet toegestaan in het centrum



    De kamers


    Eetzaal


    Zitkamer



    Jongens uniform
    Meisjes Uniform


    Dagplanning:
    07.00 - 09.00 | Ontbijt
    09.00 - 12.30 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    12.30 - 13.30 | Lunch
    13.30 - 18.30 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    18.30 - 19.45 | Avondeten
    19.45 - 22.00 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    22.00 - 06.00 | Op je kamer

    Hybriden:
    Intelligentie:
    Sam Anthony Johnson - 20 - mannelijk - 1,1 - Silas
    Lizzy Marlize Clark - vrouwelijk - 17 - 1,4 - Anias
    Alexander Evan “Alex” Anderson - mannelijk - 18 - 1,4 - Essylt
    Kracht:
    Abigail Emma Bouvier - 17 - vrouwelijk - 1,1 - Somesley
    Nathan James Gibson - 22 - mannelijk - 1,4 - Essylt
    Audrey Jasmin Morgan - 18 - vrouwelijk - 1,2 - lilangel
    Snelheid:
    Georgia Elisabeth Evans - 18 - vrouwelijk - 1,1 - Silas
    Paisley Marybell Couvler - 17 - vrouwelijk - 1,1 - Phrases
    Charlotte 'Charlie' Case Stevenson - 16 - vrouwelijk - 1,1/1,2 - Kwijt
    Drake Miller - 21 - mannelijk - 1,2 - lilangel

    Onderzoekers:
    Meredith Diane Price - 26 - vrouwelijk -1,1 - Silas
    Kevin Alan Emett - 27 - mannelijk - 1,2 - Tolkienn

    Het is 's ochtends 8 uur en de personen zijn wakker worden of ontbijten.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 22:26 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Hoe zit t trouwens met de kamers van de Onderzoekers? En hebben ze ook een kantoor o.i.d?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Meredith Diane Price
    Ik glimlachte terwijl ik nog een laatste plukje haar met een schuifspeldje vastzette. 'Ik heb goed geslapen. Zoals altijd door mijn wekker heen,' zei ik glimlachend.
    Dat ik tot half een 's nachts naar onderzoeksresultaten had zitten kijken liet ik maar even weg. Ik was geobsedeerd door de Hybriden. Ik wist dat ze zich als gewone mensen voelden en gedroegen, dat een gedeelte het hier haatte maar ik moest weten hoe het kwam dat ze sterk, snel of slim waren. Als we erachter kwamen konden we misschien iedereen beschermen tegen het kwaad in de buitenwereld.

    [Ze hebben een individuele kamer, ze delen in met hun partner - Kevin en Meredith zijn onderzoekspartners - een kantoor.]


    Remember to be ridiculous.

    Kevin Alan Emett

    "Laten we maar wat gaan eten" stel ik voor, nadat Meredith heeft laten weten dat ze goed geslapen heeft, maar weer door haar wekker heen. Terwijl we samen naar het soort van buffet lopen waar de ontbijt spullen staan opgesteld,frons ik even. "wie ben je van plan vandaag te onderzoeken?" vraag ik. Ik bekijk een groene appel even maar leg hem dan op mijn bordje. Daarbij leg ik een banaan, een kommetje ontbijt granen, een glas melk en een glas verse jus d' orange. Ik loop naar 'ons' tafeltje en ga zitten. Ik doe het glas melk bij de ontbijt granen en neem een slok jus d' orange. Ik wacht tot Meredith bij me zit. "Ik vind ze geweldige kids, maar na zo'n gesprek, of een hele dag met die onderzoeken weet ik soms echt niet meer wat ik ervan moet vinden" Ik zucht even en neem dan een hap van de ontbijtgranen met melk. "Ik weet niet wat mensen zaniken maar ik vind het eten hier geweldig" Ik neem nog een hap. "Misschien komt het wel doordat ik het soms mis om een privéleven te hebben, of een geliefde. Maargoed, suggesties over wie ik kan onderzoeken vandaag??"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Meredtih Diane Price
    Ik glimlachte terwijl ik een slok van de koffie die ik net had gepakt nam. 'Ik wilde vanochtend even met Paisley aan de slag gaan,' antwoordde ik op zijn vraag.
    Ik luisterde naar zijn verhaal, ik begreep zijn gevoelens op zich wel. De Hybriden wisten je stuk voor stuk te raken, misschien was dat ook een van hun eigenschappen, dat ze een groot charisma hebben. Of Kevin en ik brengen gewoon heel erg veel tijd met hen door en heel weinig met gewone mensen waardoor ze zo belangrijk voor ons zijn geworden. Ik denk even na over zijn vraag over wie hij misschien kan onderzoeken. 'Misschien kan je met Nathan aan de slag?' stelde ik voor.


    Remember to be ridiculous.

    Kevin Alan Emett

    "Misschien kun je met Nathan aan de slag" zegt Meredith. Ik knik maar. Wat moet ik dan zeggen. Op de onderzoeken en gesprekken na begon ik me steeds meer te vervelen hier. Persoonlijke gesprekken met collega's kwamen op niets uit. Jammer, degene met wie je persoonlijk praten waren de hybride, maar dat ging altijd over hun. Nooit over mij, of anderen. Dat is niet toegestaan. Ik eet mijn ontbijtgranen op, drink mijn jus d'orange op. Dan pel ik mijn banaan. "Meredith" zeg na een tijdje. "we zijn al een tijdje onderzoek partners...maar ik weet bijna niks over jou persoonlijk en ik begin nu best wel nieuwsgierig te worden. Dus waarom vertel je niet wat over jezelf of privé leven" ik glimlach even vriendelijk en nep-vrolijk en neem daarna een hap van mijn banaan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ JA JEEJ! Onderzoek Nathan!! :D
    Maarmaar. Ik ga even freerunnen guys. Dat maakt niet uit denk ik, gezien jullie nog een gesprek aan het voeren zijn, of wel?
    Het is eindelijk weer een beetje mooi weer. n.n]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Essylt schreef:
    [ JA JEEJ! Onderzoek Nathan!! :D
    Maarmaar. Ik ga even freerunnen guys. Dat maakt niet uit denk ik, gezien jullie nog een gesprek aan het voeren zijn, of wel?
    Het is eindelijk weer een beetje mooi weer. n.n]


    [ Omg doe je aan freerunnen? Dat is zo awesome! Sorry moest ik echt even zeggen ;$]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    [ Omg doe je aan freerunnen? Dat is zo awesome! Sorry moest ik echt even zeggen ;$]


    [Tihii, ik ben niet echt goed ofzo. Maar ja, doe ik wel. En dankje. ^.^]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Essylt schreef:
    (...)

    [Tihii, ik ben niet echt goed ofzo. Maar ja, doe ik wel. En dankje. ^.^]


    [ Dat je het überhaupt doet is al vet ^^ het is ook niet het makkelijkste maaaarrr oefening baat kunst (: ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [Tolkienn -> Amell]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ben ik weer. (: ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Wil kevin wel op je afsturen maar Silas moet even reageren anders is t ook zo lullig xD Ben de heletijd op der wachten. Doet niet veel goeds voor verveling lol]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Je kan ook wel iets typen van...
    Het leek alsof ze weggedroomd was, want meer dan een beetje gemompel kreeg ik niet als antwoord...
    Zoiets... ?
    Ik wil graag schrijven! XD I feel selfish now, maar Silas is offline.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ik ken het haha xD ik verveel me best wel, maar je kan Nathan naar die tafel laten lopen aangezien Kevin aan t ontbijten is]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Hmm.. Hij heeft wel een beetje een ochtendhumeur.... Maar ik bedenk wel iets.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.